quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn zusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Best onhandig van hem, als hij je gewoon uit wilde vragen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:42 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Ik vind het alleen een beetje eng omdat hij mijn adres, naam en telnummer (en hoe?) weet. Heb hem maar geblokkeerd. Heb hier totaal geen zin in gatverdamme.
Hahahahahahahaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:21 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Best onhandig van hem, als hij je gewoon uit wilde vragen.
Het engste wat mij was overkomen was een meisje die mij elke dag voor een week lang om 10 uur in de avond belde om te zeggen dat ze het koud had.
Gefeliciteerdquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad.![]()
Hoe gaat het met jou?
Kom nu LoLquote:
Yum, een van mijn favorieten! Met zelfgemaakte knoflooksaus...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij hebben kipdrm gemacht. Gel ye
Bwohhhhquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij hebben kipdrm gemacht. Gel ye
Zou je wel weer willen studeren, nu je nichtjes daar zo mee bezig zijn?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben een beetje brak na een dagje op de universiteit.
Ik weet nu in ieder geval de verschillen tussen Geneeskunde, Farmacie en College of Pharmaceutical Science zijn.
Farmacie lijkt mij een leuke studie, maar het eindresultaat ("apotheker") vind ik maar niks. Geneeskunde is en blijft mijn favoriet.CPS (College of Pharmaceutical Science) lijkt me ook tof.
Ik heb me tijdens het werkcollege Geneeskunde (communicatie) wel flink moeten inhouden. Er werd aan het publiek om feedback gevraagd....
Oh, ik vind de macarons van Poptasi niet zo lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |