Die ma van Rob is ook verschrikkelijk. Laat die gast toch gewoon met rust i.p.v. met hem mee te gaan naar een fucking date avondquote:
doe is een printscreentje van dr kop?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:25 schreef Michielos het volgende:
BOOOOOH die stem van dat verklede gedrocht op die cosplay![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ok wachtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
doe is een printscreentje van dr kop?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
doe is een printscreentje van dr kop?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
holy fuckquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dit dus .... Een man die totaal afhankelijk is van zijn mama ... ja, vrouwen staan daar echt voor in de rijquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
Die ma van Rob is ook verschrikkelijk. Laat die gast toch gewoon met rust i.p.v. met hem mee te gaan naar een fucking date avond![]()
![]()
Dan val je bij voorbaat al af hahaha
quote:
jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:33 schreef Michielos het volgende:
[..]![]()
![]()
ook dat ze er ALLEMAAL zo een gigantisch groot issue van makenaan wildvreemden zeggen dat ze nog maagd zijn enz... Dan leg je er zo een gigantische druk op dat het enkel wanhopig overkomt
Wat.... Is.... Dat???quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja... waarom?????quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja
ik kreeg ook het idee dat ze het ook echt aan iedereen kwijt willen.
Hey bakker, 1 halfje tijgerbrood, ik ben maagd, 3 croissantjes en een worstenbroodje graag.
Doen die larpers nooit geile feestjes in die kostuums? Ik had daar altijd zo een idee bij...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja... waarom?????![]()
![]()
![]()
En zoveel boeit het ook weer niet. Dat die lui er geen gigantisch issue van maken. Zoals die Marcel:
"Ik ben niet van plan om een 40 year virgin te worden"
Dude.. met je mongole gelarp en anime blijf je maagd tot je 100ste![]()
Nouja, als hij die ork gewoon pakt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:37 schreef Michielos het volgende:
Dude.. met je mongole gelarp en anime blijf je maagd tot je 100ste![]()
lol dat was geen ork, dat was een urukhaiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is gewoon een vent.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
Plausibel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:43 schreef Michielos het volgende:
En die Rob is ook wel een kneus. Voor FOK begrippen ziet ie er redelijk uit wellicht, maar come on...
hij is een beetje nerveueehe nerveuuehehe nerveus ja
Zijn ma gaat overal mee naar toe, op fucking initiatief van zijn ma komt een dating consulent (ik maakte mijn ma af als ze daar mee aankwam) en hij heeft gewoon NIETS interessants te melden , echt helemaal niets
Of je moet heel awkward een verhaal over zijn maagdzijn willen aanhoren(bestaat er iets ergers om te horen?)
come on man.. als ie nu ook een stuk interessanter was, kwam het wel helemaal goed,.. maar dat is ie niet
Is het niet het paard?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:57 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Het is Linda na haar val van het paard
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |