Echte struggles!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Precies dit.
Of nog erbij zeggen: Ja jaaa het zal wel ik geloof het niet.
Aantal 7ens, meerdere 8en en twee 9ens.quote:
quote:
netjes heurquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Aantal 7ens, meerdere 8en en twee 9ens.
Aahjoh. Volgens mij hebben mijn ouders geen idee wat ik doe, welk jaar etc.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
met onvoldoendes: boos flippen etc
bij voldoendes: ..... *krekelgeluid*
ken je beter niet doen neequote:
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Aahjoh. Volgens mij hebben mijn ouders geen idee wat ik doe, welk jaar etc.
Ja wel aardig tok.quote:
Awhh. Lastig.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Woon je niet thuis?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wel je studie afmaken heh! anders zou het allemaal uiteindelijk "voor niets" zijnquote:
wat?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wuah.
KB: Vind het niet erg hoor
quote:whua (wuah)
An enthusiastic jeer where the prolongation of the end of the word depends on desired effect. I.e. whuaaaaaaa/wuaaaaaah
It is usually used for hilarious outcome or general day to day use. The expression is derived from the mating noise of a species of bird and the immaturity of school kids. The more you use it, the better it sounds.
Example of proper use of the word:
Facial expressions may also be used for emphasis.
"Whuaaaaaaa, yo momma gimme juice!" or "I fell off my bike" "whua (wuah)!"
Jaaa sowieso ben ik dat van plan! Loop nu stage tot eind juni! inshallahhhhhh ga ik halen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
wel je studie afmaken heh! anders zou het allemaal uiteindelijk "voor niets" zijn
Ik ken twee type ouders (ongeacht nationaliteit):quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:56 schreef Bortecinem het volgende:
Is ook bij veel Turkse ouders, hoor.
Okuyor mu? Okuyor.
Meer weten ze niet haha.
Wuah?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wuah.
KB: Vind het niet erg hoor
hayirlis!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaaa sowieso ben ik dat van plan! Loop nu stage tot eind juni! inshallahhhhhh ga ik halen.![]()
wat betekent dat dan?quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:03 schreef Bortecinem het volgende:
moeder een combo van een en twee (ergste soort).
Combi van 1 en 2... Verschrikkelijk,. Ik ken het gevoel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:03 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn vader is twee, moeder een combo van een en twee (ergste soort).
ah sorry, niet turkstalig dusquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik moest googlen.
Maar hartelijk bedankt.
Mooie uitleg.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
ah sorry, niet turkstalig dushayirlisi is een verkorting van allahtan hayirlisi, "het gelukkige van allah" maw moge je dat wat gelukkig is krijgen van allah, soort van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |