Hahahaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:33 schreef Chloroform het volgende:
Wow, mangobrood lijkt me echt lekker. Zin in nu.
Voor t eerst in heel mn kk leven dat we het ergens over eens zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze doen maar, neemt niet weg dat ik gelijk heb.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Voor t eerst in heel mn kk leven dat we het ergens over eens zijn
Met of zonder mdma?quote:
Yup.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oud-Zuid wijven doen highclass maar at the end of the day willen ze gewoon dikke lul in de kut
Zou een Mc/KFC/BK bezorgservice hier potentie hebben?quote:
Hmm, heb wel microwave bagga popcorn met boter en popcorn met zout/peperquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wist ik ook niet, het idee alleen al leek me lekker.En heb zin in caramelpopcorn.
Ik las microwave pagga popcornquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hmm, heb wel microwave bagga popcorn met boter en popcorn met zout/peper.
Zout en peper? Whut?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hmm, heb wel microwave bagga popcorn met boter en popcorn met zout/peper.
Ja.quote:
Er bestaat lachgas bezorgservice. kk hardquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Yup.
[ afbeelding ]
Yup yup yup yup.
[..]
Zou een Mc/KFC/BK bezorgservice hier potentie hebben?
Volgens mij dit merk, maar dan in magnetronvorm. Ik verzin het nietquote:
Je had (vroeger?) ook Wiet op Wielen, nooit wat besteld thoquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Er bestaat lachgas bezorgservice. kk hard
combinatie bezorger. bezorgt BK en wiet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je had (vroeger?) ook Wiet op Wielen, nooit wat besteld tho.
Ik ga je idee Mark Zuckerburger.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
combinatie bezorger. bezorgt BK en wiet.
gat in de markt
quote:
Voor of na de ramadan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:31 schreef tetouaribo het volgende:
Shiii... ik ga deze zomer trouwens voor het eerst mdma proberen. Beter dan x toch?
Wat denk je na een jaarquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
Precies deze bedoelde ik, heb je 'm al gezet met je sma?
plan je de salsa ook er in?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat denk je na een jaar
morgen gaat ze mooi haar squats in stringetje voor me doen en ga ik relaxed op de grond liggen en glas wijn drinken terwijl ik haar booty bewonder die op een neer beweegt
Misschien vrijdagnacht als ik dronken genoeg benquote:
Rozay G (HUUH).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat denk je na een jaar
morgen gaat ze mooi haar squats in stringetje voor me doen en ga ik relaxed op de grond liggen en glas wijn drinken terwijl ik haar booty bewonder die op een neer beweegt
Kkiquote:
Kom me vrijdag bewonderen in de Jimmyquote:
Jimmy? Heb ik een memo gemist? Maar die mensen daar zijn so so (zehma) uppity/sidityquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kom me vrijdag bewonderen in de Jimmy
http://www.pleasedonttell.nl/quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jimmy? Heb ik een memo gemist? Maar die mensen daar zijn so so (zehma) uppity/sidity.
Rollen in jantje tochquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jimmy? Heb ik een memo gemist? Maar die mensen daar zijn so so (zehma) uppity/sidity.
Kifesh gastenlijst kan je gewoon inschrijven via FBquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
http://www.pleasedonttell.nl/
Laatste keer dat ik daar was had jij nog een jaar lang kk dikke jetsersquote:
Wow.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kifesh gastenlijst kan je gewoon inschrijven via FB. Dacht overigens dat het wd was
.
[..]
Laatste keer dat ik daar was had jij nog een jaar lang kk dikke jetsers.
die website is kk aanquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kifesh gastenlijst kan je gewoon inschrijven via FB. Dacht overigens dat het wd was
.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
die website is kk aangewoon je code die je hebt gekregen invoeren en dan koppelt ie t aan je FB account
Dima ookquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ambi en Chloro ook aanwezig zie ik.
En ntm in het midden.
Hahaha wou ik ook erbij noemen, maar is teveel credit.quote:
Kijkt ze nou scheel trouwens? Geilquote:
zou tegen d'r tiet slaan en haar sommeren om minder scheef te kijkenquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha wou ik ook erbij noemen, maar is teveel credit.
[..]
Kijkt ze nou scheel trouwens? Geil.
Hahaahahahahah die koppeling naar chloroquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ambi en Chloro ook aanwezig zie ik.
En ntm in het midden.
Ik kan Lolo Ferrari toch ook missen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Iets missen wat je nooit gehad hebtNigga plox
Kan ja maar geen idee waarom.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik kan Lolo Ferrari toch ook missen?Toepasselijk voorbeeld ook meteen.
HHHHHHHHNNNNNNNNNNGGGGGGGGG.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen zonder home made pom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:47 schreef krioro het volgende:
[..]
HHHHHHHHNNNNNNNNNNGGGGGGGGG.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.he 3azi check dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.dumpert.nl/med(...)%2B_flappy_bird.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |