Is vanwege zijn ex.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat hang jij hier verdacht veel rond laatste tijd.
Barbapapaquote:
altijd goed uiteraard.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:43 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Twijfelde al of ze echt Ambipur was. Wist redelijk zeker van wel. Bedankt voor het bevestigen.
Hoe is het met je micropenis btw?
Hahaha ja xD oh my word idd die fouten hahahaha ;PDquote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:18 schreef Modus het volgende:
De Nootmans van het GYM topic.
[..]
[..]
[..]_
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha ja xD oh my word idd die fouten hahahaha ;PD
Echt oppassen jij nou jongequote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
doe is een printscreentje van dr kop?
ja wajow weetje jij hebt niets voor me overquote:
Je praat dit zo goed?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja wajow weetje jij hebt niets voor me over
als jij een printscreentje had gemaakt had ik "eens" gebruikt
beetje betoetert welquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zit gvd op werk dan ga ik toch niet die show opzetten en printscreentjes maken ben je helemaal betoetert?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Brak mijn hart, mijn wraak eens zoet.
Even fappen brb.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
"Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik nog in een relatie zit op dit moment, maar dat is niks, het werkt niet..."
[ afbeelding ]
Ik geloof dit.quote:
Waarom bijna?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou bijna pica van topje van erecte penis voor mijn monitor sturen
Awwwwwwquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb geen macrofunctie op mijn mobieltje.
Echt sick hequote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:41 schreef LudoSanders het volgende:
Dat Maleisische vliegtuig dat vermist wordt is gewoon net LOST.
Dat overgaan van die telefoons blijkt ergens wel mogelijk te zijn ook wanneer ze diep op de zeebodem liggen. Maar wel een raar verhaal allemaal, best interessant. De anticlimax zal wel gewoon zijn neergestort en niet zoiets spannends als dat het gekaapt is of zo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt sick he!!! vind dat echt fucking spannend... helaas verwacht ik een anticlimax.
Maar wel raar dat mensen nog kunnen bellen naar telefoontoestellen van vermisten terwijl die in zee zou liggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |