quote:
quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ik twijfelde al, wtf, hoe noemen ze dan bolonaise of zo, wanneer mensen in een rij achter elkaar gaan dansen en shit
Zo nepquote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die twee dagen kan ik wel wachten.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:18 schreef Modus het volgende:
De Nootmans van het GYM topic.
[..]
[..]
[..]_
Ja, geen idee, 2 stukken raar gevormde groenten welke zijn gebruik als onderwerp voor een e-comic?quote:
Ohja, logisch natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, geen idee, 2 stukken raar gevormde groenten welke zijn gebruik als onderwerp voor een e-comic?
Sorry bby.quote:
Probeer je me nu bang te maken of wat?quote:
jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Blijft goed.
[..]
Yuri is die hyena?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:36 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Yuri probeert een overval te plegen.
Haha.quote:
Is vanwege zijn ex.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat hang jij hier verdacht veel rond laatste tijd.
Barbapapaquote:
altijd goed uiteraard.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:43 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Twijfelde al of ze echt Ambipur was. Wist redelijk zeker van wel. Bedankt voor het bevestigen.
Hoe is het met je micropenis btw?
Hahaha ja xD oh my word idd die fouten hahahaha ;PDquote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:18 schreef Modus het volgende:
De Nootmans van het GYM topic.
[..]
[..]
[..]_
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha ja xD oh my word idd die fouten hahahaha ;PD
Echt oppassen jij nou jongequote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
doe is een printscreentje van dr kop?
ja wajow weetje jij hebt niets voor me overquote:
Je praat dit zo goed?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja wajow weetje jij hebt niets voor me over
als jij een printscreentje had gemaakt had ik "eens" gebruikt
beetje betoetert welquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zit gvd op werk dan ga ik toch niet die show opzetten en printscreentjes maken ben je helemaal betoetert?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Brak mijn hart, mijn wraak eens zoet.
Even fappen brb.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
"Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik nog in een relatie zit op dit moment, maar dat is niks, het werkt niet..."
[ afbeelding ]
Ik geloof dit.quote:
Waarom bijna?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou bijna pica van topje van erecte penis voor mijn monitor sturen
Awwwwwwquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb geen macrofunctie op mijn mobieltje.
Echt sick hequote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:41 schreef LudoSanders het volgende:
Dat Maleisische vliegtuig dat vermist wordt is gewoon net LOST.
Dat overgaan van die telefoons blijkt ergens wel mogelijk te zijn ook wanneer ze diep op de zeebodem liggen. Maar wel een raar verhaal allemaal, best interessant. De anticlimax zal wel gewoon zijn neergestort en niet zoiets spannends als dat het gekaapt is of zo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt sick he!!! vind dat echt fucking spannend... helaas verwacht ik een anticlimax.
Maar wel raar dat mensen nog kunnen bellen naar telefoontoestellen van vermisten terwijl die in zee zou liggen...
Enige wat ik kan bedenken is airpocket ofso.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat overgaan van die telefoons blijkt ergens wel mogelijk te zijn ook wanneer ze diep op de zeebodem liggen. Maar wel een raar verhaal allemaal, best interessant. De anticlimax zal wel gewoon zijn neergestort en niet zoiets spannends als dat het gekaapt is of zo.
Sony xperia z'squote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Enige wat ik kan bedenken is airpocket ofso.
Maar hoe kan een mobiel afgaan onderwater? de meeste mobieltjes zijn niet waterdicht.
Daarbij, als electronica met water in aanraking komt ontstaat er kortsluiting, dus hoe kan een telefoon overgaan laat staan zelfs aan staan onder water?
NWS / Boeing 777 van Malaysia Airlines vermist #5quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Enige wat ik kan bedenken is airpocket ofso.
Maar hoe kan een mobiel afgaan onderwater? de meeste mobieltjes zijn niet waterdicht.
Daarbij, als electronica met water in aanraking komt ontstaat er kortsluiting, dus hoe kan een telefoon overgaan laat staan zelfs aan staan onder water?
Ja, mooi er zijn waterdichte mobieltjes. Ik zeg ook dat de meeste dat niet zijnquote:
Dat ken ik wel, maar dat is heel zelden zo en alleen als er echt iets is waardoor een client zich niet van het netwerk afmeld op een juiste manier. Beetje als een pc stroomkoord uit het stopcontact rukken terwijl die nog aanstaat.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
NWS / Boeing 777 van Malaysia Airlines vermist #5
als de telefoon uit staat, hoe dan ook springt ie meteen naar de voicemail toch?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat ken ik wel, maar dat is heel zelden zo en alleen als er echt iets is waardoor een client zich niet van het netwerk afmeld op een juiste manier. Beetje als een pc stroomkoord uit het stopcontact rukken terwijl die nog aanstaat.
Klinkt niet heel plausibel, helemaal omdat het meerderen betreft.
Normaliter wel, echter soms is de niet fysieke verbinding er nog wel zeg maar. In het systeem.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
als de telefoon uit staat, hoe dan ook springt ie meteen naar de voicemail toch?
Ja dat bedoel ik, impossibru illuminati aluhoedjes.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Normaliter wel, echter soms is de niet fysieke verbinding er nog wel zeg maar. In het systeem.
Dus gewoon een niet bestaande connectie wat wel op een connectie lijkt en dus voor de beller lijkt alsof het toestel van de gebelde echt over gaat. Maar dat kan nooit massaal gebeuren.
Prima samenvatting.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, impossibru illuminati aluhoedjes.
Niet de tijd om dat in zijn totaliteit allemaal te hebben gelezen, maar wanneer zo'n vliegtuig ontploft en zo abrupt alles stil komt te liggen kan ik me er iets bij voorstellen dat die telefoons niet op gebruikelijke wijze afgemeld worden en daardoor in grotere aantallen is gebeurd.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat ken ik wel, maar dat is heel zelden zo en alleen als er echt iets is waardoor een client zich niet van het netwerk afmeld op een juiste manier. Beetje als een pc stroomkoord uit het stopcontact rukken terwijl die nog aanstaat.
Klinkt niet heel plausibel, helemaal omdat het meerderen betreft.
Denk dat Sony zelfs de dader is en op deze manier reclame probeert te makenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, mooi er zijn waterdichte mobieltjes. Ik zeg ook dat de meeste dat niet zijnen dat is gewoon zo.
Lijkt me raar dat al die mobieltjes waar wel contact mee is allemaal SOny experia Z is
Xperia.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denk dat Sony zelfs de dader is en op deze manier reclame probeert te makenWacht maar tot het uitkomt, iedereen koopt Experia Z.
Kk dyslecten bij Sonyquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denk dat Sony zelfs de dader is en op deze manier reclame probeert te makenWacht maar tot het uitkomt, iedereen koopt Experia Z.
Meest logische verklaring tot nu toe.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik zal je neus eens spontaan barsten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja leuk hè spontaan barstende schermen.
Wow doet pijn deze heb gewoon m'n medicijnen gehad allezquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
kk adhd'er met je wiebelige vingertjes
Wil ook wat van je medicijn hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow doet pijn deze heb gewoon m'n medicijnen gehad allez
http://jezalhetmaar.bnn.nl/hebben/video/aflevering/138quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow doet pijn deze heb gewoon m'n medicijnen gehad allez
yes this is squidquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
Maar wel raar dat mensen nog kunnen bellen naar telefoontoestellen van vermisten terwijl die in zee zou liggen...
Hardopquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:31 schreef Chai het volgende:
[..]
http://jezalhetmaar.bnn.nl/hebben/video/aflevering/138
23:45
Hahaha godverdommequote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:31 schreef Chai het volgende:
[..]
http://jezalhetmaar.bnn.nl/hebben/video/aflevering/138
23:45
Robokijktnietgoedwatzedoettquote:
Ja hij doet het er ook gewoon echt omquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha godverdommevalerio is ook wel een beetje een lul hoor, vind het allemaal erg grappig
gelukkig zijn m'n schoenen nog properquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha godverdommevalerio is ook wel een beetje een lul hoor, vind het allemaal erg grappig
Hahaha jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Robokijktnietgoedwatzedoett
[..]
Ja hij doet het er ook gewoon echt om![]()
Ja zoals ze op SBS6 altijd doenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha jaMaar toch altijd wel op zo'n übernuchtere manier ipv van die bloedserieuze gesprekken houden waar je emotioneel as fuck van word.
Dat als je ontploft/verzuipt of gewoonweg verdwijnt je mobieltje nog wel over kan gaan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dan nog, bij alle geprobeerde mobiele toestellen is erg onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet de tijd om dat in zijn totaliteit allemaal te hebben gelezen, maar wanneer zo'n vliegtuig ontploft en zo abrupt alles stil komt te liggen kan ik me er iets bij voorstellen dat die telefoons niet op gebruikelijke wijze afgemeld worden en daardoor in grotere aantallen is gebeurd.
Die jongen was ook chill hoor, die stelde dat zelf voor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha jaMaar toch altijd wel op zo'n übernuchtere manier ipv van die bloedserieuze gesprekken houden waar je emotioneel as fuck van word.
Ik kijk nooit sbs dus geen idee welk programma je nu bedoelt?quote:
Leuk het personeel jennen. "Linda pad 3 alsjeblieft"quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Die jongen was ook chill hoor, die stelde dat zelf voor.
Hart van Nederlandquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kijk nooit sbs dus geen idee welk programma je nu bedoelt?
[..]
Leuk het personeel jennen. "Linda pad 3 alsjeblieft"
Fixed.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leuk het personeel jennen. "dWc pad 3 alsjeblieft"
Ja niemand kijkt dat hier gelukkig maar soms als ik heel vroeg op moet is dat het enige wat er op tv is en dan kan ik me daar lekker aan ergeren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O dat kijk ik sws niet nee. M'n moeder wel
quote:
Ja, tv op de vroege ochtendquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja niemand kijkt dat hier gelukkig maar soms als ik heel vroeg op moet is dat het enige wat er op tv is en dan kan ik me daar lekker aan ergeren.
natuurshit in de ochtendquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja niemand kijkt dat hier gelukkig maar soms als ik heel vroeg op moet is dat het enige wat er op tv is en dan kan ik me daar lekker aan ergeren.
pics van hoe hard precies?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:02 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ga n beetje hard op deze lentevibes
ja en volgende week gaat t blijkbaar weer naar wintertemperaturen kkkkkknederlandquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:02 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ga n beetje hard op deze lentevibes
Prachtig cokeneusje honey xoxoquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kk hard zoals je ziet. Lekkor die Gambino shit luisteren.
[ afbeelding ]
mensen, luister.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mensen luister, lijkt me kk geil.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:37 schreef wise het volgende:
[..]
mensen, luister.
Dit beeld zien vrouwen als CB klaar komt.
the horror......the horror
mannen ookquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:37 schreef wise het volgende:
[..]
mensen, luister.
Dit beeld zien vrouwen als CB klaar komt.
the horror......the horror
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1001 dagen ook echt de teringquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:06 schreef Gridlok het volgende:
LIF / Day Zero Project #12 Waar ik net ben begonnen
Dingen doen om te kunnen zeggen dat je ze hebt gedaan
Doe jij ook mee aan #100happydays?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:06 schreef Gridlok het volgende:
Ja, dat einde, vrijheid van meningsuiting?quote:
Wtf is met Carley gebeurd? In seizoen 1 zag ze er nog redelijk normaal uit, nu helemaal overtanned etc.quote:
Ja was toch ook bij Vinny bij Jersey Shore, die wordt denk ik gewoon aangestoken door de rest. Wel jammer, vond haar altijd wel een leuke meer naturalquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Wtf is met Carley gebeurd? In seizoen 1 zag ze er nog redelijk normaal uit, nu helemaal overtanned etc.
Vond haar ook altijd wel leuk ja. Nudistje dat ze is. =$quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja was toch ook bij Vinny bij Jersey Shore, die wordt denk ik gewoon aangestoken door de rest. Wel jammer, vond haar altijd wel een leuke meer natural
Winkeldrangquote:Pff winkeldrang maar wil wachten tot einde stage zodat 'beloning'![]()
![]()
Misschien klein tussendoortje kopen van de week ofzo
Ja nudisten zijn het allemaal daar, is volgens mij echt gewoon normaal ofzoquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Vond haar ook altijd wel leuk ja. Nudistje dat ze is. =$
[..]
WinkeldrangVrouwen
Definieer 'klein tussendoortje'?
Dat zegt Valerio, die jongen niet. Die doet gewoon zijn best om zoveel mogelijk nog zelf te doen en niet teveel afhankelijk te zijn van anderen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kijk nooit sbs dus geen idee welk programma je nu bedoelt?
[..]
Leuk het personeel jennen. "Linda pad 3 alsjeblieft"
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja nudisten zijn het allemaal daar, is volgens mij echt gewoon normaal ofzo
Leuk jurkje ofzoGewoon eentje. Had gelukkig nog een bon van de Hunkemoller dus heb daar ook maar wat van gekocht
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja nudisten zijn het allemaal daar, is volgens mij echt gewoon normaal ofzo
Leuk jurkje ofzoGewoon eentje. Had gelukkig nog een bon van de Hunkemoller dus heb daar ook maar wat van gekocht
secondedquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:57 schreef krioro het volgende:
[..]![]()
Pics van jou in je Hunkemoller aankoop gaarne.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:57 schreef krioro het volgende:
[..]![]()
Pics van jou in je Hunkemoller aankoop gaarne.
Wat is dat? Zal wel met wiet te maken hebben zeker?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe jij ook mee aan #100happydays?
Als dat curvy is val ik op anorexia.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Curvy![]()
wel jammer dat je nek ook verdwenen is.
Ja het is toch een beetje compromissen sluiten, maar echte vrouwen hebben curvesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Curvy![]()
wel jammer dat je nek ook verdwenen is.
#realwomenquote:
OMDAT IK MIJ HELEMAAL GOED VOEL EN JE MOET DOEN WAARBIJ JE JE GOED VOELTquote:
Is mijn favoriete lookquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent wel knapper met een fles wijn
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Look-o-Look zeker, dikzak![]()
;d;d
:D:D D!!!21
Which one is the actor??quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je moederquote:
je moederquote:
Zat weinig achter de pc, maar als ik er al was dan was ik alleen maar in de Action en tv-series topicjes.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
altijd goed uiteraard.
Lang geleden, waar heb je rondgehangen?
Ga naar huis, 2NutZ.quote:
Misschien later.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:20 schreef Yiha het volgende:
[..]
have a laugh
http://www.funnyordie.com(...)esident-barack-obama
Ben al thuis en ben hem niet.quote:
Lekker interessantquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:06 schreef Gridlok het volgende:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker interessant
Vooral de dingen die Sara heeft gedaan
De tandjes hee
quote:Verzin 101 doelen
Koop een spaarpot
Stop voor ieder behaald doel ¤2 in de spaar-eend
Doe/koop op het einde van de 1001 dagen iets leuks van het geld
Stop voor deel-doelen ¤1 in de spaar-eend
Zet alles op een weblog
Maak foto's van behaalde doelen als bewijs
Trakteer jezelf op een McFlurry Speculoos
Bezoek de South African Large Telescope
Maak een foto van jezelf met een kerstboom
Slaap onder de sterren in de winter (brrrr)
Doe gekleurde vlechtjes in je haar
Kleur je haar 4 keer in knalkleurtjes (2/4)
Plaats een foto van jezelf in een foute outfit op de weblog
Eet minder friet
Ga eens op bezoek bij een bejaarde
Val minstens 5kg af
Trakteer jezelf met Kruisweg Kermis op een goeie vettige kermisfriet
Alles opschrijven wat ik haat, of wat ik anders had willen zien, daarna deze brief verbranden
Pimp my kitchen
Laat iemand een foto van jezelf maken aan een bekend gebouw in een knotsgekke positie
Laat een kleine henna-tattoeage zetten op je bovenarm
De Carnavalsduik in Blankenberge doen
Ontwerp je eigen kussensloop
Maak een ritje met de railbike in de Ardennen
Bezoek zoveel mogelijk straten van de Belgische Monopoly
Schrijf regelmatig in je dagboek
Coming Out verhaal doen in ZiZo
Proef iets wat je niet lust bv een spruitje
Bestuur eens een trein (onder begeleiding)
Minder cola drinken
Probeer een recept uit de Njam (Belgisch kooktijdschrift)
Bestuur eens een bus (onder begeleiding)
Leer speerwerpen (voorbereiding op goed GSM werpen hihi)
Hou een moddergevecht
Bellenblazen op de brug van de E19 in Brecht
Plak een grappige sticker op de auto
Pimp my Blackberry
Probeer je plantjes in leven te houden
Ga eendjes vissen op de kermis en maak een foto
Hou een filmavondje voor jezelf
Indoor skydiven in Roosendaal
Ga in de Katapult op de kermis en maak een foto
Basiscursus Weerkunde volgen bij Urania
Hou een dagboek bij van de reis naar Zuid Afrika (september 2014)
Zweefvliegen (moet ik nog steeds doen sinds 2009)
Verras je moeder onverwacht met een zelfgemaakte kaart
Trakteer jezelf op een dagje Blankenberge
Koop een maand geen tijdschriften muv CosmoGirl
Ga regelmatig naar het graf van moemoe en vava in Wuustwezel
Ga een dagje naar het Tikibad in Duinrell en maak gekke foto's
Doe een nachtje door en slaap daarna goed uit
Lucia en Lenka bezoeken in Slovakia
Bojnice Castle bezoeken
Bungeejumpen vanaf Fort Boyard
Legoland Billund bezoeken
Angry Birds Under Construction voltooien (SmartGames)
Bind een briefje aan een ballon en laat hem vliegen
WK gsm werpen in Finland beleven
Dans in de regen midden in het dorp
Verzamel zoveel mogelijk punten van Magic Land (Lunapark)
Maak een moodboard en hang deze op
Nog een keer naar Berlijn
Dompel jezelf in een koudwaterput
Bak eens koekjes voor de psychotherapeute
Trakteer jezelf op een dagje Eindhoven
Volg een thuiscursus Parapsychologie
Koop een bokszak en doe alsof het je grootste vijand is
Irriteer zo weinig mogelijk mensen
Mest je slaapkamer zo goed mogelijk uit
Doe een tomatengevecht à la Tomatina
Laat je eens heerlijk verwennen
Bezoek de Heksenwaag
Verkleed je als heks met Halloween
Speel een Mahjongg marathon
Eet elke dag brood
Maak een bommetje van de springplank van 3m
Leer drummen (ocharme de buren)
Ga terug hardlopen
Ga spontaan iets drinken in de cafetaria
Speel toerist in Antwerpen
Maak rare foto's in een fotohokje
Plaats een vlag bij de Leeuw van Waterloo
Lees de boeken van Aprilynne Pike uit (2/4)
Bekijk Space-Files - Het heelalafabet van A tot Z (1/4)
Paintballen
Verzamel Kalahari-zand en doe het in een flesje rond je hals
Loop eens een dag mee met de politie
Leef je uit in de speeltuin
Probeer een weekendje niet op het FOK!forum te posten
Maak eens een hele lange winterwandeling en trakteer jezelf daarna op een glühwein of thee
Stap in een willekeurige trein en kijk waar je uit komt
Bezoek eens een oud kasteel in de Ardennen
Breek een ei zonder eierschaal in het gehakt (voor gehaktballetjes)
Bestuur eens een tram (onder begeleiding)
Eet 4 keer iets vegetarisch (2/4)
Zing een keer mee met de radio
Maak zelf eens smoothies
Koop het Cursusboek Sterrenkunde
Verleng je lidmaadschap bij Urania
Verzin nieuwe doelen
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:
Vast van die zeikwijven die ook een 365 fotoproject deden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker interessant
Vooral de dingen die Sara heeft gedaan
De tandjes hee
Goed.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:32 schreef Stimorol- het volgende:
Chai hoe gaat het met je Bertha heupen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Vast van die zeikwijven die ook een 365 fotoproject deden._
1800%.
Hahaha, wowquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:32 schreef Stimorol- het volgende:
Chai hoe gaat het met je Bertha heupen.
Wie imiteer je?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Haha, het steekt."
Ik plaats zelfs de punt voor de komma voor perfecte imitatie.
In contact met jezelf komen of meer van die quatsch.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]wat is het algemeen nut hiervan?
Dat soort types zitten er bij de bodybalance en pilatesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:43 schreef Modus het volgende:
[..]
In contact met jezelf komen of meer van die quatsch.
Haha smetvrees.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat soort types zitten er bij de bodybalance en pilates
Gisteren waggelde er nog een exemplaar met haar eeltklompen over mijn schone handdoek
#kokhalzen
17 maandenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoeveel jaar zou er garantie zitten op een blender ?![]()
Mijne is na 1,5 jaar kapot gegaan
Sowieso 2 jaar toch?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoeveel jaar zou er garantie zitten op een blender ?![]()
Mijne is na 1,5 jaar kapot gegaan
He sho loves him some watermelon.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Die beesten zijn creepy as fuck man. Gemuteerde hond
.
Trek je 9 van de 10x toch aan het kortste eind als consument ws.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sowieso 2 jaar toch?
http://www.consuwijzer.nl(...)45672546771222576389
Ketens als Blokker en Kijkshop doen volgens mij niet zo moeilijk als je gewoon een bon hebt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Trek je 9 van de 10x toch aan het kortste eind als consument ws.
Dan ga ik ff terug, heb waarschijnlijk de bon nogquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sowieso 2 jaar toch?
http://www.consuwijzer.nl(...)45672546771222576389
Ik hou niet van overjarige tenenkaasquote:
Ik heb wel verse voor je anders.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou niet van overjarige tenenkaas
Euwwwwwwwwquote:
hahaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wilde bijna een reactie "liken" op fok
Bucket zat in de wegquote:
Pardonquote:
Het is van dat programma Ik heb het nog nooit gedaan, daar had 31 jarige maagd Marcel (zit hier ook op FOK!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zag dit al voorbij komen maar wie is dit en wat is de grap hierbij?
Ik ben maandag in je hometown.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zag dit al voorbij komen maar wie is dit en wat is de grap hierbij?
Oh, gek dat ze het nooit gedaan heeft zeg..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:52 schreef ntm het volgende:
[..]
Het is van dat programma Ik heb het nog nooit gedaan, daar had 31 jarige maagd Marcel (zit hier ook op FOK!) een gesprek met dat meisje. Maar ze praat heel lomp en raar, dus dat viel op
Bovenste foto was ze verkleed als japans iets, was een anime meeting ofzo.
Okequote:
Meisje op het filmpje hierboven is wel wat voor jouquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen zonder home made pom.
Haha nee die jongen die haar aansprak was maagd, zij heeft een relatie maar had wel aan hem gevraagd of hij nog op date wilde met haar. Ze was bezig met de relatie die ze nu heeft afbreken zei zequote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, gek dat ze het nooit gedaan heeft zeg..
[..]
Oke
Die schaal met pom hierboven is wel iets voor over je smoelwerkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Meisje op het filmpje hierboven is wel wat voor jou
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die schaal met pom hierboven is wel iets voor over je smoelwerk.
Laten we beginnen bij de tollieworstquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:13 schreef ntm het volgende:
[..]Ik heb er nog nooit van gehoord
Ik ken te weinig van de Surinaamse keuken
so hardquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, gek dat ze het nooit gedaan heeft zeg..
[..]
Oke
Is dat serieusquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:52 schreef ntm het volgende:
[..]
Het is van dat programma Ik heb het nog nooit gedaan, daar had 31 jarige maagd Marcel (zit hier ook op FOK!) een gesprek met dat meisje. Maar ze praat heel lomp en raar, dus dat viel op
Bovenste foto was ze verkleed als japans iets, was een anime meeting ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek nooit de Fabeltjeskrant.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:12 schreef Modus het volgende:
En bij Donald Duck. En de Fabeltjeskrant..
Ik ook.quote:
Goed, ben er druk mee. En weenie, wanneer wil je?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe bevalt je huis? Wanneer kom ik?
Oh ja, om 21.00 uur moe en dan uur later weer klaarwakker.quote:
Mag ik nu komen? Samen knus naar die sukkel kijken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goed, ben er druk mee. En weenie, wanneer wil je?
[..]
Oh ja, om 21.00 uur moe en dan uur later weer klaarwakker.Ken het.
Nee joh, nieuwe aflevering gewoon.quote:
Geen zin in film. :$quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Anchorman.2.The.Legend.Continues.2013.UNRATED.HDRip.XviD-AQOS
Hey.quote:
Mag.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mag ik nu komen? Samen knus naar die sukkel kijken.
Ja, daar heb ik wel zin in. Kroelen op m'n nieuwe bank.quote:
Is je boy niet in de buurt?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik wel zin in. Kroelen op m'n nieuwe bank.
Nee.quote:
Goed, met jou?quote:
Wow net toen ik haar op date wilde vragenquote:
Ja, zo'n losse is zo lastig.quote:
Ja, shit man, heb ik ook altijd.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mams gaat morgen naar de belastingconsulent.
Wie zit er laat in de avond al z'n relevante papierwerk te verzamelen.
Wow ik dacht dat we een toekomst haddenquote:
Geprobeerd. Die zuurheid is niet na te maken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha, heb je chloro nagemaakt in the sims?
Ja nee sorry, ik heb je omelet van laatst gezien.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wow ik dacht dat we een toekomst hadden
Ahw.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:51 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Geprobeerd. Die zuurheid is niet na te maken.
Jij hebt echt klappen nodig gvd. Die omelet zag er misschien kk nasty uit maar hij smaakte goddelijkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja nee sorry, ik heb je omelet van laatst gezien.
Ik draai drollen die er nog smakelijker uitzien.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij hebt echt klappen nodig gvd. Die omelet zag er misschien kk nasty uit maar hij smaakte goddelijk
dinner at your place then?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik draai drollen die er nog smakelijker uitzien.
quote:
Op een bank moet je zitten hoor.quote:
Chloho toch.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Op een bank moet je zitten hoor.
kk chloro wilt me gelijk liggend op dr bank. Intenties zijn duidelijk
Got a nigga reevaluating his life 'n shit.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, shit man, heb ik ook altijd.Moet nu nog steeds ook een of andere huurdersvergunning aan gaan vragen.
Hoe is hij 19? Geboren op 29 feb?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Guynio heeft het nog nooit gedaan
Naar de kapper gaan jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Guynio heeft het nog nooit gedaan
kkquote:
Jij bent groot en sterk, liggend kroelt dat beter.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Op een bank moet je zitten hoor.
kk chloro wilt me gelijk liggend op dr bank. Intenties zijn duidelijk
Moet nu weer denken aan die opmerking van A_F.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Got a nigga reevaluating his life 'n shit.
Uitvaartverzekering? R.I.P. to my dawgs
Vriendenloterij? Maar.. heb ik wel echte vrienden?
Ahold Pensioenfonds? Been working there for too damn long.
gvd we gaan gwn eten, niet kroelen, doe normaalquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent groot en sterk, liggend kroelt dat beter.![]()
Oh. Oké.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gvd we gaan gwn eten, niet kroelen, doe normaal
Hahaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet nu weer denken aan die opmerking van A_F.
HAHAquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee man die lijkt op bori- en bruinroker.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Wat lief wel dat jullie elkaar nog steeds verdedigen.quote:
Tot de dood ons schijt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat lief wel dat jullie elkaar nog steeds verdedigen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:10 schreef Che_ het volgende:
Ik zie em al zitten met z'n pijpje en adem ingehouden zodat het effect van z'n hijsje harder aankomt. Zuinig zijn met wat je op de pof krijgt
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Black koelie widow joint de server.
Tegenhanger van white knight
Crusty mawfuckaquote:
Fuck off, als ik op een koelie lijk, jij dan ookquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hé bedankt, wil je dit nog even tegen Che_ zeggen?
Alleen op die ene foto toch, maar blijf het zeggen omdat je er zo heerlijk op hapt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Fuck off, als ik op een koelie lijk, jij dan ook.
Hoorde je vandaag omgeroepen worden HindaAHquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je lijkt meer op een somaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hé bedankt, wil je dit nog even tegen Che_ zeggen?
Wrom zo kil?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja leuk blijf nou maar van die mdma af.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alleen op die ene foto toch, maar blijf het zeggen omdat je er zo heerlijk op hapt.
Grappig, heb hele dag stage gelopenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hoorde je vandaag omgeroepen worden HindaAH
dWc, contact toestel 402 (oid)
gvd ik heb me toch een partijtje zin in echte zomervibes met drugsquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja leuk blijf nou maar van die mdma af.
Somaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je lijkt meer op een soma
En dwc heb ik maar een foto can gezien daar leek hij wel op koelie.
oh nou jezus sorry ik hoorde gewoon een naam die op de jouwe leek. Wist niet dat je boos ging worden, bedoelde het goed hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Grappig, heb hele dag stage gelopen.
Gvd nog even mimang tot die tijd mag je kijken naar malende kankerpubers hindamelkwegquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gvd ik heb me toch een partijtje zin in echte zomervibes met drugs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |