Die ma van Rob is ook verschrikkelijk. Laat die gast toch gewoon met rust i.p.v. met hem mee te gaan naar een fucking date avondquote:
doe is een printscreentje van dr kop?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:25 schreef Michielos het volgende:
BOOOOOH die stem van dat verklede gedrocht op die cosplay![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ok wachtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
doe is een printscreentje van dr kop?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
doe is een printscreentje van dr kop?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
holy fuckquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dit dus .... Een man die totaal afhankelijk is van zijn mama ... ja, vrouwen staan daar echt voor in de rijquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
Die ma van Rob is ook verschrikkelijk. Laat die gast toch gewoon met rust i.p.v. met hem mee te gaan naar een fucking date avond![]()
![]()
Dan val je bij voorbaat al af hahaha
quote:
jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:33 schreef Michielos het volgende:
[..]![]()
![]()
ook dat ze er ALLEMAAL zo een gigantisch groot issue van makenaan wildvreemden zeggen dat ze nog maagd zijn enz... Dan leg je er zo een gigantische druk op dat het enkel wanhopig overkomt
Wat.... Is.... Dat???quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja... waarom?????quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja
ik kreeg ook het idee dat ze het ook echt aan iedereen kwijt willen.
Hey bakker, 1 halfje tijgerbrood, ik ben maagd, 3 croissantjes en een worstenbroodje graag.
Doen die larpers nooit geile feestjes in die kostuums? Ik had daar altijd zo een idee bij...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja... waarom?????![]()
![]()
![]()
En zoveel boeit het ook weer niet. Dat die lui er geen gigantisch issue van maken. Zoals die Marcel:
"Ik ben niet van plan om een 40 year virgin te worden"
Dude.. met je mongole gelarp en anime blijf je maagd tot je 100ste![]()
Nouja, als hij die ork gewoon pakt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:37 schreef Michielos het volgende:
Dude.. met je mongole gelarp en anime blijf je maagd tot je 100ste![]()
lol dat was geen ork, dat was een urukhaiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is gewoon een vent.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
Plausibel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:43 schreef Michielos het volgende:
En die Rob is ook wel een kneus. Voor FOK begrippen ziet ie er redelijk uit wellicht, maar come on...
hij is een beetje nerveueehe nerveuuehehe nerveus ja
Zijn ma gaat overal mee naar toe, op fucking initiatief van zijn ma komt een dating consulent (ik maakte mijn ma af als ze daar mee aankwam) en hij heeft gewoon NIETS interessants te melden , echt helemaal niets
Of je moet heel awkward een verhaal over zijn maagdzijn willen aanhoren(bestaat er iets ergers om te horen?)
come on man.. als ie nu ook een stuk interessanter was, kwam het wel helemaal goed,.. maar dat is ie niet
Is het niet het paard?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:57 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Het is Linda na haar val van het paard
ik zeg hoax. amen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:39 schreef 2NutZ het volgende:
Gisteren voor het eerst gezien... damn.. dat mensen zo awkward als fuck kunnen zijn
Die dikke tovenaar ook... dat wijf vraagt hem zelfs uit (moest lachen omdat haar relatie nu stervende was en ze vertelde het vet zakelijk![]()
)
EN die dikke maar wijfelend knikken
Ik vind het niet leuk om overal maar hoax en nep bij te denken. Dus voor mij is dit echtquote:
in dat geval kan ze met Marc daten. Die geilt wel op paarden zo is gebleken uit aflevering 1quote:
Ja precies, als hij die moeder eens loost dan komt het wel goed met die gast.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
Die ma van Rob is ook verschrikkelijk. Laat die gast toch gewoon met rust i.p.v. met hem mee te gaan naar een fucking date avond![]()
![]()
Dan val je bij voorbaat al af hahaha
begrijp me niet verkeerd. Voor bepaalde zaken heb ik ook nog hulp nodig van mijn ouders.. Maar om je ma mee te nemen naar een date? Om je ma te laten bepalen dat "zij het leuk zou vinden eens oma te worden"??? Om je door je ma over te laten halen om aan een programma mee te doen???quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:28 schreef Qi1 het volgende:
[..]
Ja precies, als hij die moeder eens loost dan komt het wel goed met die gast.
Snap niet dat ie als 31-jarige zich zo moeilijk lost kan maken.
Meestal is het niet zo dat deze mensen zichzelf zo afhankelijk willen opstellen. Maar is het meer een dwingende moeder die deze rol op zich neemt en van haar kant druk legt op de jongen. Het is dus eerder de moeder die afstand moet nemen dan de jongenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd. Voor bepaalde zaken heb ik ook nog hulp nodig van mijn ouders.. Maar om je ma mee te nemen naar een date? Om je ma te laten bepalen dat "zij het leuk zou vinden eens oma te worden"??? Om je door je ma over te laten halen om aan een programma mee te doen???
flikker toch opDie gast krijgt geen vrouw omdat ie te afhankelijk is van zijn ouders EN omdat hij gewoon totaal niet interessant is.. Na 2 afleveringen Rob, weet ik nog STEEDS niet wie Rob is.. Wat hem drijft enz.. Ik weet alleen dat ie nerveus is, onzeker en wanhopig. Zo krijg je echt geen vrouw gewoon
(en ja, dit heb ik door harde levenslessen zelf ook ondervonden, maar heb er van geleerd
)
agreed. Dat ze haar dat zeggen. Die ma is het probleem, niet de oplossingquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:36 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Meestal is het niet zo dat deze mensen zichzelf zo afhankelijk willen opstellen. Maar is het meer een dwingende moeder die deze rol op zich neemt en van haar kant druk legt op de jongen. Het is dus eerder de moeder die afstand moet nemen dan de jongen
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
in dat geval kan ze met Marc daten. Die geilt wel op paarden zo is gebleken uit aflevering 1
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:11 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
De nakomeling van Marc en een paard wellicht
Maar kom op, als 31 jarige vent moet je toch wat ballen hebben om je moeder te zeggen dat ze zich er niet mee moet bemoeien. Alleen omdat zij een kleinkind wil. Lekker egoïstisch ook.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:36 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Meestal is het niet zo dat deze mensen zichzelf zo afhankelijk willen opstellen. Maar is het meer een dwingende moeder die deze rol op zich neemt en van haar kant druk legt op de jongen. Het is dus eerder de moeder die afstand moet nemen dan de jongen
ja, ook dit. Maar je ziet gewoon dat hij heel toegeeflijk en niet assertief is. Dat is wel een probleem. Wellicht een psycholoog eerst? Daarna pas daten?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar kom op, als 31 jarige vent moet je toch wat ballen hebben om je moeder te zeggen dat ze zich er niet mee moet bemoeien. Alleen omdat zij een kleinkind wil. Lekker egoïstisch ook.
Misschien wel. Maar het kan ook gewoon een kwestie zijn van 'man the fuck up'.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja, ook dit. Maar je ziet gewoon dat hij heel toegeeflijk en niet assertief is. Dat is wel een probleem. Wellicht een psycholoog eerst? Daarna pas daten?
Je moet de druk van een moeder die je al van klein af aan is opgelegd niet onderschatten. En je kan inderdaad redeneren dat hij zelf ook zou moeten kunnen breken met moeder maar zo simpel werkt het niet want moeder zorgt er voor dat zij zijn enige "houvast" isquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar kom op, als 31 jarige vent moet je toch wat ballen hebben om je moeder te zeggen dat ze zich er niet mee moet bemoeien. Alleen omdat zij een kleinkind wil. Lekker egoïstisch ook.
Dat zegt helemaal geen drol.. Het is ook totaal niet interessantquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar het kan ook gewoon een kwestie zijn van 'man the fuck up'.
Verder heb ik inderdaad nog geen idee wie die hele jongen is, wat hij leuk vindt. Alleen dat hij sport en gek is op kip, maar dat zegt zo weinig.
Dat is zeker zo, maar als zij niet loslaat (wat ik ook niet zie gebeuren, ze moet en zal hem aan de vrouw krijgen) moet hij toch echt zelf breken. Zelf opkomen voor wat hij wil. Het is eng om mama's handje los te laten, maar als je een fatsoenlijke relatie wil moet je dat sowieso wel doen. Een partner zit namelijk niet te wachten op een afhankelijke kleuter ...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:50 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Je moet de druk van een moeder die je al van klein af aan is opgelegd niet onderschatten. En je kan inderdaad redeneren dat hij zelf ook zou moeten kunnen breken met moeder maar zo simpel werkt het niet want moeder zorgt er voor dat zij zijn enige "houvast" is
Ja dat en mama niet meer meeslepen. Voor veel vrouwen echt een afknapper, zo'n mama's kindje.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal geen drol.. Het is ook totaal niet interessantMisschien moet ie eerst eens interessanter worden en wat vlotter qua praten. Dan komt het echt helemaal goed met hem.
ja maar mama wil toch echt graag eens oma wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, maar als zij niet loslaat (wat ik ook niet zie gebeuren, ze moet en zal hem aan de vrouw krijgen) moet hij toch echt zelf breken. Zelf opkomen voor wat hij wil. Het is eng om mama's handje los te laten, maar als je een fatsoenlijke relatie wil moet je dat sowieso wel doen. Een partner zit namelijk niet te wachten op een afhankelijke kleuter ...
[..]
Ja dat en mama niet meer meeslepen. Voor veel vrouwen echt een afknapper, zo'n mama's kindje.
Onderschat niet hoe de opvoeding een rol speelt bij dit soort zaken. Ik laat me ook enorm door mijn moeder leiden in mijn doen en laten en dat houdt stand omdat het enorm onnatuurlijk voor mij aanvoelt om tegen alle adviezen in te gaan. Die karaktereigenschap wordt sterk van buitenaf beinvloed.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb je er al eens iets tegen ondernomen? Wat gebeurd er als je er tegen in gaat?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:56 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Onderschat niet hoe de opvoeding een rol speelt bij dit soort zaken. Ik laat me ook enorm door mijn moeder leiden in mijn doen en laten en dat houdt stand omdat het enorm onnatuurlijk voor mij aanvoelt om tegen alle adviezen in te gaan. Die karaktereigenschap wordt sterk van buitenaf beinvloed.
Nee, niets specifieks tegen ondernomen. Hoewel ik in het normale leven redelijk assertief ben en zelfstandig opereer laat ik mij thuis keihard manipuleren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
Heb je er al eens iets tegen ondernomen? Wat gebeurd er als je er tegen in gaat?
Er is geen mogelijkheid om uit huis te gaan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:59 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Nee, niets specifieks tegen ondernomen. Hoewel ik in het normale leven redelijk assertief en zelfstandig opereer laat ik mij thuis keihard manipuleren.
hahahah van het ene moment op het andere een keiharde Oprah wendingquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:00 schreef katindeboom het volgende:
Wat een heerlijk spontaan Oprah topique zo ineens. Meer meer
Dit is dus wat ik bedoel. Je kan het de moeder veel meer kwalijk nemen dan die jongenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:59 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Nee, niets specifieks tegen ondernomen. Hoewel ik in het normale leven redelijk assertief ben en zelfstandig opereer laat ik mij thuis keihard manipuleren.
niet dwingend.. maar wel gaat ze overal mee naar toe. En dat is debet aan het potentieel van deze verlegen nerveuse niet interessante knaap.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:05 schreef katindeboom het volgende:
Ff gezien, die moeder lijkt me niet een dwingend type.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |