LOL.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad.![]()
Hoe gaat het met jou?
Ik ga eens behandelingen voorbereiden voor op stage.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:15 schreef Crip het volgende:
Ik ga los in me eentje, ha zaterdagavond.![]()
Wat doen jullie?
Niet lachennnn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
LOL.
En syl heeft geen idee van macarons, hij vindt macarons zelf gewoon niet lekker. Haten op poptasi.
Was laatst in Parijs, hebben we superlang ergens in de rij gestaan voor macaronsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:19 schreef Bortecinem het volgende:
Maar even serieus, dat is ook echt een actie voor mij hehe.
Ja, dat kan. Dat dacht ik tot ik die van dat winkeltje proefde. Nu zijn het mijn favo dingen.
Uhhhh ik moet ook nog voorbereidingen maken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga eens behandelingen voorbereiden voor op stage.
JOEPIE.
[..]
Niet lachennnn.
Ja maar je kunt macarons ook gewoon niet lekker vinden toch.
En dat vertel je mij NU pas?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Was laatst in Parijs, hebben we superlang ergens in de rij gestaan voor macarons
Ik zou op zich wel College of Pharmaceutical Science willen studeren, maar dan ben ik een jaar of 34-35 als ik klaar ben met m'n studie (zonder uitloop).quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zou je wel weer willen studeren, nu je nichtjes daar zo mee bezig zijn?
Ik heb nog nooit macarons gehad, dus geen idee of ze bij de poptasi niet zo lekker zijn of wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind macarons inderdaad niet lekker. Ik haat Poptasi helemaal niet - ik heb alleen aangegeven dat ik (hun) macarons niet lekker vind.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
LOL.
En syl heeft geen idee van macarons, hij vindt macarons zelf gewoon niet lekker. Haten op poptasi.
Een kort verhaaltje schrijven en levenloos hierop reagerenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:15 schreef Crip het volgende:
Ik ga los in me eentje, ha zaterdagavond.![]()
Wat doen jullie?
Laduree ofcourse. Stervensduur man. 2 groene(pistache? ), 1 rose, en 1 citroen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En dat vertel je mij NU pas?
Welke winkel? Hermes? Laduree?![]()
Telll me moree, welke smaken, hoeveel telll meee
Ze zeggen dat Hermes veel beter is dan Laduree.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Laduree ofcourse. Stervensduur man. 2 groene(pistache? ), 1 rose, en 1 citroen.
Weet niet meer hoeveel ik betaald heb, maar wel veel. Waren lekker, beter dan van de Délifrance. Wel echt druk, mensen werden gek.
Laat ons lezen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:31 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Een kort verhaaltje schrijven en levenloos hierop reageren
Laduree heeft volgens mij macarons bedacht? Niet naar herme gegaan, het was zo warm en dit duurde al tig jaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze zeggen dat Hermes veel beter is dan Laduree.
Zo weinig maar? Ik had er tenminste 20 ofzo gehaald. Ik ga ze de volgende keer allebei proberen.
Macarons? Weet je zeker dat het geen McArons zijn? Of Fastarons?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Laduree heeft volgens mij macarons bedacht? Niet naar herme gegaan, het was zo warm en dit duurde al tig jaar.
De Macdonalds op Champs Elysees verkoopt ook macarons![]()
En ja ik had maar 4 :[
Oh zou kunnen, geen idee. Maar als ik alle recensies lees zijn de macarons van Hermes iets beter.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Laduree heeft volgens mij macarons bedacht? Niet naar herme gegaan, het was zo warm en dit duurde al tig jaar.
De Macdonalds op Champs Elysees verkoopt ook macarons![]()
En ja ik had maar 4 :[
Vorig weekend.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh zou kunnen, geen idee. Maar als ik alle recensies lees zijn de macarons van Hermes iets beter.
Zo weinig men.Wanneer was je gegaan dan dat het zo warm was?
Oh blijkbaar is het Pierre Hermé.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:36 schreef hugecooll het volgende:
Hermes :0 Die regelen hier het busvervoer
Vast welquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Macarons? Weet je zeker dat het geen McArons zijn? Of Fastarons?![]()
Mag ik lezen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:31 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Een kort verhaaltje schrijven en levenloos hierop reageren
20 graden. Tatta die je bent.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
allo hier was het ook zooooo warm vorig weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |