Of nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Shiet.Zou al blij zijn als ik een Rubik's cube überhaupt op zou kunnen lossen.
Is nog te vroeg volgens mijn schemaquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha ik verwachtte een Vas.jpg nu van je.
Naast jou is zelfs Pamela Anderson intelligentquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit zie je niet elke dag. Een intelligente koelie in het wild
Ja maar onder me nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Naast jou is zelfs Pamela Anderson intelligent
If you're the smartest person in the room you're in the wrong room.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zegt vasquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt omdat ik 24/7 stoned was, hoe lang is 't geleden dat je me daarvoor uitmaakte?quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je zou bijna vergeten dat jij de domoor was van deze SC, totdat Veer die titel overnam.
Maar die is tenminste nog doablequote:Op woensdag 12 maart 2014 01:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je zou bijna vergeten dat jij de domoor was van deze SC, totdat Veer die titel overnam.
Haha zo madquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Post eens pic van je eigen hoofd dan, durf te wedden dat je spuuglillik bent
Srs? Wat rookte jij dan wel nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt omdat ik 24/7 stoned was, hoe lang is 't geleden dat je me daarvoor uitmaakte?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen beetje lafjes dat je je eigen hoofd niet laat zien.
Trainwreck of watquote:
Kookprogramma'squote:Op woensdag 12 maart 2014 01:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Srs? Wat rookte jij dan wel niet.
Ik ga overigens binnenkort een net ontdekte kookserie volgen.
[ afbeelding ]
net de recept checken met WDquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Srs? Wat rookte jij dan wel niet.
Ik ga overigens binnenkort een net ontdekte kookserie volgen.
[ afbeelding ]
Voor wat mskienquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen beetje lafjes dat je je eigen hoofd niet laat zien.
dat je trainwreck bent, duh.quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
fak jou a mattie met je trainwreck what the hell is that supposed to mean
Giada at Home is a television show hosted by Giada De Laurentiis.quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Kookprogramma's.
Ziet eruit alsof ze niks interessants maakt, maar doe toch maar even naam.
Google Image dan gewoon a drerrie kowed met jou.quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
fak jou a mattie met je trainwreck what the hell is that supposed to mean
Thanks. Not bad, zou m'n vleesworst ook wel mogen signeren.quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Giada at Home is a television show hosted by Giada De Laurentiis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Men stand in line for hours waiting for her to sign their hard salami (literally they show up with hard salami) and she signs.![]()
.
Very potent marijuana that will get you very high and fucked up. It is called trainwreck because you are so messed up.quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Google Image dan gewoon a drerrie kowed met jou.
Shit, krijg ineens weer zin in wierie, ipv al die ocassional pre-rolled assie sinds 1 jan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Very potent marijuana that will get you very high and fucked up. It is called trainwreck because you are so messed up.
Oke kende die term nietJaman, chocolope, white choco
Goede voornemens?quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Shit, krijg ineens weer zin in wierie, ipv al die ocassional pre-rolled assie sinds 1 jan.
Sowieso voorie'squote:Op woensdag 12 maart 2014 02:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Shit, krijg ineens weer zin in wierie, ipv al die ocassional pre-rolled assie sinds 1 jan.
Is West zó skeer dat ze geen minimale afname van ¤5 hanteren?quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso voorie'sKan je beter een kwart gram wiet à 2/3 euro halen en dan 1 joint smoken als je echt geen hele gram wil.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso voorie'sKan je beter een kwart gram wiet à 2/3 euro halen en dan 1 joint smoken als je echt geen hele gram wil.
Neuh ik ken die gasten van die coffeeshop gewoon goedquote:Op woensdag 12 maart 2014 02:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is West zó skeer dat ze geen minimale afname van ¤5 hanteren?En ik smoke alleen nadat ik heb getapt hè, dus als ik goed kets ben hit zo'n voorie me ook wel lekker. Veel rustiger dat zo'n kanonsslag van jonko na tapz voorheen
.
shiiiit koelies altijd zo gierigquote:Op woensdag 12 maart 2014 02:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neuh ik ken die gasten van die coffeeshop gewoon goedKrijg ook vaak gratis pakje vloe en tip erbij enzo, zei gewoon kan ik een kwart grammetje krijgen, wil maar één joint maar geen voorgedraaide kopen.
Kkquote:
Ja, da's wel chillquote:Op woensdag 12 maart 2014 02:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neuh ik ken die gasten van die coffeeshop gewoon goedKrijg ook vaak gratis pakje vloe en tip erbij enzo, zei gewoon kan ik een kwart grammetje krijgen, wil maar één joint maar geen voorgedraaide kopen.
En doennie moeilijk, ouwe lul.
Wtf krijg je dan van de avondwinkel?quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ja, da's wel chill. Ik ook idd, krijg zelfs shit gesponsord van de avondwinkel soms
. Heb ook zelfs een keer jonko meegekregen toen ik vlak voor sluitingstijd binnenkwam en vertelde dat de dichtstbijzijnde pinautomaat kapot was
.
Ja, kan er niks aan doen. Enige voordeel is dat ik steeds cheaper panja ben
. Achteraf ook beter toch, met die hoeveelheden die ik hanteerde een paar jaar terug word je niet zo heel oud en rijk denk ik
.
Blikje cola vanille, Milka chocoladereep, blikje bier (alle 3 los van elkaar, als extra als ik iets ging afrekenen) en wou laatst een nog alleen een aansteker kopen, kreeg ik gewoon gratuitquote:Op woensdag 12 maart 2014 02:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wtf krijg je dan van de avondwinkel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |