quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik neem het terug. Ik vind het suf. Zullen we het daar over eens zijn ja?
Ik heb een geheimhoudingsverklaring moeten ondertekenen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:44 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je bij ieder bedrijf een eed aflegt!
komt door je criminele blik die ieder hartje doet veroveren.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb een geheimhoudingsverklaring moeten ondertekenen.
Wat hip.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Twee 'internethuwelijken' in mijn familie; beiden heel gelukkig en beiden hebben nu lieve kinderen.
k jou ook xxquote:
Elke woonkamer, huisindeling, badkamer en slaapkamer was bijna exact hetzelfdequote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
Stick of truth gedownload binnen 10 minuten. Geïnstalleerd binnen 30 sec. Verveelde mij al na 5 minuten. Wel lijp dat men met zijn eigen poep kan gooien tho.
Heb meer aanleg voor strategische spelletjesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Elke woonkamer, huisindeling, badkamer en slaapkamer was bijna exact hetzelfde
Haal Civ 5, en als TM dan ook haalt, kunnen we met zijn vijfen inclusief Bilge spelenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Heb meer aanleg voor strategische spelletjes
Ik had zijn summon voor het eerst gebruikt op een rabid dogquote:
Goed punt, vrouwen met zicht op een erfenis bestaande uit vruchtbare kostgronden lijken mij ook een premium waard.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hmm, mits ze sterke benen en rug heeft. De economie gaat achteruit. Vrouwen die kunnen ploegen zijn een must. Ik wil wel winterpeentjes voor de koude dagen en kruimelaardappeltjes om friet te kunnen bakken tijdens de familiefeestjes.
Hhhhhhhhhhhhhhhh, me too.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik had zijn summon voor het eerst gebruikt op een rabid dog. De geluiden die het hondje maakte
.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:57 schreef Stimorol- het volgende:
Mn zusje heeft haar man via hyves leren kennen. So whattttt?
Hyves lang geledenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Haha, wowie. Hyves. Dat is lang geleden zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |