Dan lijk je wss op een sousiquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aai mooiboy.
Ik word altijd wel goed geschat, maar dan vragen ze wel met wat ik gemixt ben vanwege m'n halve chinky eyes.
En een enkele keer word ik door een stokoude Marokkaan aangesproken in het Marokkaans, srs alleen door oude, grijze Marokkanen, never jonge gasten.
Weet nog bij m'n eindexamens Havo, stond er in letterlijk bij dat geschiedenisexamen "..hij werd voor straf koelie"quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:27 schreef Che_ het volgende:
tetourabo heeft ook wel gelijk met soma. Ze is echt een mix van de slechste genen wat deze aarde produceert.
Nederlands en Surinaams zijn de slechtste genen? Wow, ga naar je eigen land dan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:27 schreef Che_ het volgende:
tetourabo heeft ook wel gelijk met soma. Ze is echt een mix van de slechste genen wat deze aarde produceert.
Smaatjes goed bezig dan, hoe koel bennie?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Iedereen lijkt op een koelie behalve Che en ik.
Hahahahahaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Weet nog bij m'n eindexamens Havo, stond er in letterlijk bij dat geschiedenisexamen "..hij werd voor straf koelie"
ga altijd lekker op die chicks met gold rimmed aviators met die blauwgroene glazenquote:
Wat lul je over compact postuur, je bent toch geen Ikea-pakket.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:29 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
1m80 maar wel 'compact' postuur.:$
He tranquilo. Hier, heb je broodje filet de koelie in mangobrood.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nederlands en Surinaams zijn de slechtste genen? Wow, ga naar je eigen land dan.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:31 schreef tetouaribo het volgende:
Shiii... ik ga deze zomer trouwens voor het eerst mdma proberen. Beter dan x toch?
Maar hoezo alleen bij van die oude mannen dan? Dat valt me echt op elke keer als het gebeurtquote:
Zijn volgens mij allemaal wel 1 voor 1 zehma highclass, maar schijtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ga altijd lekker op die chicks met gold rimmed aviators met die blauwgroene glazen
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
He tranquilo. Hier, heb je broodje filet de koelie in mangobrood.
Shiii... ik ga deze zomer trouwens voor het eerst mdma proberen. Beter dan x toch?
In be4 foto's met tekst.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]mdma=mdma
xtc=mdma
Beter ga je informatie opzoeken ipv dom te blaten
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:33 schreef Chloroform het volgende:
Wow, mangobrood lijkt me echt lekker. Zin in nu.
Oud-Zuid wijven doen highclass maar at the end of the day willen ze gewoon dikke lul in de kutquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zijn volgens mij allemaal wel 1 voor 1 zehma highclass, maar schijt.
Kom we gaan halenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit? Wist niet eens dat het echt bestond. Heb ook honger als een paard man, zin in BK ofzo
.
Je moeder is neurotoxischquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:34 schreef tetouaribo het volgende:
Ik weet dat xtc mdma bevat. Ik heb het over poeder vorm. Schijnt minder neurotoxisch te zijn.
XTC IS MDMA, MDMA IS MDMA GODVERDOMME. ER IS GEEN VERSCHIL FUCKING AARSBALquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:34 schreef tetouaribo het volgende:
Ik weet dat xtc mdma bevat. Ik heb het over poeder vorm. Schijnt minder neurotoxisch te zijn.
Wist ik ook niet, het idee alleen al leek me lekker.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit? Wist niet eens dat het echt bestond. Heb ook honger als een paard man, zin in BK ofzo
.
Omdat die meer van Marokko hevven gezien dan die rif jongeren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar hoezo alleen bij van die oude mannen dan? Dat valt me echt op elke keer als het gebeurt.
[..]
Zijn volgens mij allemaal wel 1 voor 1 zehma highclass, maar schijt.
[..]
Ik ben geen junk en kan dat helaas niet beoordelen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze doen maar, neemt niet weg dat ik gelijk heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |