gvd afgelopen 5 days off bij Noisia Invites was het weer raak met die kk 16 jarigenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gvd nog even mimang tot die tijd mag je kijken naar malende kankerpubers hindamelkweg
Als er iemand daadwerkelijk op een koelie lijkt in deze SC ben jij het wel a Pakistaanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
En dwc heb ik maar een foto can gezien daar leek hij wel op koelie.
Jaman ik zag de foto's op FBquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gvd afgelopen 5 days off bij Noisia Invites was het weer raak met die kk 16 jarigen
Punjabi MC.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als er iemand daadwerkelijk op een koelie lijkt in deze SC ben jij het wel a Pakistaan.
Punjabi MC lookin' ass nigga. Hurry, hurry, hurry, buy my rice and curry lookin' ass nigga. Kumar lookin' ass nigga.
Ik hoor echt nooit dat ik op een koelie lijk terwijl ik wel kwart koelie ben.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als er iemand daadwerkelijk op een koelie lijkt in deze SC ben jij het wel a Pakistaan.
Punjabi MC lookin' ass nigga. Hurry, hurry, hurry, buy my rice and curry lookin' ass nigga. Kumar lookin' ass nigga.
Ja daar liep ik ook mee, en schwarz as fuck door de zon.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:21 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Berbers hebben vaak van die mooie krullen.
He ga ga. Amitabh bachan heeft niks op jou. Jij bent kolonel koelie in deze mofoquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alleen op die ene foto toch, maar blijf het zeggen omdat je er zo heerlijk op hapt.
Amitabh wiechan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
He ga ga. Amitabh bachan heeft niks op jou. Jij bent kolonel koelie in deze mofo
Rajesh lookin' ass nigga.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik hoor echt nooit dat ik op een koelie lijk terwijl ik wel kwart koelie ben.
Gelukkig ben ik kk mooi aan de drugsquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jaman ik zag de foto's op FBDat is dus de reden dat mijn laatste keer melkweg in 2013 was.
WAT DISS JE ME KK NEGER IK KOM NU NAAR CORNELIS TROOSTquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Rajesh lookin' ass nigga.
[ afbeelding ]
Nouuuuuu neeee, duckface to the max.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik kk mooi aan de drugs
Jij negeerde mijn oproep laatst om je naar A. Cuyp/vd Helst te begeven voor de yuppensma's op de terrassenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
WAT DISS JE ME KK NEGER IK KOM NU NAAR CORNELIS TROOST
BRENG JE GOONS
Ze zeggen ben je colombiaans? Moluks? Brazilaans, mexicaans. Alles.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Rajesh lookin' ass nigga.
[ afbeelding ]
Wie wat hoe?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij negeerde mijn oproep laatst om je naar A. Cuyp/vd Helst te begeven voor de yuppensma's op de terrassen.
ja maar heb wel mooie lippen he gvdquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouuuuuu neeee, duckface to the max.
Aai mooiboyquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:25 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ze zeggen ben je colombiaans? Moluks? Brazilaans, mexicaans. Alles.
Ben je zo klein dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:25 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ze zeggen ben je colombiaans? Moluks? Brazilaans, mexicaans. Alles.
mynigga.mp3quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:26 schreef Chocolatebear het volgende:
Zag idd bij Het Paardje kk lekkere smatjes
Iedereen lijkt op een koelie behalve Che en ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:27 schreef Nober het volgende:
Mortaxx moet dit topic even vertalen ik verlees er geen kut van.
Dan lijk je wss op een sousiquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aai mooiboy.
Ik word altijd wel goed geschat, maar dan vragen ze wel met wat ik gemixt ben vanwege m'n halve chinky eyes.
En een enkele keer word ik door een stokoude Marokkaan aangesproken in het Marokkaans, srs alleen door oude, grijze Marokkanen, never jonge gasten.
Weet nog bij m'n eindexamens Havo, stond er in letterlijk bij dat geschiedenisexamen "..hij werd voor straf koelie"quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:27 schreef Che_ het volgende:
tetourabo heeft ook wel gelijk met soma. Ze is echt een mix van de slechste genen wat deze aarde produceert.
Nederlands en Surinaams zijn de slechtste genen? Wow, ga naar je eigen land dan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:27 schreef Che_ het volgende:
tetourabo heeft ook wel gelijk met soma. Ze is echt een mix van de slechste genen wat deze aarde produceert.
Smaatjes goed bezig dan, hoe koel bennie?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Iedereen lijkt op een koelie behalve Che en ik.
Hahahahahaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Weet nog bij m'n eindexamens Havo, stond er in letterlijk bij dat geschiedenisexamen "..hij werd voor straf koelie"
ga altijd lekker op die chicks met gold rimmed aviators met die blauwgroene glazenquote:
Wat lul je over compact postuur, je bent toch geen Ikea-pakket.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:29 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
1m80 maar wel 'compact' postuur.:$
He tranquilo. Hier, heb je broodje filet de koelie in mangobrood.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nederlands en Surinaams zijn de slechtste genen? Wow, ga naar je eigen land dan.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:31 schreef tetouaribo het volgende:
Shiii... ik ga deze zomer trouwens voor het eerst mdma proberen. Beter dan x toch?
Maar hoezo alleen bij van die oude mannen dan? Dat valt me echt op elke keer als het gebeurtquote:
Zijn volgens mij allemaal wel 1 voor 1 zehma highclass, maar schijtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ga altijd lekker op die chicks met gold rimmed aviators met die blauwgroene glazen
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
He tranquilo. Hier, heb je broodje filet de koelie in mangobrood.
Shiii... ik ga deze zomer trouwens voor het eerst mdma proberen. Beter dan x toch?
In be4 foto's met tekst.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]mdma=mdma
xtc=mdma
Beter ga je informatie opzoeken ipv dom te blaten
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:33 schreef Chloroform het volgende:
Wow, mangobrood lijkt me echt lekker. Zin in nu.
Oud-Zuid wijven doen highclass maar at the end of the day willen ze gewoon dikke lul in de kutquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zijn volgens mij allemaal wel 1 voor 1 zehma highclass, maar schijt.
Kom we gaan halenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit? Wist niet eens dat het echt bestond. Heb ook honger als een paard man, zin in BK ofzo
.
Je moeder is neurotoxischquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:34 schreef tetouaribo het volgende:
Ik weet dat xtc mdma bevat. Ik heb het over poeder vorm. Schijnt minder neurotoxisch te zijn.
XTC IS MDMA, MDMA IS MDMA GODVERDOMME. ER IS GEEN VERSCHIL FUCKING AARSBALquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:34 schreef tetouaribo het volgende:
Ik weet dat xtc mdma bevat. Ik heb het over poeder vorm. Schijnt minder neurotoxisch te zijn.
Wist ik ook niet, het idee alleen al leek me lekker.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit? Wist niet eens dat het echt bestond. Heb ook honger als een paard man, zin in BK ofzo
.
Omdat die meer van Marokko hevven gezien dan die rif jongeren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar hoezo alleen bij van die oude mannen dan? Dat valt me echt op elke keer als het gebeurt.
[..]
Zijn volgens mij allemaal wel 1 voor 1 zehma highclass, maar schijt.
[..]
Ik ben geen junk en kan dat helaas niet beoordelen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze doen maar, neemt niet weg dat ik gelijk heb.
Hahahaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:33 schreef Chloroform het volgende:
Wow, mangobrood lijkt me echt lekker. Zin in nu.
Voor t eerst in heel mn kk leven dat we het ergens over eens zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze doen maar, neemt niet weg dat ik gelijk heb.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Voor t eerst in heel mn kk leven dat we het ergens over eens zijn
Met of zonder mdma?quote:
Yup.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oud-Zuid wijven doen highclass maar at the end of the day willen ze gewoon dikke lul in de kut
Zou een Mc/KFC/BK bezorgservice hier potentie hebben?quote:
Hmm, heb wel microwave bagga popcorn met boter en popcorn met zout/peperquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wist ik ook niet, het idee alleen al leek me lekker.En heb zin in caramelpopcorn.
Ik las microwave pagga popcornquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hmm, heb wel microwave bagga popcorn met boter en popcorn met zout/peper.
Zout en peper? Whut?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hmm, heb wel microwave bagga popcorn met boter en popcorn met zout/peper.
Ja.quote:
Er bestaat lachgas bezorgservice. kk hardquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Yup.
[ afbeelding ]
Yup yup yup yup.
[..]
Zou een Mc/KFC/BK bezorgservice hier potentie hebben?
Volgens mij dit merk, maar dan in magnetronvorm. Ik verzin het nietquote:
Je had (vroeger?) ook Wiet op Wielen, nooit wat besteld thoquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Er bestaat lachgas bezorgservice. kk hard
combinatie bezorger. bezorgt BK en wiet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je had (vroeger?) ook Wiet op Wielen, nooit wat besteld tho.
Ik ga je idee Mark Zuckerburger.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
combinatie bezorger. bezorgt BK en wiet.
gat in de markt
quote:
Voor of na de ramadan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:31 schreef tetouaribo het volgende:
Wat denk je na een jaarquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
Precies deze bedoelde ik, heb je 'm al gezet met je sma?
plan je de salsa ook er in?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat denk je na een jaar
morgen gaat ze mooi haar squats in stringetje voor me doen en ga ik relaxed op de grond liggen en glas wijn drinken terwijl ik haar booty bewonder die op een neer beweegt
Misschien vrijdagnacht als ik dronken genoeg benquote:
Rozay G (HUUH).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat denk je na een jaar
morgen gaat ze mooi haar squats in stringetje voor me doen en ga ik relaxed op de grond liggen en glas wijn drinken terwijl ik haar booty bewonder die op een neer beweegt
Kkiquote:
Kom me vrijdag bewonderen in de Jimmyquote:
Jimmy? Heb ik een memo gemist? Maar die mensen daar zijn so so (zehma) uppity/sidityquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kom me vrijdag bewonderen in de Jimmy
http://www.pleasedonttell.nl/quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jimmy? Heb ik een memo gemist? Maar die mensen daar zijn so so (zehma) uppity/sidity.
Rollen in jantje tochquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jimmy? Heb ik een memo gemist? Maar die mensen daar zijn so so (zehma) uppity/sidity.
Kifesh gastenlijst kan je gewoon inschrijven via FBquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
http://www.pleasedonttell.nl/
Laatste keer dat ik daar was had jij nog een jaar lang kk dikke jetsersquote:
Wow.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kifesh gastenlijst kan je gewoon inschrijven via FB. Dacht overigens dat het wd was
.
[..]
Laatste keer dat ik daar was had jij nog een jaar lang kk dikke jetsers.
die website is kk aanquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kifesh gastenlijst kan je gewoon inschrijven via FB. Dacht overigens dat het wd was
.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
die website is kk aangewoon je code die je hebt gekregen invoeren en dan koppelt ie t aan je FB account
Dima ookquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ambi en Chloro ook aanwezig zie ik.
En ntm in het midden.
Hahaha wou ik ook erbij noemen, maar is teveel credit.quote:
Kijkt ze nou scheel trouwens? Geilquote:
zou tegen d'r tiet slaan en haar sommeren om minder scheef te kijkenquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha wou ik ook erbij noemen, maar is teveel credit.
[..]
Kijkt ze nou scheel trouwens? Geil.
Hahaahahahahah die koppeling naar chloroquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ntm in het midden.
Ik kan Lolo Ferrari toch ook missen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Iets missen wat je nooit gehad hebtNigga plox
Kan ja maar geen idee waarom.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik kan Lolo Ferrari toch ook missen?Toepasselijk voorbeeld ook meteen.
HHHHHHHHNNNNNNNNNNGGGGGGGGG.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen zonder home made pom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:47 schreef krioro het volgende:
[..]
HHHHHHHHNNNNNNNNNNGGGGGGGGG.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.he 3azi check dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.dumpert.nl/med(...)%2B_flappy_bird.html
quote:
Shiet.quote:
Of nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Shiet.Zou al blij zijn als ik een Rubik's cube überhaupt op zou kunnen lossen.
Is nog te vroeg volgens mijn schemaquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha ik verwachtte een Vas.jpg nu van je.
Naast jou is zelfs Pamela Anderson intelligentquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit zie je niet elke dag. Een intelligente koelie in het wild
Ja maar onder me nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Naast jou is zelfs Pamela Anderson intelligent
If you're the smartest person in the room you're in the wrong room.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zegt vasquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt omdat ik 24/7 stoned was, hoe lang is 't geleden dat je me daarvoor uitmaakte?quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je zou bijna vergeten dat jij de domoor was van deze SC, totdat Veer die titel overnam.
Maar die is tenminste nog doablequote:Op woensdag 12 maart 2014 01:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je zou bijna vergeten dat jij de domoor was van deze SC, totdat Veer die titel overnam.
Haha zo madquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Post eens pic van je eigen hoofd dan, durf te wedden dat je spuuglillik bent
Srs? Wat rookte jij dan wel nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt omdat ik 24/7 stoned was, hoe lang is 't geleden dat je me daarvoor uitmaakte?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen beetje lafjes dat je je eigen hoofd niet laat zien.
Trainwreck of watquote:
Kookprogramma'squote:Op woensdag 12 maart 2014 01:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Srs? Wat rookte jij dan wel niet.
Ik ga overigens binnenkort een net ontdekte kookserie volgen.
[ afbeelding ]
net de recept checken met WDquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Srs? Wat rookte jij dan wel niet.
Ik ga overigens binnenkort een net ontdekte kookserie volgen.
[ afbeelding ]
Voor wat mskienquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen beetje lafjes dat je je eigen hoofd niet laat zien.
dat je trainwreck bent, duh.quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
fak jou a mattie met je trainwreck what the hell is that supposed to mean
Giada at Home is a television show hosted by Giada De Laurentiis.quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Kookprogramma's.
Ziet eruit alsof ze niks interessants maakt, maar doe toch maar even naam.
Google Image dan gewoon a drerrie kowed met jou.quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
fak jou a mattie met je trainwreck what the hell is that supposed to mean
Thanks. Not bad, zou m'n vleesworst ook wel mogen signeren.quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Giada at Home is a television show hosted by Giada De Laurentiis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Men stand in line for hours waiting for her to sign their hard salami (literally they show up with hard salami) and she signs.![]()
.
Very potent marijuana that will get you very high and fucked up. It is called trainwreck because you are so messed up.quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Google Image dan gewoon a drerrie kowed met jou.
Shit, krijg ineens weer zin in wierie, ipv al die ocassional pre-rolled assie sinds 1 jan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Very potent marijuana that will get you very high and fucked up. It is called trainwreck because you are so messed up.
Oke kende die term nietJaman, chocolope, white choco
Goede voornemens?quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Shit, krijg ineens weer zin in wierie, ipv al die ocassional pre-rolled assie sinds 1 jan.
Sowieso voorie'squote:Op woensdag 12 maart 2014 02:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Shit, krijg ineens weer zin in wierie, ipv al die ocassional pre-rolled assie sinds 1 jan.
Is West zó skeer dat ze geen minimale afname van ¤5 hanteren?quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso voorie'sKan je beter een kwart gram wiet à 2/3 euro halen en dan 1 joint smoken als je echt geen hele gram wil.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso voorie'sKan je beter een kwart gram wiet à 2/3 euro halen en dan 1 joint smoken als je echt geen hele gram wil.
Neuh ik ken die gasten van die coffeeshop gewoon goedquote:Op woensdag 12 maart 2014 02:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is West zó skeer dat ze geen minimale afname van ¤5 hanteren?En ik smoke alleen nadat ik heb getapt hè, dus als ik goed kets ben hit zo'n voorie me ook wel lekker. Veel rustiger dat zo'n kanonsslag van jonko na tapz voorheen
.
shiiiit koelies altijd zo gierigquote:Op woensdag 12 maart 2014 02:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neuh ik ken die gasten van die coffeeshop gewoon goedKrijg ook vaak gratis pakje vloe en tip erbij enzo, zei gewoon kan ik een kwart grammetje krijgen, wil maar één joint maar geen voorgedraaide kopen.
Kkquote:
Ja, da's wel chillquote:Op woensdag 12 maart 2014 02:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neuh ik ken die gasten van die coffeeshop gewoon goedKrijg ook vaak gratis pakje vloe en tip erbij enzo, zei gewoon kan ik een kwart grammetje krijgen, wil maar één joint maar geen voorgedraaide kopen.
En doennie moeilijk, ouwe lul.
Wtf krijg je dan van de avondwinkel?quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ja, da's wel chill. Ik ook idd, krijg zelfs shit gesponsord van de avondwinkel soms
. Heb ook zelfs een keer jonko meegekregen toen ik vlak voor sluitingstijd binnenkwam en vertelde dat de dichtstbijzijnde pinautomaat kapot was
.
Ja, kan er niks aan doen. Enige voordeel is dat ik steeds cheaper panja ben
. Achteraf ook beter toch, met die hoeveelheden die ik hanteerde een paar jaar terug word je niet zo heel oud en rijk denk ik
.
Blikje cola vanille, Milka chocoladereep, blikje bier (alle 3 los van elkaar, als extra als ik iets ging afrekenen) en wou laatst een nog alleen een aansteker kopen, kreeg ik gewoon gratuitquote:Op woensdag 12 maart 2014 02:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wtf krijg je dan van de avondwinkel?
haha shiquote:Op woensdag 12 maart 2014 02:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Blikje cola vanille, Milka chocoladereep, blikje bier (alle 3 los van elkaar, als extra als ik iets ging afrekenen) en wou laatst een nog alleen een aansteker kopen, kreeg ik gewoon gratuit.
ik wou al zeggen.. jij bent automatisch grootaandeelhouder als koelie zijnde op die seven elevensquote:Op woensdag 12 maart 2014 02:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
haha shidie avondwinkels bij mij in de buurt worden gerund door fucking chagrijnige buitenlanders, niet te zuinig
Van die koelies vaak ook nog.
Je verveelt me, ga ga.quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
ik wou al zeggen.. jij bent automatisch grootaandeelhouder als koelie zijnde op die seven elevens
Herkenbaar, moest in de Fred (Frederik Hendrikstraat) bezorgen en altijd bij een avondwinkel. Mocht blij zijn als ze iets terug zeiden. Hallo bijvoorbeeldquote:Op woensdag 12 maart 2014 02:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
haha shidie avondwinkels bij mij in de buurt worden gerund door fucking chagrijnige buitenlanders, niet te zuinig
Van die koelies vaak ook nog.
halloquote:Op woensdag 12 maart 2014 08:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Herkenbaar, moest in de Fred (Frederik Hendrikstraat) bezorgen en altijd bij een avondwinkel. Mocht blij zijn als ze iets terug zeiden. Hallo bijvoorbeeld
Heb gisteren m'n laptop op de achterkant van het scherm laten vallen, hoop dat-ie 't nog doet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
hey skatje, bebe, psst, how u doin'
dure grapquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb gisteren m'n laptop op de achterkant van het scherm laten vallen, hoop dat-ie 't nog doet.
Wat had je gedaan dan?!quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
dure grapHeb toen ooit die van mn moeder gesloopt, 160 eur ofzo
en ey psst mokkeltje ey lekker mokkeltje ik krijg die hete pics van jou togggg :$$
lag op de bank, kat zetten nagels in mn been, ik trok mn been weg en toen viel dat ding bijna van mn schoot, ik greep hem nog net vast (hij was dichtgeklapt) en toen ik hem opendeed was de linkerkant van het scherm helemaal vergraft.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat had je gedaan dan?!![]()
Jaja doe kalm, ik ga nu eerst koffie drinken.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
lag op de bank, kat zetten nagels in mn been, ik trok mn been weg en toen viel dat ding bijna van mn schoot, ik greep hem nog net vast (hij was dichtgeklapt) en toen ik hem opendeed was de linkerkant van het scherm helemaal vergraft.blijkbaar te hard geknepen
Ahw.quote:
Ik wilde deze week naar het asiel om een kat te halen, maar de uitlaat van m'n auto is lek en die moet nu gemaakt worden.quote:
is het zo duur?quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wilde deze week naar het asiel om een kat te halen, maar de uitlaat van m'n auto is lek en die moet nu gemaakt worden.Doei geld.
Ja, weenie. Ligt eraan of het gelast kan worden of niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
is het zo duur?
Ik wil ook een katje gaan halen binnenkort.
fuckedupquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, weenie. Ligt eraan of het gelast kan worden of niet.
Nice.Wil je een kitten of boeit dat niet?
Haha gvd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
fuckedup
Ja het liefst welDie kan ik nog africhten om de wc te gebruiken en ontbijt te maken en af te wassen
Hoi nootjes.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
hihihikatten sosos wispelturig en boefjesachtig hahaha ;d lol xD
so cute
dat konde onze katten vroeger ook jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha gvd.Mijn oude kat Odin kon toen hij wat jonger was deuren open springen.
Dat was wel naar. Hadden we uiteindelijk alle deurklinken omhoog gezet, hielp ook niks.
Kwam hij midden in de nacht alsnog gewoon bij je op bed liggen.
kussendievenquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat was wel naar. Hadden we uiteindelijk alle deurklinken omhoog gezet, hielp ook niks.
Haha ahw. Wil over poezenbuikje aaien.quote:
so coldquote:
Waar is de daadwerkelijke vacature te vinden?quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi.
Niets voor jou, Mur?
Werkloos? Word beul!
Bericht klopt niet. Vrouwen mogen daar geen beul zijn.quote:Sri Lanka zoekt dus een nieuwe man (of vrouw) die criminelen wil opknopen. Haast is geboden, want er wachten nog 405 mannen om te worden opgehangen. Desondanks is de laatste executie in 1976 uitgevoerd.
Ahw is zielig, kan ze niet naar buiten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Denk dat ik haar gewoon ga ontvoeren
Ik maak wel een trap naar benedenquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ahw is zielig, kan ze niet naar buiten.
Waarom mag dat nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee gewoon asielkatquote:
Jouw lieve Belle die mijn schoot prefereert, deed vast pijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee johquote:
Sorry.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bericht klopt niet. Vrouwen mogen daar geen beul zijn.
quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jouw lieve Belle die mijn schoot prefereert, deed vast pijn
Belle is te lief om voor mij alleen te houden. Ben blij dat jij in dat geluk hebt mogen delen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The fuck is mis met dat soort mensenquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:16 schreef Vaseline_ het volgende:
https://fbcdn-sphotos-a-a(...)3504_311992406_o.jpg
Everyday i wake up and i say thank you god for making me look this beautiful its's not by my own making. Thank you lord good morning fam!!!
Ja, nee.
ja, ze is niet eens blankquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
The fuck is mis met dat soort mensenAls ze nou nog kklekker was okee.. maar dit..
quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:15 schreef Murdera het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Waar haal je die shit eigenlijk vandaanquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En die wrat op dr neusgat
[..]
Je hebt mij toch liefje
If u like silverback.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:16 schreef Vaseline_ het volgende:
https://fbcdn-sphotos-a-a(...)3504_311992406_o.jpg
Everyday i wake up and i say thank you god for making me look this beautiful its's not by my own making. Thank you lord good morning fam!!!
Ja, nee.
M'n timeline, zij tagte een oud klasgenoot van me in die fotoquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waar haal je die shit eigenlijk vandaan
niet op gereageerd? vind het dan echt moeilijk om me in te houdenquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
M'n timeline, zij tagte een oud klasgenoot van me in die foto
lievvvvquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
Hahahaha awwwww
R&P / Zij is op mij en ik op haar maar verder???
quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:39 schreef Murdera het volgende:
Ik weet nog dat ik zo oud was en een briefje kreeg van een vriendin van een meisje of ik met haar naar de bios wilde
Ohhhhhhh ik heb zelfs nog een liefdesbrief van een meisje van toen ik in groep acht zat. zo super vertederend om terug te lezentoen hadden we een week verkering, tot haar moeder dood ging aan kanker en ze bij haar tante ging wonen ver weg.
Nee niet gereageerdquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet op gereageerd? vind het dan echt moeilijk om me in te houden
Kutpuber.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
Hahahaha awwwww
R&P / Zij is op mij en ik op haar maar verder???
quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:39 schreef Murdera het volgende:
Ik weet nog dat ik zo oud was en een briefje kreeg van een vriendin van een meisje of ik met haar naar de bios wilde
Ohhhhhhh ik heb zelfs nog een liefdesbrief van een meisje van toen ik in groep acht zat. zo super vertederend om terug te lezentoen hadden we een week verkering, tot haar moeder dood ging aan kanker en ze bij haar tante ging wonen ver weg.
Oh jij bent Loppequote:Op woensdag 12 maart 2014 10:53 schreef Yiha het volgende:
Wat was ik hard en ongevoelig en onverschillig tegenover vrouwen vroeger.
Jupquote:
Ja, maar weet nu dat ik je foto herken van Loppe. Dus dat 1e.quote:
kutquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
Ja, maar weet nu dat ik je foto herken van Loppe. Dus dat 1e.
TR, zal ik?quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jup
[..]
Ja, maar weet nu dat ik je foto herken van Loppe. Dus dat 1e.
Lekker laten toch, maar het is jouw call.quote:
quote:
Mods kunnen dan ook niet bannenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:01 schreef Yiha het volgende:
ben al geband geweest ondertussen maar danny heeft mijn account onbanbaar gemaakt voor FA's
quote:Lig je lekker te ronken als een harde katje, in je dekentjes gerolt wachtent tot je een vlinder wordt..
quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:01 schreef Yiha het volgende:
ben al geband geweest ondertussen maar danny heeft mijn account onbanbaar gemaakt voor FA's
ja, mooi hequote:Op woensdag 12 maart 2014 11:12 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]Je bedoelt dat je een jankverhaal hebt opgehangen waardoor we je nu uit medeleven laten posten?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:12 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]Je bedoelt dat je een jankverhaal hebt opgehangen waardoor we je nu uit medeleven laten posten?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ntm in het midden.
Sherlock loppe gewoon eens.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu ben ik wel weer nieuwsgierig... rotzakken met jullie hints.
kneusquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:19 schreef Yiha het volgende:
ok jongens heb harde tijd gehad met drugs enzo
Kan wel zijn maar hoe je hier begon bevalt me niet, lekker mensen stalken in DM en doodsverwensingen gooien als ze niet reageren, leukquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:19 schreef Yiha het volgende:
ok jongens heb harde tijd gehad met drugs enzo
wacht wat?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan wel zijn maar hoe je hier begon bevalt me niet, lekker mensen stalken in DM en doodsverwensingen gooien als ze niet reageren, leuk.
dat is gedeeltelijk gelogenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan wel zijn maar hoe je hier begon bevalt me niet, lekker mensen stalken in DM en doodsverwensingen gooien als ze niet reageren, leuk.
Mijn lieve veer en jouw lieve Gridje. Ik blokkeerde m maar gelijk toen ie begonquote:
Vertel, wat is het gelogen gedeelte? Heb het gelezen hoorquote:
Haha jij bent die stalker he? Kankertreurigquote:
Ik heb jouw telefoonnummer trouwensquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:33 schreef Yiha het volgende:
dm's blijven privé, dus hier ook, ik hoef me niet te verantwoorden tegenover jullie
Grid heb ik geen doodverwensingen toegestuurd
wel naar veer, en je wilde ook naar vas?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:33 schreef Yiha het volgende:
dm's blijven privé, dus hier ook, ik hoef me niet te verantwoorden tegenover jullie
Grid heb ik geen doodverwensingen toegestuurd
kenkiquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn lieve veer en jouw lieve Gridje. Ik blokkeerde m maar gelijk toen ie begon
[..]
Vertel, wat is het gelogen gedeelte? Heb het gelezen hoor
lol, tijd voor een nieuw danquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb jouw telefoonnummer trouwens
veer was meer als grap bedoelt, maar jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
wel naar veer, en je wilde ook naar vas?
Als grapquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:38 schreef Yiha het volgende:
[..]
veer was meer als grap bedoelt, maar ja
vas, euh neen
PCP zeker?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:38 schreef Yiha het volgende:
[..]
veer was meer als grap bedoelt, maar ja
vas, euh neen
Waarom spam je dr dan met dms over of ze wilt meeten en foto's van je woonkamer .quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:40 schreef Yiha het volgende:
[..]
ok, ik vond haar maar een verwaand ding
quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:40 schreef Yiha het volgende:
[..]
ok, ik vond haar maar een verwaand ding
quote:
Als poster of als onderwerp?quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:46 schreef Murdera het volgende:
Haha, Loppe
Wist wel dat je triest was maar deze shit
is ze zo speciaal dan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom spam je dr dan met dms over of ze wilt meeten en foto's van je woonkamer .
mad omdat je genegeerd wordt?
You tell me. Jij bent degene die DM inboxen vol spammedquote:
Mozy?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:47 schreef Chai het volgende:
Lang geleden had ik ook zo'n stalkfiguur, zou zelfmoord plegen als ik hem niet zou meeten.Toen was ik ineens een stomme trut. En hij leeft nog steeds.
Hahahahahaquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja die stumper Loppe valt me al sinds gisteren lastig, heb al zo'n 30 DM's ofzo van hem gekregen waar ik niet op reageerdeEn toen ik wel reageerde dat ie moest opkenkeren toen kwam er kort daarna een doodsbedreiging dus ik wil hem aangeven bij de FOK! politie heuheheehehe
wie?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:47 schreef Chai het volgende:
Lang geleden had ik ook zo'n stalkfiguur, zou zelfmoord plegen als ik hem niet zou meeten.Toen was ik ineens een stomme trut. En hij leeft nog steeds.
Post 'ie nog?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:47 schreef Chai het volgende:
Lekker je kop in t zand stekenquote:
Dat zou je tussen ons houden, stomme trutquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:47 schreef Chai het volgende:
Idd, kwam vooral door de huehuehuehue aan het eindequote:
Kwaliteit of zo?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Amper. Nooit erg actieve poster geweest volgens mij.
Over hoeveel jaar spreken we hier dan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Amper. Nooit erg actieve poster geweest volgens mij.
Die sigquote:
Vliegtuig al gevonden?quote:
Nee, maar er is wel een bericht geweest dat er waarschijnlijk een andere vluchtroute is genomen.quote:
Heeft nog geholpen aan Radio Bendeleider.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |