Ik ben een keer in Israël geweest. Één ding zal me altijd bijblijven van dat landquote:
Alaykom assalamu wa ra7matulahi wa barakatu wa magfiratuhu wa radwanhu.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:27 schreef Crip het volgende:
Assalamu alaykom wa ra7matulahi wa barakatu.
Kijken of je voldoet aan waarmee Borte zal eindigen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Hmm, ik ben wel benieuwd naar de definiëring van kıro. Hoe dan ook, slaap lekker iedereen.
Wa aleykum selam ve rahmetullahi ve bereketuh.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:27 schreef Crip het volgende:
Assalamu alaykom wa ra7matulahi wa barakatu.
Serieus? Hoe beviel het daar?quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:31 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ben een keer in Israël geweest. Één ding zal me altijd bijblijven van dat land
Joodse vrouwen
Üffffff... Nee, waarom ze denkt daarmee te zullen eindigen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kijken of je voldoet aan waarmee Borte zal eindigen?
Joodse? Of bedoel je Arabische? Of zijn joden ook een bevolkingsgroep?quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:31 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ben een keer in Israël geweest. Één ding zal me altijd bijblijven van dat land
Joodse vrouwen
Omdat Turken kiro zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Üffffff... Nee, waarom ze denkt daarmee te zullen eindigen.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:31 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Joodse vrouwen
watquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Joodse? Of bedoel je Arabische? Of zijn joden ook een bevolkingsgroep?
Vrouwen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:31 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Joodse vrouwen
Van iemand die Joden Arabieren noemt snap ik dit niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:26 schreef xaban06 het volgende:
Stimo kent duidelijk het verschil niet tussen Turken en koerden
Ik verwachtte ook niet dat je het zou snappen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Van iemand die Joden Arabieren noemt snap ik dit niet.
the fuck bedoel je metquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Of zijn joden ook een bevolkingsgroep?
religie vs bevolkingsgroep (nationiteit). Veel Russen in Israël, veel uit omringende landen, uit Afrika felan. Dus wat hij precies bedoeld met Joden, omdat er veel verschil is binnen de bevolkingsgroep in Israël. Je zegt toch ook niet, wat zijn islamitische vrouwen lekker.quote:
Heel simplistisch, bedankt. Degene waarmee je eindigt hangt in de eerste plaats van je eigen criteria af, waarop je je partner selecteert. Als deze oppervlakkig zijn, bestaat inderdaad de kans dat je met iemand belandt die je toen in je verliefde bui toch heel anders zag of die zich anders voordeed.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heel simplistisch, bedankt. Degene waarmee je eindigt hangt in de eerste plaats van je eigen criteria af, waarop je je partner selecteert. Als deze oppervlakkig zijn, bestaat inderdaad de kans dat je met iemand belandt die je toen in je verliefde bui toch heel anders zag of die zich anders voordeed.
Borte zal het aan aandacht van het andere geslacht niet ontbreken, zeg ik eerlijk, want uiterlijk heeft ze het sowieso mee, dus ik vroeg me daarom af wat ze onder kıro verstaat en waarom ze denkt daarmee te zullen eindigen. Misschien bedoelde ze het luchtig en ga ik er te ver op, dat kan ook.
Lighten up sana kocum beee.... tis nog maar 11 uquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Sana vakit ayirip cevap yazanda kabahat.
SPOILER: Deel 2 en 3...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me af of ik in dit soort situaties instinctief te hulp zou kunnen schieten. Ik wil graag geloven van wel, maar zonder ooit in een dergelijke situatie gezeten te hebben, is dat niet met zekerheid te zeggen.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik kan tegenover mezelf met droge ogen van wel bewerenSPOILER: Deel 2 en 3...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me af of ik in dit soort situaties instinctief te hulp zou kunnen schieten. Ik wil graag geloven van wel, maar zonder ooit in een dergelijke situatie gezeten te hebben, is dat niet met zekerheid te zeggen.. Heb mezelf eenmaal in het echt mogen bewijzen.
En nu al zo reageren... Dat wordt vanavond nog een feest in dit topic dus.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lighten up sana kocum beee.... tis nog maar 11 u
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:02 schreef TheMagnificent het volgende:
@#&$^(*@^$(*@$^@#$SPOILER: Deel 2 en 3...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me af of ik in dit soort situaties instinctief te hulp zou kunnen schieten. Ik wil graag geloven van wel, maar zonder ooit in een dergelijke situatie gezeten te hebben, is dat niet met zekerheid te zeggen.
Met gevaar voor eigen leven?quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik kan tegenover mezelf met droge ogen van wel beweren. Heb mezelf eenmaal in het echt mogen bewijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |