Het is van dat programma Ik heb het nog nooit gedaan, daar had 31 jarige maagd Marcel (zit hier ook op FOK!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zag dit al voorbij komen maar wie is dit en wat is de grap hierbij?
Ik ben maandag in je hometown.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zag dit al voorbij komen maar wie is dit en wat is de grap hierbij?
Oh, gek dat ze het nooit gedaan heeft zeg..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:52 schreef ntm het volgende:
[..]
Het is van dat programma Ik heb het nog nooit gedaan, daar had 31 jarige maagd Marcel (zit hier ook op FOK!) een gesprek met dat meisje. Maar ze praat heel lomp en raar, dus dat viel op
Bovenste foto was ze verkleed als japans iets, was een anime meeting ofzo.
Okequote:
Meisje op het filmpje hierboven is wel wat voor jouquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen zonder home made pom.
Haha nee die jongen die haar aansprak was maagd, zij heeft een relatie maar had wel aan hem gevraagd of hij nog op date wilde met haar. Ze was bezig met de relatie die ze nu heeft afbreken zei zequote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, gek dat ze het nooit gedaan heeft zeg..
[..]
Oke
Die schaal met pom hierboven is wel iets voor over je smoelwerkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Meisje op het filmpje hierboven is wel wat voor jou
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die schaal met pom hierboven is wel iets voor over je smoelwerk.
Laten we beginnen bij de tollieworstquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:13 schreef ntm het volgende:
[..]Ik heb er nog nooit van gehoord
Ik ken te weinig van de Surinaamse keuken
so hardquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, gek dat ze het nooit gedaan heeft zeg..
[..]
Oke
Is dat serieusquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:52 schreef ntm het volgende:
[..]
Het is van dat programma Ik heb het nog nooit gedaan, daar had 31 jarige maagd Marcel (zit hier ook op FOK!) een gesprek met dat meisje. Maar ze praat heel lomp en raar, dus dat viel op
Bovenste foto was ze verkleed als japans iets, was een anime meeting ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek nooit de Fabeltjeskrant.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:12 schreef Modus het volgende:
En bij Donald Duck. En de Fabeltjeskrant..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |