ga altijd lekker op die chicks met gold rimmed aviators met die blauwgroene glazenquote:
Wat lul je over compact postuur, je bent toch geen Ikea-pakket.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:29 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
1m80 maar wel 'compact' postuur.:$
He tranquilo. Hier, heb je broodje filet de koelie in mangobrood.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nederlands en Surinaams zijn de slechtste genen? Wow, ga naar je eigen land dan.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:31 schreef tetouaribo het volgende:
Shiii... ik ga deze zomer trouwens voor het eerst mdma proberen. Beter dan x toch?
Maar hoezo alleen bij van die oude mannen dan? Dat valt me echt op elke keer als het gebeurtquote:
Zijn volgens mij allemaal wel 1 voor 1 zehma highclass, maar schijtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ga altijd lekker op die chicks met gold rimmed aviators met die blauwgroene glazen
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
He tranquilo. Hier, heb je broodje filet de koelie in mangobrood.
Shiii... ik ga deze zomer trouwens voor het eerst mdma proberen. Beter dan x toch?
In be4 foto's met tekst.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]mdma=mdma
xtc=mdma
Beter ga je informatie opzoeken ipv dom te blaten
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:33 schreef Chloroform het volgende:
Wow, mangobrood lijkt me echt lekker. Zin in nu.
Oud-Zuid wijven doen highclass maar at the end of the day willen ze gewoon dikke lul in de kutquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zijn volgens mij allemaal wel 1 voor 1 zehma highclass, maar schijt.
Kom we gaan halenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit? Wist niet eens dat het echt bestond. Heb ook honger als een paard man, zin in BK ofzo
.
Je moeder is neurotoxischquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:34 schreef tetouaribo het volgende:
Ik weet dat xtc mdma bevat. Ik heb het over poeder vorm. Schijnt minder neurotoxisch te zijn.
XTC IS MDMA, MDMA IS MDMA GODVERDOMME. ER IS GEEN VERSCHIL FUCKING AARSBALquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:34 schreef tetouaribo het volgende:
Ik weet dat xtc mdma bevat. Ik heb het over poeder vorm. Schijnt minder neurotoxisch te zijn.
Wist ik ook niet, het idee alleen al leek me lekker.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit? Wist niet eens dat het echt bestond. Heb ook honger als een paard man, zin in BK ofzo
.
Omdat die meer van Marokko hevven gezien dan die rif jongeren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar hoezo alleen bij van die oude mannen dan? Dat valt me echt op elke keer als het gebeurt.
[..]
Zijn volgens mij allemaal wel 1 voor 1 zehma highclass, maar schijt.
[..]
Ik ben geen junk en kan dat helaas niet beoordelen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze doen maar, neemt niet weg dat ik gelijk heb.
Hahahaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:33 schreef Chloroform het volgende:
Wow, mangobrood lijkt me echt lekker. Zin in nu.
Voor t eerst in heel mn kk leven dat we het ergens over eens zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze doen maar, neemt niet weg dat ik gelijk heb.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Voor t eerst in heel mn kk leven dat we het ergens over eens zijn
Met of zonder mdma?quote:
Yup.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oud-Zuid wijven doen highclass maar at the end of the day willen ze gewoon dikke lul in de kut
Zou een Mc/KFC/BK bezorgservice hier potentie hebben?quote:
Hmm, heb wel microwave bagga popcorn met boter en popcorn met zout/peperquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wist ik ook niet, het idee alleen al leek me lekker.En heb zin in caramelpopcorn.
Ik las microwave pagga popcornquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hmm, heb wel microwave bagga popcorn met boter en popcorn met zout/peper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |