Voerde je die niet van die kale, roze babymuisjes?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:39 schreef snakelady het volgende:
Dat is het enige wat ik niet mis aan het hebben van reptielen, het voer.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:38 schreef deprimist het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)en%20op%20afbeelding
Verzonnen topic dus.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:38 schreef deprimist het volgende:
Geen goeie foto's van de mijne. Overigens had ik willen doen alsof hij van mij was had ik hem wel opgeslagen en onder een andere naam opgeslagen daar gaat het hier gewoon niet om. Het gaat erom dat de meeste leken niet weten hoe je ze kweekt of waarin.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:38 schreef deprimist het volgende:
Mooi plaatje van baardagaam.nl trouwens.
Blaptica dubia gaat het hierom. En volgens mij doen ze het niet, althans ik pak ze zo min mogelijk op.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zijn dat die grote - ik ben er even de exacte naam van kwijt - die gaan sissen/blazen als je ze oppakt?
Nee!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Geen goeie foto's van de mijne. Overigens had ik willen doen alsof hij van mij was had ik hem wel opgeslagen en onder een andere naam opgeslagen daar gaat het hier gewoon niet om. Het gaat erom dat de meeste leken niet weten hoe je ze kweekt of waarin.
[..]
Blaptica dubia gaat het hierom. En volgens mij doen ze het niet, althans ik pak ze zo min mogelijk op.Een dikke tang.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:38 schreef deprimist het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:41 schreef deprimist het volgende:
[..]
Zonder de search was dat ook wel duidelijk.
Mannen het gaat hier om een kwekerij eruit ziet, als ik dit topic echt moest verantwoorden moet ik een foto maken van de kakkerlakken door de afgeplakte kamer maar dat gaan we niet doen.quote:
Verzonnen dus.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Mannen het gaat hier om een kwekerij eruit ziet, als ik dit topic echt moest verantwoorden moet ik een foto maken van de kakkerlakken door de afgeplakte kamer maar dat gaan we niet doen.
Alsof je nooit een foto van je opstelling hebt gemaaktquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Mannen het gaat hier om een kwekerij eruit ziet, als ik dit topic echt moest verantwoorden moet ik een foto maken van de kakkerlakken door de afgeplakte kamer maar dat gaan we niet doen.
De baardagaam kreeg inderdaad pinkies en ook de kleine slangen, maar de gekko's kregen oa kakkerlakken, maar ik voerde liever krekels, moriowormen, meelwormen en wasmotten. Maar ook gewoon beestjes die ik om het huis heen vond.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voerde je die niet van die kale, roze babymuisjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |