staat ook jaar en dag in mijn profielquote:
why?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:12 schreef Arcadia het volgende:
Maar serieus. Als TM niet gaat ben ik er sowieso niet.
Heb ik nodig voor mijn politieke spelletjes bij de meet als ik dingen wil afdwingen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is de enige optie hier haha.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik pizzeriameuk wil bestellen?
Als je sosis en broodjes in huis hebt, kun je hotdogs maken. Anders salade met tonijn en Turkse kaas.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb vandaag mijn propedeuse opgehaald.
Ben trots op je man.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
You go, girl! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sosis vinden ze stinken hier.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je sosis en broodjes in huis hebt, kun je hotdogs maken. Anders salade met tonijn en Turkse kaas.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bedankt schatjes.![]()
Wel balen, mistte maar 2 puntem vorig jaar. En heb een 6 op mn lijst.
Wrijf het er maar in.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Het laagste cijfer op mijn P is een 8.Jammer dat ik te lui ben om 't op te halen.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Stapje verder: gemiddelde studielast in het eerste jaar was voor mij <8u per week.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent srs in je als jij gaat ga ik ook
Coolquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:28 schreef Slayage het volgende:
turkse politiek:
http://yenisafak.com.tr/v(...)n=yenisafak-facebook
een nichtje van van mij plaatste gisteren de volgende facebookstatus: "Cemaat cep telefonundan arayıp vicdanınız varsa chp ye oy verin diyor. Ben tüm yorumu sizlere bırakıyorum! İşte ideolojileri bu kadar sağlam bunların!"
ze is gewoon opgebeld door fetos mensen om op de CHP te stemmen, wtf!!! en dat sluit ook aan op het filmpje hierboven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |