Dessertbarquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Vraag me af waar jullie gegeten hebben dan dat je nog steeds honger hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
Voor mijn fan sylvesterrr:rawrrrrrSPOILER: Alleen sylvesterrrOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Heb toch gekeken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:09 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
no. No! Niet voor jouw oogjes bestemd!
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
Voor mijn fan sylvesterrr:🙉SPOILER: Alleen sylvesterrrOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kunnen jullie niet lezen !!!quote:
haram. Ik ben nu vervuildquote:
Ja, dan is het begrijpelijk.quote:
Haha, heb ik je toch in de val gelokt. Je zou niets over je toekomstplannen bekendmaken.quote:
O God, wat ben jij vervelend, zeg.quote:
zag hem op feeztbowkquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
kunnen jullie niet lezen !!!
was een heel ander foto! Lies! Pindakaas !quote:
aapje "kraai geluid"quote:
Eerder gezegend.quote:
sryquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Emoji werkt niet op FOK!, helaas.
[..]
[..]
Hehehhe.... sorry. Ga zo slapen. Az sabret.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, dan is het begrijpelijk.
[..]
Haha, heb ik je toch in de val gelokt. Je zou niets over je toekomstplannen bekendmaken.
[..]
O God, wat ben jij vervelend, zeg.
Ah okay : (.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Emoji werkt niet op FOK!, helaas.
[..]
[..]
gezegend door mijn waifuh?quote:
Ja :3quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
gezegend door mijn waifuh?
Wat voor buff? Hoop geen exp, ben namelijk al Max level.quote:
manaquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wat voor buff? Hoop geen exp, ben namelijk al Max level.
Handigquote:
Voor 100 euro kun je bij mij de Legendary-status verkrijgen. Dan worden al je perks gereset en kun je doorlevelen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wat voor buff? Hoop geen exp, ben namelijk al Max level.
Klopt! Hoe lang voor wat?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Handig, mana pots zijn best duur. Hoe lang eigenlijk?
Ik hou niet van p2w, sorryquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Voor 100 euro kun je bij mij de Legendary-status verkrijgen. Dan worden al je perks gereset en kun je doorlevelen.
Wat? Ik ben heel average looking. Met een beetje make-up krijg ik een iets opvallender uiterlijk maar voor de rest plane jane. Mijn zusje heeft de genen voor de looks geerfd.quote:
voordat wij gaan trouwen?quote:
en ik ben sinterklaasquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat? Ik ben heel average looking. Met een beetje make-up krijg ik een iets opvallender uiterlijk maar voor de rest plane jane. Mijn zusje heeft de genen voor de looks geerfd.
Wat een kwaliteitsblad is het AD toch ook.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:27 schreef Stimorol- het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
GATVERDAMME
Weet jij wel wat dat is? Hehe...quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geef me wat taaitaai dan. Mis die dingen echt.
Dit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat een kwaliteitsblad is het AD toch ook.
Open deur.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet jij wel wat dat is? Hehe...
Je was me voor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet jij wel wat dat is? Hehe...
*kwijl* heb er zin in gekregenquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geef me wat taaitaai dan. Mis die dingen echt.
Seems legit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ik the stick of truth heb uitgespeeld.
lief dagboek,quote:
Hhhhhquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
Mja, ik ga maar eens slapen.
Welterusten schatjes xx
Vallah baskalari dediquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat? Ik ben heel average looking. Met een beetje make-up krijg ik een iets opvallender uiterlijk maar voor de rest plane jane. Mijn zusje heeft de genen voor de looks geerfd.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
Mja, ik ga maar eens slapen.
Welterusten schatjes xx
Slaap lekker!quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:51 schreef Crip het volgende:
Ga mijn bedje in, moge Allah subhanallah wa taala over jullie en jullie dierbaren waken. Ameen.
Assalamu alaykom wa ra7matulahi wa barakatu.
Op foto's zie ik er beter uit, maar dat komt omdat ik 1000 foto's maak en de beste eruit haal.quote:
De a past er nog maar net opquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:27 schreef Stimorol- het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
GATVERDAMME
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |