Oh. Oké.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gvd we gaan gwn eten, niet kroelen, doe normaal
Hahaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet nu weer denken aan die opmerking van A_F.
HAHAquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee man die lijkt op bori- en bruinroker.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Wat lief wel dat jullie elkaar nog steeds verdedigen.quote:
Tot de dood ons schijt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat lief wel dat jullie elkaar nog steeds verdedigen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:10 schreef Che_ het volgende:
Ik zie em al zitten met z'n pijpje en adem ingehouden zodat het effect van z'n hijsje harder aankomt. Zuinig zijn met wat je op de pof krijgt
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Black koelie widow joint de server.
Tegenhanger van white knight
Crusty mawfuckaquote:
Fuck off, als ik op een koelie lijk, jij dan ookquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hé bedankt, wil je dit nog even tegen Che_ zeggen?
Alleen op die ene foto toch, maar blijf het zeggen omdat je er zo heerlijk op hapt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Fuck off, als ik op een koelie lijk, jij dan ook.
Hoorde je vandaag omgeroepen worden HindaAHquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je lijkt meer op een somaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hé bedankt, wil je dit nog even tegen Che_ zeggen?
Wrom zo kil?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja leuk blijf nou maar van die mdma af.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alleen op die ene foto toch, maar blijf het zeggen omdat je er zo heerlijk op hapt.
Grappig, heb hele dag stage gelopenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hoorde je vandaag omgeroepen worden HindaAH
dWc, contact toestel 402 (oid)
gvd ik heb me toch een partijtje zin in echte zomervibes met drugsquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja leuk blijf nou maar van die mdma af.
Somaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je lijkt meer op een soma
En dwc heb ik maar een foto can gezien daar leek hij wel op koelie.
oh nou jezus sorry ik hoorde gewoon een naam die op de jouwe leek. Wist niet dat je boos ging worden, bedoelde het goed hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Grappig, heb hele dag stage gelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |