Enige wat ik kan bedenken is airpocket ofso.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat overgaan van die telefoons blijkt ergens wel mogelijk te zijn ook wanneer ze diep op de zeebodem liggen. Maar wel een raar verhaal allemaal, best interessant. De anticlimax zal wel gewoon zijn neergestort en niet zoiets spannends als dat het gekaapt is of zo.
Sony xperia z'squote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Enige wat ik kan bedenken is airpocket ofso.
Maar hoe kan een mobiel afgaan onderwater? de meeste mobieltjes zijn niet waterdicht.
Daarbij, als electronica met water in aanraking komt ontstaat er kortsluiting, dus hoe kan een telefoon overgaan laat staan zelfs aan staan onder water?
NWS / Boeing 777 van Malaysia Airlines vermist #5quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Enige wat ik kan bedenken is airpocket ofso.
Maar hoe kan een mobiel afgaan onderwater? de meeste mobieltjes zijn niet waterdicht.
Daarbij, als electronica met water in aanraking komt ontstaat er kortsluiting, dus hoe kan een telefoon overgaan laat staan zelfs aan staan onder water?
Ja, mooi er zijn waterdichte mobieltjes. Ik zeg ook dat de meeste dat niet zijnquote:
Dat ken ik wel, maar dat is heel zelden zo en alleen als er echt iets is waardoor een client zich niet van het netwerk afmeld op een juiste manier. Beetje als een pc stroomkoord uit het stopcontact rukken terwijl die nog aanstaat.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
NWS / Boeing 777 van Malaysia Airlines vermist #5
als de telefoon uit staat, hoe dan ook springt ie meteen naar de voicemail toch?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat ken ik wel, maar dat is heel zelden zo en alleen als er echt iets is waardoor een client zich niet van het netwerk afmeld op een juiste manier. Beetje als een pc stroomkoord uit het stopcontact rukken terwijl die nog aanstaat.
Klinkt niet heel plausibel, helemaal omdat het meerderen betreft.
Normaliter wel, echter soms is de niet fysieke verbinding er nog wel zeg maar. In het systeem.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
als de telefoon uit staat, hoe dan ook springt ie meteen naar de voicemail toch?
Ja dat bedoel ik, impossibru illuminati aluhoedjes.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Normaliter wel, echter soms is de niet fysieke verbinding er nog wel zeg maar. In het systeem.
Dus gewoon een niet bestaande connectie wat wel op een connectie lijkt en dus voor de beller lijkt alsof het toestel van de gebelde echt over gaat. Maar dat kan nooit massaal gebeuren.
Prima samenvatting.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, impossibru illuminati aluhoedjes.
Niet de tijd om dat in zijn totaliteit allemaal te hebben gelezen, maar wanneer zo'n vliegtuig ontploft en zo abrupt alles stil komt te liggen kan ik me er iets bij voorstellen dat die telefoons niet op gebruikelijke wijze afgemeld worden en daardoor in grotere aantallen is gebeurd.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat ken ik wel, maar dat is heel zelden zo en alleen als er echt iets is waardoor een client zich niet van het netwerk afmeld op een juiste manier. Beetje als een pc stroomkoord uit het stopcontact rukken terwijl die nog aanstaat.
Klinkt niet heel plausibel, helemaal omdat het meerderen betreft.
Denk dat Sony zelfs de dader is en op deze manier reclame probeert te makenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, mooi er zijn waterdichte mobieltjes. Ik zeg ook dat de meeste dat niet zijnen dat is gewoon zo.
Lijkt me raar dat al die mobieltjes waar wel contact mee is allemaal SOny experia Z is
Xperia.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denk dat Sony zelfs de dader is en op deze manier reclame probeert te makenWacht maar tot het uitkomt, iedereen koopt Experia Z.
Kk dyslecten bij Sonyquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denk dat Sony zelfs de dader is en op deze manier reclame probeert te makenWacht maar tot het uitkomt, iedereen koopt Experia Z.
Meest logische verklaring tot nu toe.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik zal je neus eens spontaan barsten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja leuk hè spontaan barstende schermen.
Wow doet pijn deze heb gewoon m'n medicijnen gehad allezquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
kk adhd'er met je wiebelige vingertjes
Wil ook wat van je medicijn hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow doet pijn deze heb gewoon m'n medicijnen gehad allez
http://jezalhetmaar.bnn.nl/hebben/video/aflevering/138quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow doet pijn deze heb gewoon m'n medicijnen gehad allez
yes this is squidquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
Maar wel raar dat mensen nog kunnen bellen naar telefoontoestellen van vermisten terwijl die in zee zou liggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |