Of nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Shiet.Zou al blij zijn als ik een Rubik's cube überhaupt op zou kunnen lossen.
Is nog te vroeg volgens mijn schemaquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha ik verwachtte een Vas.jpg nu van je.
Naast jou is zelfs Pamela Anderson intelligentquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit zie je niet elke dag. Een intelligente koelie in het wild
Ja maar onder me nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Naast jou is zelfs Pamela Anderson intelligent
If you're the smartest person in the room you're in the wrong room.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zegt vasquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt omdat ik 24/7 stoned was, hoe lang is 't geleden dat je me daarvoor uitmaakte?quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je zou bijna vergeten dat jij de domoor was van deze SC, totdat Veer die titel overnam.
Maar die is tenminste nog doablequote:Op woensdag 12 maart 2014 01:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je zou bijna vergeten dat jij de domoor was van deze SC, totdat Veer die titel overnam.
Haha zo madquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Post eens pic van je eigen hoofd dan, durf te wedden dat je spuuglillik bent
Srs? Wat rookte jij dan wel nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt omdat ik 24/7 stoned was, hoe lang is 't geleden dat je me daarvoor uitmaakte?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen beetje lafjes dat je je eigen hoofd niet laat zien.
Trainwreck of watquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |