Als je sosis en broodjes in huis hebt, kun je hotdogs maken. Anders salade met tonijn en Turkse kaas.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb vandaag mijn propedeuse opgehaald.
Ben trots op je man.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
You go, girl! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sosis vinden ze stinken hier.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je sosis en broodjes in huis hebt, kun je hotdogs maken. Anders salade met tonijn en Turkse kaas.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bedankt schatjes.![]()
Wel balen, mistte maar 2 puntem vorig jaar. En heb een 6 op mn lijst.
Wrijf het er maar in.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Het laagste cijfer op mijn P is een 8.Jammer dat ik te lui ben om 't op te halen.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Stapje verder: gemiddelde studielast in het eerste jaar was voor mij <8u per week.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent srs in je als jij gaat ga ik ook
Coolquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:28 schreef Slayage het volgende:
turkse politiek:
http://yenisafak.com.tr/v(...)n=yenisafak-facebook
een nichtje van van mij plaatste gisteren de volgende facebookstatus: "Cemaat cep telefonundan arayıp vicdanınız varsa chp ye oy verin diyor. Ben tüm yorumu sizlere bırakıyorum! İşte ideolojileri bu kadar sağlam bunların!"
ze is gewoon opgebeld door fetos mensen om op de CHP te stemmen, wtf!!! en dat sluit ook aan op het filmpje hierboven
dit klinkt zo stom als nederlanders/turken dit hardop zeggenquote:
wat is er mis met een 6?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bedankt schatjes.![]()
Wel balen, mistte maar 2 puntem vorig jaar. En heb een 6 op mn lijst.
luie nerd...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Het laagste cijfer op mijn P is een 8.Jammer dat ik te lui ben om 't op te halen.
Lelijk tussen al mn topcijfers.quote:
Gelukkig is dit het internet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
dit klinkt zo stom als nederlanders/turken dit hardop zeggen
Ik heb het eerste jaar bijna geen lessen gevolgd. Het laagste cijfer dat ik had was voor een groepsopdracht die door de rest is verneukt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik houd van hoge cijfers.Ik kan me het eindrapport van de brugklas nog goed herinneren: gemiddeld 8,5. Ik was ook erg boos op m'n mentor/docent Frans dat ze een 9,75 heeft afgerond naar een 9.
![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb het eerste jaar bijna geen lessen gevolgd. Het laagste cijfer dat ik had was voor een groepsopdracht die door de rest is verneukt.Was iedereen maar als jou en mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik houd van hoge cijfers.Ik kan me het eindrapport van de brugklas nog goed herinneren: gemiddeld 8,5. Ik was ook erg boos op m'n mentor/docent Frans dat ze een 9,75 heeft afgerond naar een 9.
![]()
![]()
Een meisje in m'n klas stond gemiddeld een 9,4 en kreeg wel een 10 op haar rapport. Ik vond het oneerlijk.quote:
Op de middelbare school moest ik wel hoge cijfers halen vanwege de studie met numerus fixus (geneeskunde) die ik zo graag wilde doen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik geef niets om cijfers. Gehaald is gehaald. Ik was toch niet van plan om bij Google te gaan werken.
Ik had het er niet bij laten zitten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een meisje in m'n klas stond gemiddeld een 9,4 en kreeg wel een 10 op haar rapport. Ik vond het oneerlijk.
Ze had gewoon een hekel aan me, want ik heb een keer een klacht ingediend bij de decaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |