Hahahaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:33 schreef Chloroform het volgende:
Wow, mangobrood lijkt me echt lekker. Zin in nu.
Voor t eerst in heel mn kk leven dat we het ergens over eens zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze doen maar, neemt niet weg dat ik gelijk heb.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Voor t eerst in heel mn kk leven dat we het ergens over eens zijn
Met of zonder mdma?quote:
Yup.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oud-Zuid wijven doen highclass maar at the end of the day willen ze gewoon dikke lul in de kut
Zou een Mc/KFC/BK bezorgservice hier potentie hebben?quote:
Hmm, heb wel microwave bagga popcorn met boter en popcorn met zout/peperquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wist ik ook niet, het idee alleen al leek me lekker.En heb zin in caramelpopcorn.
Ik las microwave pagga popcornquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hmm, heb wel microwave bagga popcorn met boter en popcorn met zout/peper.
Zout en peper? Whut?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hmm, heb wel microwave bagga popcorn met boter en popcorn met zout/peper.
Ja.quote:
Er bestaat lachgas bezorgservice. kk hardquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Yup.
[ afbeelding ]
Yup yup yup yup.
[..]
Zou een Mc/KFC/BK bezorgservice hier potentie hebben?
Volgens mij dit merk, maar dan in magnetronvorm. Ik verzin het nietquote:
Je had (vroeger?) ook Wiet op Wielen, nooit wat besteld thoquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Er bestaat lachgas bezorgservice. kk hard
combinatie bezorger. bezorgt BK en wiet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je had (vroeger?) ook Wiet op Wielen, nooit wat besteld tho.
Ik ga je idee Mark Zuckerburger.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
combinatie bezorger. bezorgt BK en wiet.
gat in de markt
quote:
Voor of na de ramadan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:31 schreef tetouaribo het volgende:
Shiii... ik ga deze zomer trouwens voor het eerst mdma proberen. Beter dan x toch?
Wat denk je na een jaarquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
Precies deze bedoelde ik, heb je 'm al gezet met je sma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |