Echte struggles!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Precies dit.
Of nog erbij zeggen: Ja jaaa het zal wel ik geloof het niet.
Aantal 7ens, meerdere 8en en twee 9ens.quote:
quote:
netjes heurquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Aantal 7ens, meerdere 8en en twee 9ens.
Aahjoh. Volgens mij hebben mijn ouders geen idee wat ik doe, welk jaar etc.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
met onvoldoendes: boos flippen etc
bij voldoendes: ..... *krekelgeluid*
ken je beter niet doen neequote:
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Aahjoh. Volgens mij hebben mijn ouders geen idee wat ik doe, welk jaar etc.
Ja wel aardig tok.quote:
Awhh. Lastig.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Woon je niet thuis?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wel je studie afmaken heh! anders zou het allemaal uiteindelijk "voor niets" zijnquote:
wat?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wuah.
KB: Vind het niet erg hoor
quote:whua (wuah)
An enthusiastic jeer where the prolongation of the end of the word depends on desired effect. I.e. whuaaaaaaa/wuaaaaaah
It is usually used for hilarious outcome or general day to day use. The expression is derived from the mating noise of a species of bird and the immaturity of school kids. The more you use it, the better it sounds.
Example of proper use of the word:
Facial expressions may also be used for emphasis.
"Whuaaaaaaa, yo momma gimme juice!" or "I fell off my bike" "whua (wuah)!"
Jaaa sowieso ben ik dat van plan! Loop nu stage tot eind juni! inshallahhhhhh ga ik halen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
wel je studie afmaken heh! anders zou het allemaal uiteindelijk "voor niets" zijn
Ik ken twee type ouders (ongeacht nationaliteit):quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:56 schreef Bortecinem het volgende:
Is ook bij veel Turkse ouders, hoor.
Okuyor mu? Okuyor.
Meer weten ze niet haha.
Wuah?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wuah.
KB: Vind het niet erg hoor
hayirlis!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaaa sowieso ben ik dat van plan! Loop nu stage tot eind juni! inshallahhhhhh ga ik halen.![]()
wat betekent dat dan?quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:03 schreef Bortecinem het volgende:
moeder een combo van een en twee (ergste soort).
Combi van 1 en 2... Verschrikkelijk,. Ik ken het gevoel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:03 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn vader is twee, moeder een combo van een en twee (ergste soort).
ah sorry, niet turkstalig dusquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik moest googlen.
Maar hartelijk bedankt.
Mooie uitleg.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
ah sorry, niet turkstalig dushayirlisi is een verkorting van allahtan hayirlisi, "het gelukkige van allah" maw moge je dat wat gelukkig is krijgen van allah, soort van
Klopt inderdaad. Ik vind het alleen een beetje eng omdat hij mijn adres, naam en telnummer (en hoe?) weet. Heb hem maar geblokkeerd. Heb hier totaal geen zin in gatverdamme.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:12 schreef Mathemaat het volgende:
Unlabeled kennende alleen via Fok, denk ik dat zij dit niet zal waarderen.
Bij mij wisselde het per jaar, mijn moeder heeft het zelf dankzij ouders ala nummer 2 wel tot ingenieur geschopt, maar haar ouders waren dan ook geen standaard Turken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ken twee type ouders (ongeacht nationaliteit):
1. ouders die totaal niet weten wat hun kind op school doet
2. ouders die alles weten en zich overal mee bemoeien
Veel Turkse ouders die ik ken zijn van het type 1.
Gefeliciteeerd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb vandaag mijn propedeuse opgehaald.
Wat probeerde hij te bereikenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:42 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Ik vind het alleen een beetje eng omdat hij mijn adres, naam en telnummer (en hoe?) weet. Heb hem maar geblokkeerd. Heb hier totaal geen zin in gatverdamme.
Afterpartyquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:15 schreef Stimorol- het volgende:
Adresini neden verdin ki...... Beetje vaag.
Walaykom as'salaamquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:47 schreef Crip het volgende:
Assalamu alaykom wa ra7matullahi wa barakatu!
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Na de meet nog gemeet/gedatet met Weiss?chreef Unlabeled het volgende:[/b]
EEN VRAAGJE AAN FOKKERS DIE MIJN NUMMER HEBBEN:Na de meet nog gemeet/gedatet met Weiss?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/quote]
Wat gebeurt hier
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:04 schreef Unlabeled het volgende:
EEN VRAAGJE AAN FOKKERS DIE MIJN NUMMER HEBBEN:Na de meet nog gemeet/gedatet met Weiss?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 77% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2014 12:52:03 ]
Lijkt me wel vervelend ja wat er nu gebeurt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:34 schreef Unlabeled het volgende:
Ik moet even iets recht zetten. Het is in ieder geval niemand van FOK. Het was enkel iets wat bij mij als eerste opkwam. Sorry voor de misleiding.
Dit. Succes man.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lijkt me wel vervelend ja wat er nu gebeurt.Hopelijk kom je er snel achter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gemeet inderdaad. Met sylvesterrr ook trouwensquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:48 schreef zarGon het volgende:
Ik zit te kutten op mijn telefoon.. En jij bent sneller dan ik, blijkbaar. Opnieuw dan.
Dit wilde ik posten:
----
Jullie lullen echt een eind weg man.
[..]
Na de meet nog gemeet/gedatet met Weiss?
Ja ik weet al wie het is. Of eigenlijk niet. Een onbekend persoon die mij naar mijn appartement zag gaan en na research achter mijn gegevens kwam. Hij wilde niet zeggen van wie hij die gegevens heeft, want dan raakt de desbetreffende persoon zijn baan kwijt. Vreemd verhaal...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lijkt me wel vervelend ja wat er nu gebeurt.Hopelijk kom je er snel achter.
watquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:42 schreef Unlabeled het volgende:
Ja ik weet al wie het is. Of eigenlijk niet. Een onbekend persoon die mij naar mijn appartement zag gaan en na research achter mijn gegevens kwam. Hij wilde niet zeggen van wie hij die gegevens heeft, want dan raakt de desbetreffende persoon zijn baan kwijt. Vreemd verhaal...
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:42 schreef Crip het volgende:
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhh Arcadia check dit ik ga helemaaaaaaaaaaal stuk.Assalamoe alaikoum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehhhhhhh. Wat is dit. Damnnnnnnnnnnnn je hebt zoveel hp. Ik zit net pas op het schip waarbij iedereen probes krijgt.
Wtf.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:42 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja ik weet al wie het is. Of eigenlijk niet. Een onbekend persoon die mij naar mijn appartement zag gaan en na research achter mijn gegevens kwam. Hij wilde niet zeggen van wie hij die gegevens heeft, want dan raakt de desbetreffende persoon zijn baan kwijt. Vreemd verhaal...
Wa alaykom salaam!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Assalamoe alaikoum.
Ehhhhhhh. Wat is dit. Damnnnnnnnnnnnn je hebt zoveel hp. Ik zit net pas op het schip waarbij iedereen probes krijgt.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Wa alaykom salaam!
Hhhhh, dit is de nazi zombie foetus van Khoe Kardashian.
Dan is het iemand met een baan waar privacy schending niet word getolereerd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:42 schreef Unlabeled het volgende:
Hhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]![]()
Welk level ben je momenteel? Jimmy als bard is echt geniaal btw
Dit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:34 schreef Bortecinem het volgende:
Elke keer als ik Crip en Arcadia hoor praten is het abracadabra voor mij.
Jullie lijken echt voor elkaar gemaakt trouwens.
Het wordt bij geen enkel bedrijf getolereerd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:14 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dan is het iemand met een baan waar privacy schending niet word getolereerd.
- Accountants
- Artsen
- Psychologen
etc.
Ik denk niet dat je bij ieder bedrijf een eed aflegtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het wordt bij geen enkel bedrijf getolereerd.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:34 schreef Bortecinem het volgende:
Elke keer als ik Crip en Arcadia hoor praten is het abracadabra voor mij.
Jullie lijken echt voor elkaar gemaakt trouwens.
Beter gewoon mama een leuke meid laten uitzoeken ja, uit een catalogus Tartaarse vluchtelingen uit de Krimquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:51 schreef Arcadia het volgende:
Ik wil zeggen dat je partner via FOK! ontmoeten best sneu is. Maar dan maak ik een steek naar bijna iedereen in dit topic
Hmm, mits ze sterke benen en rug heeft. De economie gaat achteruit. Vrouwen die kunnen ploegen zijn een must. Ik wil wel winterpeentjes voor de koude dagen en kruimelaardappeltjes om friet te kunnen bakken tijdens de familiefeestjes.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:56 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Beter gewoon mama een leuke meid laten uitzoeken ja, uit een catalogus Tartaarse vluchtelingen uit de Krim
Nee, je laten uithuwelijken door een abi, dat is tof.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:51 schreef Arcadia het volgende:
Ik wil zeggen dat je partner via FOK! ontmoeten best sneu is. Maar dan maak ik een steek naar bijna iedereen in dit topic
Als je dit vergelijkt met dat ene extreme, dan ja, lijkt dit normaal. Ik was daar trouwens niet akkoord mee gegaan... Waarom dis je mij nuquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, je laten uithuwelijken door een abi, dat is tof.
Ik neem het terug. Ik vind het suf. Zullen we het daar over eens zijn ja?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet onderbouwd waarom je het sneu vindt?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik neem het terug. Ik vind het suf. Zullen we het daar over eens zijn ja?
Ik heb een geheimhoudingsverklaring moeten ondertekenen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:44 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je bij ieder bedrijf een eed aflegt!
komt door je criminele blik die ieder hartje doet veroveren.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb een geheimhoudingsverklaring moeten ondertekenen.
Wat hip.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Twee 'internethuwelijken' in mijn familie; beiden heel gelukkig en beiden hebben nu lieve kinderen.
k jou ook xxquote:
Elke woonkamer, huisindeling, badkamer en slaapkamer was bijna exact hetzelfdequote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
Stick of truth gedownload binnen 10 minuten. Geïnstalleerd binnen 30 sec. Verveelde mij al na 5 minuten. Wel lijp dat men met zijn eigen poep kan gooien tho.
Heb meer aanleg voor strategische spelletjesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Elke woonkamer, huisindeling, badkamer en slaapkamer was bijna exact hetzelfde
Haal Civ 5, en als TM dan ook haalt, kunnen we met zijn vijfen inclusief Bilge spelenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Heb meer aanleg voor strategische spelletjes
Ik had zijn summon voor het eerst gebruikt op een rabid dogquote:
Goed punt, vrouwen met zicht op een erfenis bestaande uit vruchtbare kostgronden lijken mij ook een premium waard.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hmm, mits ze sterke benen en rug heeft. De economie gaat achteruit. Vrouwen die kunnen ploegen zijn een must. Ik wil wel winterpeentjes voor de koude dagen en kruimelaardappeltjes om friet te kunnen bakken tijdens de familiefeestjes.
Hhhhhhhhhhhhhhhh, me too.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik had zijn summon voor het eerst gebruikt op een rabid dog. De geluiden die het hondje maakte
.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:57 schreef Stimorol- het volgende:
Mn zusje heeft haar man via hyves leren kennen. So whattttt?
Hyves lang geledenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Haha, wowie. Hyves. Dat is lang geleden zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |