Check deze haat en jaloezie hahaquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:13 schreef expans het volgende:
[..]
Noord-Irak heeft gewoon geluk gehad door de invasie van Amerika, als dat niet zou gebeuren zouden zij nog steeds zwak/arm zijn. Amerika had ze nodig omdat ze anders helemaal geen stabiel punt zouden hebben, en de Koerden stonden klaar om hun landgenoten te verraden voor zichzelf.
Als Irak stabieler was / sterker leger had zou Noord-Irak allang al getemd zijn.
(Plus, ik had het over Koerden in Turkije. Wat de rest over de grens doet boeit me niet zoveel)
-
Winkels die 15 min na bestelling al direct verzenden

Met led lights?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga een Philips sylvesterrr Wake-up Light maken.

Hoe bedoel je? In Israël?quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ben je nog naar een Circassisch dorpje geweest?
Klopt ja, de Joodse mannen daar zijn gemiddeld ook knapper, als in dat er minder mannen zijn die afstotend uitzienquote:Sowieso zijn Israeliers vaak fysiek beter gevormde mensen, ook de mannen en kinderen.. Turken kijken graag naar voetbal maar proppen zich liever vol dan dat zij sporten

Ja.quote:

Netanyahu in zijn jonge jarenquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:02 schreef Mathemaat het volgende:
Klopt ja, de Joodse mannen daar zijn gemiddeld ook knapper, als in dat er minder mannen zijn die afstotend uitzien

Dus ze warmen het op in de magnetron en bezorgen hetquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:13 schreef expans het volgende:
[..]
Noord-Irak heeft gewoon geluk gehad door de invasie van Amerika, als dat niet zou gebeuren zouden zij nog steeds zwak/arm zijn. Amerika had ze nodig omdat ze anders helemaal geen stabiel punt zouden hebben, en de Koerden stonden klaar om hun landgenoten te verraden voor zichzelf.
Als Irak stabieler was / sterker leger had zou Noord-Irak allang al getemd zijn.
(Plus, ik had het over Koerden in Turkije. Wat de rest over de grens doet boeit me niet zoveel)
-
Winkels die 15 min na bestelling al direct verzenden

quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Heeft iemand ook beelden van een jonge Erdogan? opzich ook best een knappe man toch zo op zijn oude dag?

433 als je met batterijen gaat werkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja.
Ik twijfel nog over de aansturing (stand-alone, IP of 433 MHz). Heb jij als informaticus nog suggesties?

Batterijen? Ik heb 5V/2A nodig (of misschien zelfs 3-4 A).quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
433 als je met batterijen gaat werken

Hoe duurder hoe beterquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Batterijen? Ik heb 5V/2A nodig (of misschien zelfs 3-4 A).

Wanhoopquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:37 schreef Unlabeled het volgende:
Sergey Brin mag er ook wel wezen![]()
[ afbeelding ]

Dat ding gaat dus op netvoeding werken. Raad je mij nog steeds aan om 433MHz te gebruiken voor de aansturing?quote:

Niemand of maar een inimini minderheid in TR is zo arm dat ze niet dik kunnen worden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:12 schreef expans het volgende:
[..]
Koerden zijn vaak armer, meer kinderen > minder eten per kind.
Klinkt grof en lomp maar er zit een kern van waarheid in (denk ik dan)

Wow yum.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:07 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Netanyahu in zijn jonge jaren![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(heb niets met zijn politiek though)

quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:06 schreef Bortecinem het volgende:
Lol @ water. Bedoelde dus olie haha.

Hmmmmm. Liever nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat ding gaat dus op netvoeding werken. Raad je mij nog steeds aan om 433MHz te gebruiken voor de aansturing?

quote:Op zondag 9 maart 2014 13:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
HAAL JE OKSELHAAR WEG HET IS NASTY KKR EYYYY

Heb even gegoogled. Voorouders komen uit Yemen las ik. Ik val zelf niet op getinte mannenquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:14 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb altijd een oogje gehad op Boaz Mauda. Lijkt meer op Mocro maar goed.

Ik denk dat ik een Arduino met ethernet shield ga gebruiken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hmmmmm. Liever niet! Maar je kan het proberen.

Jij valt op buitenaardse mannen. Bij gebrek aan een levend (mannelijk) organisme stel ik voor dat je op zoek gaat naar een astronaut.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Heb even gegoogled. Voorouders komen uit Yemen las ik. Ik val zelf niet op getinte mannen(noracist)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |