Ja man ik heb niet eens iets met der gedaan niet eens een keer met der gepraat dan ga ik niet opeens zeggen hey wil je met mequote:
Ja hoezo werd dat gesloten??quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:22 schreef spijkerbroek het volgende:
je andere topic is niet voor niks gesloten.
Ja maar het is facking directquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:23 schreef Partypoeper het volgende:
Je weet al dat ze wil, dat zei je net al.
Kiiijjjjk zulke reacties wil ik zien dankjewel maar wat kan ik als alle aller eerst zeggen want ik heb nog nooit met der gepraatquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:30 schreef Faiawuks het volgende:
Vraag haar mee naar de biosZoek wel een romantische film
.
Ik heb een keer gehad dat een leuke meid aan mij vroeg, wil je m'n kamer zien, daar heb ik dus geen stap voor hoeven te zetten...
''hoi, ik ben Reetje_azz''quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:32 schreef reetje_azz het volgende:
[..]
Kiiijjjjk zulke reacties wil ik zien dankjewel maar wat kan ik als alle aller eerst zeggen want ik heb nog nooit met der gepraat
Dat is nu juist het hele punt. Daar zal je je eigen moves moeten zetten. Je moet op een of andere manier op haar afstappen. Gewoon losjes (altijd jezelf blijven) en met haar praten. Over school of een ander onderwerp wat jullie bind.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:32 schreef reetje_azz het volgende:
[..]
Kiiijjjjk zulke reacties wil ik zien dankjewel maar wat kan ik als alle aller eerst zeggen want ik heb nog nooit met der gepraat
De meeste leren dat rond deze leeftijd door keihard op hun muil te gaanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:36 schreef Faiawuks het volgende:
[..]
Dat is nu juist het hele punt. Daar zal je je eigen moves moeten zetten. Je moet op een of andere manier op haar afstappen. Gewoon losjes (altijd jezelf blijven) en met haar praten. Over school of een ander onderwerp wat jullie bind.
Er zijn mensen die dit niet kunnen en altijd vrijgezel blijven of eindigen bij boer zoekt vrouw...
Bereid je hier dus ook op voorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:37 schreef aequus het volgende:
[..]
De meeste leren dat rond deze leeftijd door keihard op hun muil te gaan
Is eng, joh, praten. Beter gewoon Whatsapp of een porretje, ja toch?quote:
Vrijdag is het steak and blowjob day, vraag of je op d'r feestje mag komenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:05 schreef reetje_azz het volgende:
Aankomende vrijdag is ze trouwens jarig (14/3/2014)
Goeie tips. Zo zie ik dat ook bij mijn dochter gebeuren (14 jaar)quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:31 schreef zaktak het volgende:
Op jouw leeftijd: toevoegen op facebook, haar profielfoto gelijk liken, like terugkrijgen. vrijdag in persoonlijke chat feliciteren, vragen wat ze heeft gekregen, of ze een feestje geeft etc. verzin iets. Als ze jou ook leuk vindt zal ze positief reageren op deze berichtjes en je misschien zelfs uitnodigen voor haar eventuele feestje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |