Ik was toen nog zo'n lieve jongen (liever dan nuquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik had het er niet bij laten zitten.
Tsja, als je zoiets ambieert en daarvoor de motivatie hebt, dan begrijp ik het. Alleen niet op mij van toepassing helaas. Ik ben altijd al een twijfelaar geweest en heb mijn studiekeuze op het laatst overhaast moeten maken. Ik doe het nu dus vooral om het papiertje en hoop na de studie iets te doen wat me wel aanspreekt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op de middelbare school moest ik wel hoge cijfers halen vanwege de studie met numerus fixus (geneeskunde) die ik zo graag wilde doen.Dat is me een beetje bijgebleven.
Hahahahaha precies zo dus.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
met onvoldoendes: boos flippen etc
bij voldoendes: ..... *krekelgeluid*
Precies dit.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wat zijn topcijfers?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lelijk tussen al mn topcijfers.Mja, had twee keer de kans om te herkansen maar nooit de moeite meer gedaan ervoor.
omdat je jaloers was?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:38 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
Ze had gewoon een hekel aan me, want [b]ik heb een keer een klacht ingediend bij de decaan.
Mijn moeder is daar nooit moeilijk in geweest. Mijn vader wel. Ik ben op de middelbare nooit blijven zitten, maar hij had wel graag gezien dat ik wat hogere cijfers had gehaald.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik was toen nog zo'n lieve jongen (liever dan nu)...
Op het kerstrapport in de tweede klas had ik trouwens 3 onvoldoendes. Ik durfde niet thuis te komen.Hoe gingen jullie ouders om met onvoldoendes?
Nee, de klacht bij de decaan was om iets anders. Ze had een schriftelijke overhoring niet volgens de regels aangekondigd, dus hadden sommige leerlingen (onder wie ikquote:
Echte struggles!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Precies dit.
Of nog erbij zeggen: Ja jaaa het zal wel ik geloof het niet.
Aantal 7ens, meerdere 8en en twee 9ens.quote:
quote:
netjes heurquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Aantal 7ens, meerdere 8en en twee 9ens.
Aahjoh. Volgens mij hebben mijn ouders geen idee wat ik doe, welk jaar etc.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ken je beter niet doen neequote:
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Aahjoh. Volgens mij hebben mijn ouders geen idee wat ik doe, welk jaar etc.
Ja wel aardig tok.quote:
Awhh. Lastig.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Woon je niet thuis?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wel je studie afmaken heh! anders zou het allemaal uiteindelijk "voor niets" zijnquote:
wat?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wuah.
KB: Vind het niet erg hoor
quote:whua (wuah)
An enthusiastic jeer where the prolongation of the end of the word depends on desired effect. I.e. whuaaaaaaa/wuaaaaaah
It is usually used for hilarious outcome or general day to day use. The expression is derived from the mating noise of a species of bird and the immaturity of school kids. The more you use it, the better it sounds.
Example of proper use of the word:
Facial expressions may also be used for emphasis.
"Whuaaaaaaa, yo momma gimme juice!" or "I fell off my bike" "whua (wuah)!"
Jaaa sowieso ben ik dat van plan! Loop nu stage tot eind juni! inshallahhhhhh ga ik halen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
wel je studie afmaken heh! anders zou het allemaal uiteindelijk "voor niets" zijn
Ik ken twee type ouders (ongeacht nationaliteit):quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:56 schreef Bortecinem het volgende:
Is ook bij veel Turkse ouders, hoor.
Okuyor mu? Okuyor.
Meer weten ze niet haha.
Wuah?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wuah.
KB: Vind het niet erg hoor
hayirlis!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaaa sowieso ben ik dat van plan! Loop nu stage tot eind juni! inshallahhhhhh ga ik halen.![]()
wat betekent dat dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |