Dat ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan woon je in het verkeerde land.
Mag ik meedoen? Ik kan ook vrij goed schrijven. En ik klop niet graag op mijn eigen schouder, maar het is de waarheid.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:47 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, op papier. Internet is niet handig.
Mijn schrijfclubje
Als de continenten nou eens 3000km en 750km in respectievelijk oostelijke en zuidelijke richting zouden verschuiven... Dan zouden we in een zonnig Nederland wonen.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mag ik meedoen? Ik kan ook vrij goed schrijven. En ik klop niet graag op mijn eigen schouder, maar het is de waarheid.
Echttt he. Leg dit maar uit aan niet-Adanalilar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:51 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wij komen uit Cehennem, daar buiten is alles koud voor ons. 😂
Facebook die de gegevens van Whatsapp gebruikt! It has begun.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wtf. Ik heb geen facebookchat op mijn mobiel. Heb mijn telefoonnummer ook niet op mijn facebook ingevoerd. Maar toch werd ik gebeld door een contact? Hoe kan dit? Wat is dit?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Neuh...
Oké, één regeltje dan maarVeels te lange, pretentieuze zin. Korte(re) zinnen doen het doorgaans beter bij het publiek. Halverwege de zin had ik het al wel gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let niet op de taalfouten, die gaan er pas op het eind eruit.
Huh?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wtf. Ik heb geen facebookchat op mijn mobiel. Heb mijn telefoonnummer ook niet op mijn facebook ingevoerd. Maar toch werd ik gebeld door een contact? Hoe kan dit? Wat is dit?
Ik ben nog nooit in Adana geweest, maar volgens mij is het in Anamur een stuk warmer.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:51 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wij komen uit Cehennem, daar buiten is alles koud voor ons. 😂
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Adana geweest, maar volgens mij is het in Anamur een stuk warmer.
Wat is Anamur?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Adana geweest, maar volgens mij is het in Anamur een stuk warmer.
quote:
Ja, wtf? Ik werd gebeld op mijn telefoon?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Facebook die de gegevens van Whatsapp gebruikt! It has begun.
Dit is bedoeld als literatuur. Niet 50 shades of Grey, of geschreven voor een breed publiek.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Veels te lange, pretentieuze zin. Korte(re) zinnen doen het doorgaans beter bij het publiek. Halverwege de zin had ik het al wel gezien.
Ooit in Side 50+ graden meegemaakt. Ik werd levend geroosterd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echttt he. Leg dit maar uit aan niet-Adanalilar.
Bij 30 graden krijg ik al hoofdpijn van de zonquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ooit in Side 50+ graden meegemaakt. Ik werd levend geroosterd.
Jij bent echt niks gewend.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bij 30 graden krijg ik al hoofdpijn van de zon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |