SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mwah valt wel mee, ik heb maar een paar grijze haartjesquote:
Jij doet stoer met nummertjes te benoemen hoor, oneluvquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:40 schreef Stimorol- het volgende:
Hoor deze mensen dan stoer doen.
Het waren mini koekjes ja.
Hoe oud was jij ook alweer?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
mwah valt wel mee, ik heb maar een paar grijze haartjes
Hahahaaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Dus er komt geen meet meer?
Als mensen nu eens met voorstellen komen, dan komen we misschien een stapje verder...
- Eten en loungen? Waar?
- Concert Candan Erçetin.
- ...
- ...
Ben je al getrouwd?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
mwah valt wel mee, ik heb maar een paar grijze haartjes
quote:
Snap je.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik begrijp nu overigens wel waarom xaban06 dacht dat die ene meet niet zou doorgaan. Weet je hoe lastig het is om in deze topicreeks een datum te prikken?
Als besloten is waar wat te doen, is datumprikker opstellen en rondsturen niet echt moeilijk meer.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik begrijp nu overigens wel waarom xaban06 dacht dat die ene meet niet zou doorgaan. Weet je hoe lastig het is om in deze topicreeks een datum te prikken?
Omnomnom.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hem mn neefje opgegeten. Zit nu vol met liefde.
Ik denk dat jullie eerst een stad moeten afspreken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als besloten is waar wat te doen, is datumprikker opstellen en rondsturen niet echt moeilijk meer.
Dat laat ik aan anderen over. Ik woon niet helemaal centraal.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie eerst een stad moeten afspreken.
Datumprikker. Nu je het zegt, ik moet nog een etentje regelen met m'n (ex-)collega's.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als besloten is waar wat te doen, is datumprikker opstellen en rondsturen niet echt moeilijk meer.
Je kan wel je wensen uitspreken toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat laat ik aan anderen over. Ik woon niet helemaal centraal.
Tenx maar heb de laatste tijd al te vaak pizzeriameuk op.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je mij je postcode en huisnummer even via DM/PM geeft, dan laat ik wel wat bezorgen.
Ik ben niet zo bekend met de uitgaansmogelijkheden in de potentiële meetsteden, dus dat laat ik over aan mensen die daar beter bekend mee zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je kan wel je wensen uitspreken toch?
Wie zegt dat ik pizzeriameuk wil bestellen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tenx maar heb de laatste tijd al te vaak pizzeriameuk op.
het zou toch vreselijk zijn als er tijdens het bewind van erdogan een nieuwe grondwet het daglicht zien!?? de oppositie zou dit nooit toelaten en is er daarom ook nog steeds gelukt, ondanks dat erdogan had aangegeven dat dat het belangrijkste doel was voor deze regeringsperiodequote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De andere partijen hebben meerdere malen aangegeven een nieuwe grondwet te zullen steunen in het parlement wanneer dit gezamenlijk, met overleg en oprechtheid wordt gedaan. Er zijn zelfs commissies voor opgericht, maar helaas zonder resultaat.
Ga je?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met de uitgaansmogelijkheden in de potentiële meetsteden, dus dat laat ik over aan mensen die daar beter bekend mee zijn.
oké!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met de uitgaansmogelijkheden in de potentiële meetsteden, dus dat laat ik over aan mensen die daar beter bekend mee zijn.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe oud was jij ook alweer?
Edit: O, wacht, 22 in 2001.
neinquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
stairway.in utrecht dan!? beste fokmeetplek ever!![]()
![]()
![]()
irl kan dat nietquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hem mn neefje opgegeten. Zit nu vol met liefde.
Dan ga ik liever naar een Turks restaurantje (Pamukkale) tegenover Stairway.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ze schenken daar ook alcohol aan Turken denk ik
kijk zo komen we ergens! dan doen we dat!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan ga ik liever naar een Turks restaurantje (Pamukkale) tegenover Stairway.
rekenen niet gehad op de basisschool?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als jij gaat. Ik had op jou gerekend.
[..]
Tsja, weet ik veel.
Even een serieuze reactie, ik wil eerst echt zien wie er allemaal gaat + wat we doen. Concrete info.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij bent srs in je als jij gaat ga ik ookquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Tsja, weet ik veel.
Ik zag die post later pas.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
rekenen niet gehad op de basisschool?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent srs in je als jij gaat ga ik ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |