SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet niet wat dat is.quote:
Soms dacht ik: waarom werd er niet eerder 112/911/etc gebeld. Maar wel mooi om te zien. Ik weet niet hoe ik zou reageren. In Amerika werden we aangereden en toen sprong ik wel de auto uit om tegen die andere automobilist te schreeuwen wat hij aan het doen was. Testosteron..quote:[b]Op donderdag 13 maart 2014 11:02 schreef TheMagnificent het volgende:
...
Ik vraag me af of ik in dit soort situaties instinctief te hulp zou kunnen schieten. Ik wil graag geloven van wel, maar zonder ooit in een dergelijke situatie gezeten te hebben, is dat niet met zekerheid te zeggen.
Esek herifquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:47 schreef FuryOverkill het volgende:
[..]
ik weet niet wat dat is.
ik weet dat ekmek brood is.
en iets van een eshekerurf is een ezelman.
daar houd het ongeveer op voor mij
Adrenaline. Of werd je ineens hariger en mannelijker?quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Soms dacht ik: waarom werd er niet eerder 112/911/etc gebeld. Maar wel mooi om te zien. Ik weet niet hoe ik zou reageren. In Amerika werden we aangereden en toen sprong ik wel de auto uit om tegen die andere automobilist te schreeuwen wat hij aan het doen was. Testosteron..
Ohja, was het woord al kwijt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Adrenaline. Of werd je ineens hariger en mannelijker?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Adrenaline. Of werd je ineens hariger en mannelijker?
Dan doe je het goed toch als je de helft verstaatquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:55 schreef FuryOverkill het volgende:
ik ga ook pas 10 jaar op rij naar turkije elke zomer en mijn oom is turks maargoed ik snap die taal half niet
Het was wel leuk, maar het was wel gespannen tussen Arabieren en Joden. Ik bedoel: ze haten elkaar tot de bot.quote:
Nee, Joodse. De Arabische die ik zag, waren ook wel mooi.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Joodse? Of bedoel je Arabische? Of zijn joden ook een bevolkingsgroep?
Sowieso. Ze waren allemaal fijngebouwd en mooi gevormd. Dus de legendes over hoe mooi de vrouwen daar zijn kloppen echt.quote:
Opmerkelijkquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:23 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het was wel leuk, maar het was wel gespannen tussen Arabieren en Joden. Ik bedoel: ze haten elkaar tot de bot.
Tot op het bot*quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:23 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het was wel leuk, maar het was wel gespannen tussen Arabieren en Joden. Ik bedoel: ze haten elkaar tot de bot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |