Ja, shit man, heb ik ook altijd.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mams gaat morgen naar de belastingconsulent.
Wie zit er laat in de avond al z'n relevante papierwerk te verzamelen.
Wow ik dacht dat we een toekomst haddenquote:
Geprobeerd. Die zuurheid is niet na te maken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha, heb je chloro nagemaakt in the sims?
Ja nee sorry, ik heb je omelet van laatst gezien.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wow ik dacht dat we een toekomst hadden
Ahw.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:51 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Geprobeerd. Die zuurheid is niet na te maken.
Jij hebt echt klappen nodig gvd. Die omelet zag er misschien kk nasty uit maar hij smaakte goddelijkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja nee sorry, ik heb je omelet van laatst gezien.
Ik draai drollen die er nog smakelijker uitzien.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij hebt echt klappen nodig gvd. Die omelet zag er misschien kk nasty uit maar hij smaakte goddelijk
dinner at your place then?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik draai drollen die er nog smakelijker uitzien.
quote:
Op een bank moet je zitten hoor.quote:
Chloho toch.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Op een bank moet je zitten hoor.
kk chloro wilt me gelijk liggend op dr bank. Intenties zijn duidelijk
Got a nigga reevaluating his life 'n shit.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, shit man, heb ik ook altijd.Moet nu nog steeds ook een of andere huurdersvergunning aan gaan vragen.
Hoe is hij 19? Geboren op 29 feb?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Guynio heeft het nog nooit gedaan
Naar de kapper gaan jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Guynio heeft het nog nooit gedaan
kkquote:
Jij bent groot en sterk, liggend kroelt dat beter.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Op een bank moet je zitten hoor.
kk chloro wilt me gelijk liggend op dr bank. Intenties zijn duidelijk
Moet nu weer denken aan die opmerking van A_F.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Got a nigga reevaluating his life 'n shit.
Uitvaartverzekering? R.I.P. to my dawgs
Vriendenloterij? Maar.. heb ik wel echte vrienden?
Ahold Pensioenfonds? Been working there for too damn long.
gvd we gaan gwn eten, niet kroelen, doe normaalquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent groot en sterk, liggend kroelt dat beter.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |