ze zette mij op nr 2 in bedprestatie rijtje. Ben forever in haar debt. Zo veel dm's van vrouwelijke users na de publicatie van die lijst.quote:
Serieus eh, als je die ene foto met dat jurkje en zwarte riem zo zou bijsnijden dat je z'n armen en hoofd niet ziet, zou het zo een wijf kunnen zijn.quote:
heb foto's van mezelf in luipaard slippers, luipaard bh en Russische wollen muts. Zal ik posten in kpd?quote:
Weenie.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ze zette mij op nr 2 in bedprestatie rijtje. Ben forever in haar debt. Zo veel dm's van vrouwelijke users na de publicatie van die lijst.
Oh ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ze zette mij op nr 2 in bedprestatie rijtje. Ben forever in haar debt. Zo veel dm's van vrouwelijke users na de publicatie van die lijst.
hashtag yoloquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
heb foto's van mezelf in luipaard slippers, luipaard bh en Russische wollen muts. Zal ik posten in kpd?
was magisch moment datquote:
M'n beide ballen schoten m'n maag in na het lezen van deze post:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Serieus eh, als je die ene foto met dat jurkje en zwarte riem zo zou bijsnijden dat je z'n armen en hoofd niet ziet, zou het zo een wijf kunnen zijn.
Kijk dat zen-Yuri taalgebruk alleen al danquote:Op maandag 10 maart 2014 19:51 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Als een jonge alternatieve vrouw met een wandelstok en rugtas in het Hakunabos (mijn vakantie bestemming) begroet iedereen mij vriendelijk en soms duurt de wandeling ruim een half uur langer. Vandaag had ik dat weer aan en ik sprak meteen met een oudere vrouw die op haar erf bezig was in de tuin, hierna trof ik Joshua (mijn muziekvriend) en daarop trof ik nog aan andere vrouw zittend op een bankje een boek te lezen die ik vaker spreek als ik haar tegenkom. Mijn haartjes glanzen mooi roodachtig in de zon en ik kreeg van die eerste en de lezende vrouw een compliment over mijn dikke lange vlecht.
Kijk dit is de creatie die ik ben en wil zijn!
Kan dat slecht handelen man, shiit.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
M'n beide ballen schoten m'n maag in na het lezen van deze post:
[..]
Kijk dat zen-Yuri taalgebruk alleen al dan!
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
heb foto's van mezelf in luipaard slippers, luipaard bh en Russische wollen muts. Zal ik posten in kpd?
Chill, dacht dat ik gvd de enige was hier, niemand zegt er iets overquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan dat slecht handelen man, shiit.
Over Yuri? Je weet toch dat ik hem een grotere mongool vind dan de liefdesbaby van Braddie en mapima.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Chill, dacht dat ik gvd de enige was hier, niemand zegt er iets over.
Oh dat. Ja, dat ook.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
ALS EEN JONGE ALTERNATIEVE VROUW JE BENT GODVERDOMME EEN OUDE WANDELENDE TAKMENEER.
quote:
Haha, wowquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over Yuri? Je weet toch dat ik hem een grotere mongool vind dan de liefdesbaby van Braddie en mapima.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind het wel mooi inderdaad dat iemand gelukkig kan zijn op de manier waarop hij/zij dat wilt. Het is mooi dat we in een land leven waar dat allemaal kan. Daar 'grappig' over doen laat zien wat voor een sukkeltje je zelf eigenlijk bent hahaha.
Koude rilling bij je baarmoeder?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:53 schreef Chloroform het volgende:
Sowieso verkleinwoorden als haartjes en schoentjes en centjes.![]()
is best sexy man. Heb ook zebraprint travelbagquote:
One Luvvv bby.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over Yuri? Je weet toch dat ik hem een grotere mongool vind dan de liefdesbaby van Braddie en mapima.
Ja echt.quote:
Oprrottuh naar je eiguh land dannn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:57 schreef Chocolatebear het volgende:
Ok slaaptijd nu. Morgen 10:00 kk college sterf hoerenschool ik wil anarchie.
ripquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:57 schreef Chocolatebear het volgende:
ik wil rijk worden.quote:
Investeren in bitcoins.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik wil rijk worden.
Hoe doe je dat?
ok gedaan. Wat nu?quote:
de anatomie van een asymmetrische salsadansleraar?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:57 schreef Chocolatebear het volgende:
Waarom zo mad?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
de anatomie van een asymmetrische salsadansleraar?
Ja klopt, hahaha doe jij dezelfde opleiding?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
de anatomie van een asymmetrische salsadansleraar?
Jellyquote:
kk chillquote:
rip garryquote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kk chill
Net alsof ik money printer heb in garrys mod RP
Hahaha.quote:
Of anders?quote:
geylquote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
sluit ik je op in een kamer met yuri boycot
Wrom niet met jou? ;squote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
sluit ik je op in een kamer met yuri boycot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |