quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Wa alaykom salaam!
Hhhhh, dit is de nazi zombie foetus van Khoe Kardashian.
Dan is het iemand met een baan waar privacy schending niet word getolereerd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:42 schreef Unlabeled het volgende:
Ja ik weet al wie het is. Of eigenlijk niet. Een onbekend persoon die mij naar mijn appartement zag gaan en na research achter mijn gegevens kwam. Hij wilde niet zeggen van wie hij die gegevens heeft, want dan raakt de desbetreffende persoon zijn baan kwijt. Vreemd verhaal...
Hhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]![]()
Welk level ben je momenteel? Jimmy als bard is echt geniaal btw
Dit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:34 schreef Bortecinem het volgende:
Elke keer als ik Crip en Arcadia hoor praten is het abracadabra voor mij.
Jullie lijken echt voor elkaar gemaakt trouwens.
Het wordt bij geen enkel bedrijf getolereerd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:14 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dan is het iemand met een baan waar privacy schending niet word getolereerd.
- Accountants
- Artsen
- Psychologen
etc.
Ik denk niet dat je bij ieder bedrijf een eed aflegtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het wordt bij geen enkel bedrijf getolereerd.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:34 schreef Bortecinem het volgende:
Elke keer als ik Crip en Arcadia hoor praten is het abracadabra voor mij.
Jullie lijken echt voor elkaar gemaakt trouwens.
Beter gewoon mama een leuke meid laten uitzoeken ja, uit een catalogus Tartaarse vluchtelingen uit de Krimquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:51 schreef Arcadia het volgende:
Ik wil zeggen dat je partner via FOK! ontmoeten best sneu is. Maar dan maak ik een steek naar bijna iedereen in dit topic
Hmm, mits ze sterke benen en rug heeft. De economie gaat achteruit. Vrouwen die kunnen ploegen zijn een must. Ik wil wel winterpeentjes voor de koude dagen en kruimelaardappeltjes om friet te kunnen bakken tijdens de familiefeestjes.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:56 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Beter gewoon mama een leuke meid laten uitzoeken ja, uit een catalogus Tartaarse vluchtelingen uit de Krim
Nee, je laten uithuwelijken door een abi, dat is tof.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:51 schreef Arcadia het volgende:
Ik wil zeggen dat je partner via FOK! ontmoeten best sneu is. Maar dan maak ik een steek naar bijna iedereen in dit topic
Als je dit vergelijkt met dat ene extreme, dan ja, lijkt dit normaal. Ik was daar trouwens niet akkoord mee gegaan... Waarom dis je mij nuquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, je laten uithuwelijken door een abi, dat is tof.
Ik neem het terug. Ik vind het suf. Zullen we het daar over eens zijn ja?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet onderbouwd waarom je het sneu vindt?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik neem het terug. Ik vind het suf. Zullen we het daar over eens zijn ja?
Ik heb een geheimhoudingsverklaring moeten ondertekenen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:44 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je bij ieder bedrijf een eed aflegt!
komt door je criminele blik die ieder hartje doet veroveren.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb een geheimhoudingsverklaring moeten ondertekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |