Ja man ik heb niet eens iets met der gedaan niet eens een keer met der gepraat dan ga ik niet opeens zeggen hey wil je met mequote:
Ja hoezo werd dat gesloten??quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:22 schreef spijkerbroek het volgende:
je andere topic is niet voor niks gesloten.
Ja maar het is facking directquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:23 schreef Partypoeper het volgende:
Je weet al dat ze wil, dat zei je net al.
Kiiijjjjk zulke reacties wil ik zien dankjewel maar wat kan ik als alle aller eerst zeggen want ik heb nog nooit met der gepraatquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:30 schreef Faiawuks het volgende:
Vraag haar mee naar de biosZoek wel een romantische film
.
Ik heb een keer gehad dat een leuke meid aan mij vroeg, wil je m'n kamer zien, daar heb ik dus geen stap voor hoeven te zetten...
''hoi, ik ben Reetje_azz''quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:32 schreef reetje_azz het volgende:
[..]
Kiiijjjjk zulke reacties wil ik zien dankjewel maar wat kan ik als alle aller eerst zeggen want ik heb nog nooit met der gepraat
Dat is nu juist het hele punt. Daar zal je je eigen moves moeten zetten. Je moet op een of andere manier op haar afstappen. Gewoon losjes (altijd jezelf blijven) en met haar praten. Over school of een ander onderwerp wat jullie bind.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:32 schreef reetje_azz het volgende:
[..]
Kiiijjjjk zulke reacties wil ik zien dankjewel maar wat kan ik als alle aller eerst zeggen want ik heb nog nooit met der gepraat
De meeste leren dat rond deze leeftijd door keihard op hun muil te gaanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:36 schreef Faiawuks het volgende:
[..]
Dat is nu juist het hele punt. Daar zal je je eigen moves moeten zetten. Je moet op een of andere manier op haar afstappen. Gewoon losjes (altijd jezelf blijven) en met haar praten. Over school of een ander onderwerp wat jullie bind.
Er zijn mensen die dit niet kunnen en altijd vrijgezel blijven of eindigen bij boer zoekt vrouw...
Bereid je hier dus ook op voorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:37 schreef aequus het volgende:
[..]
De meeste leren dat rond deze leeftijd door keihard op hun muil te gaan
Is eng, joh, praten. Beter gewoon Whatsapp of een porretje, ja toch?quote:
Vrijdag is het steak and blowjob day, vraag of je op d'r feestje mag komenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:05 schreef reetje_azz het volgende:
Aankomende vrijdag is ze trouwens jarig (14/3/2014)
Goeie tips. Zo zie ik dat ook bij mijn dochter gebeuren (14 jaar)quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:31 schreef zaktak het volgende:
Op jouw leeftijd: toevoegen op facebook, haar profielfoto gelijk liken, like terugkrijgen. vrijdag in persoonlijke chat feliciteren, vragen wat ze heeft gekregen, of ze een feestje geeft etc. verzin iets. Als ze jou ook leuk vindt zal ze positief reageren op deze berichtjes en je misschien zelfs uitnodigen voor haar eventuele feestje.
En nu maar hopen dat je de vervolg-webcam-broekje-uit-stap niet zietquote:Op woensdag 12 maart 2014 08:07 schreef seasushi het volgende:
[..]
Goeie tips. Zo zie ik dat ook bij mijn dochter gebeuren (14 jaar)
Gegarandeerd succes, tenzij ze ineens hard begint te lachen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:37 schreef Murdera het volgende:
Spreek haar aan, voeg haar toe op facebook, laat een briefje aan haar doorgeven (![]()
)
En vraag of ze een keer naar de bios wil.
Dan neem je zelf een popcorn bakje mee waar je vantevoren een gat in hebt geknipt aan de onderkant..
Probeer het eens met "Hoi", als je haar tegenkomt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:32 schreef reetje_azz het volgende:
[..]
Het kan heel goed zo zijn dat het haar bedoeling was dat jij het zou horen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:18 schreef reetje_azz het volgende:
Hallo,
Ik ben een jongen van 13, ik zit in de 2e klas middelbare. En ik zie heel vaak een meisje waar ik gewoon verliefd op ben, ik weet dat zij ook op mij is want ze kijkt me de heletijd aan en als ik naar haar kijk dan lacht ze en kijkt ze weg. En een keer liep ze achter me helemaal alleen met een vriendin en zei ze zag je die jongen met die groene trui (ik) die was echt knap, ik herkende dat zij het zei door haar stem. Maar ik wil verkering met haar, maar het probleem is dat we helemaal niet met elkaar praten. Niet in dezelfde klas zitten niks alleen op school zien we elkaar ik zit in de 2e en zij de 1e. Maar dat boeit niet. En ik weet dat zij ook verkering wilt want ik hoorde ook dat ze dat zei. Mijn vraag is hoe krijg ik haar als vriendin???
Alsjeblieft alleen serieuze reacties
Gr. Reetje_Azz
Nee dit is niet waar. Meisjes geven signalen af om aandacht te trekken, om er vervolgens helemaal niks mee te doen. Niet de mannen straffen hierquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:01 schreef Yalesa het volgende:
maar meisjes interpreteren subtiele signalen vaak beter dan jongens.
Haha nee, dit is zelfs uit onderzoeken gebleken: vrouwen zijn over het algemeen beter in het interpreteren van non-verbale communicatie.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:06 schreef hunterwow het volgende:
[..]
Nee dit is niet waar. Meisjes geven signalen af om aandacht te trekken, om er vervolgens helemaal niks mee te doen. Niet de mannen straffen hier
Gast, zo ben je wel hard op weg naar een friendzone. Had gewoon open kaart gespeeld.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:27 schreef reetje_azz het volgende:
Nu hebben we al wel met elkaar gepraat alleen op Facebook, ze heeft geen vriendje. Als we elkaar zien en we kijken elkaar aan lachen we naar elkaar maar lopen we wel gewoon verder. We maken ook grapjes met elkaar op Facebook. En ze heeft me al 2x gevraagd of ik haar leuk vind mijn antwoord was toen de 1e keer: ik vind je wel knap maar om je leuk te vinden moet ik je wat beter leren kennen. 2e keer antwoord was: ik vind je wel knap maar om je leuk te vinden is een ander verhaal.
Ik weet echt niet wat ik moet zeggen behalve ik vind je leukquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gast, zo ben je wel hard op weg naar een friendzone. Had gewoon open kaart gespeeld.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:27 schreef reetje_azz het volgende:
Nu hebben we al wel met elkaar gepraat alleen op Facebook, ze heeft geen vriendje. Als we elkaar zien en we kijken elkaar aan lachen we naar elkaar maar lopen we wel gewoon verder. We maken ook grapjes met elkaar op Facebook. En ze heeft me al 2x gevraagd of ik haar leuk vind mijn antwoord was toen de 1e keer: ik vind je wel knap maar om je leuk te vinden moet ik je wat beter leren kennen. 2e keer antwoord was: ik vind je wel knap maar om je leuk te vinden is een ander verhaal.
Begin dan maar eens met gewoon volop zeggen "Ik vind je leuk."quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:30 schreef reetje_azz het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik moet zeggen behalve ik vind je leuk
Ik probeer het nu he.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Begin dan maar eens met gewoon volop zeggen "Ik vind je leuk."
Zij neemt poolshoogte door jou te vragen of je haar leuk vindt, en dan ga je zo omslachtig reageren dat je haar wel knap vindt maar nog niet leuk?
Terwijl je zelf zegt gewoon echt verliefd op haar te zijn?
Zo kom je natuurlijk geen stap vooruit. Eerder achteruit doordat zij gaat denken dat je haar toch niet zo leuk vindt en ze toch uit blijft kijken naar andere jongens, waardoor je straks te laat bent omdat ze dan alweer iemand anders leuk vindt (omdat ze dus dacht dat jij haar niet zo zag zitten).
For fucks sake, man. Zeg dat meisje gewoon "Ja, ik vind je eigenlijk best leukVind jij mij ook leuk?
" en vraag of ze een keer na schooltijd iets met je wil doen. Samen een broodje eten bij de Bakker Bart of samen naar de bios, of samen bij jou thuis een filmpje kijken.
Je hebt nu in ieder geval contact met haar, en via Facebook is het niet moeilijk om gewoon te zeggen dat je haar leuk vindt als ze daarnaar vraagt.
Je kunt ook gewoon vanuit jezelf een berichtje sturen "Hee, ik vind je eigenlijk toch best leuk en wil je graag wat beter leren kennen, heb je zin om na school een keer iets te doen?"
Daar moet je niet bang voor zijn of je voor schamen. Zij ziet jou duidelijk ook wel zitten en ze zal het alleen maar enorm leuk en schattig vinden als je haar zoiets direct zegt. Zie nu al voor me dat ze helemaal verliefd giechelend achter de computer dat leest.
Gewoon doen.
Wil je mijn kamer zien?quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:25 schreef appelen het volgende:
[..]
Ik probeer het nu he.
Ik vind je leukkom bakker bart?
HAH!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:42 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Haha nee, dit is zelfs uit onderzoeken gebleken: vrouwen zijn over het algemeen beter in het interpreteren van non-verbale communicatie.
Oh ok, er zit dus wel een foutmarge in...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:42 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Haha nee, dit is zelfs uit onderzoeken gebleken: vrouwen zijn over het algemeen beter in het interpreteren van non-verbale communicatie.
Ik wil liever in haar gezicht zeggen van ik vind je leuk maar als ik haar zie is ze nooit nooit nooit nooit alleen wat dus hoe moet ik het dan doen? want nu ben ik wel zover dat ik het wil zeggen maar ik zeg het dan wel in haar gezichtquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Begin dan maar eens met gewoon volop zeggen "Ik vind je leuk."
Zij neemt poolshoogte door jou te vragen of je haar leuk vindt, en dan ga je zo omslachtig reageren dat je haar wel knap vindt maar nog niet leuk?
Terwijl je zelf zegt gewoon echt verliefd op haar te zijn?
Zo kom je natuurlijk geen stap vooruit. Eerder achteruit doordat zij gaat denken dat je haar toch niet zo leuk vindt en ze toch uit blijft kijken naar andere jongens, waardoor je straks te laat bent omdat ze dan alweer iemand anders leuk vindt (omdat ze dus dacht dat jij haar niet zo zag zitten).
For fucks sake, man. Zeg dat meisje gewoon "Ja, ik vind je eigenlijk best leukVind jij mij ook leuk?
" en vraag of ze een keer na schooltijd iets met je wil doen. Samen een broodje eten bij de Bakker Bart of samen naar de bios, of samen bij jou thuis een filmpje kijken.
Je hebt nu in ieder geval contact met haar, en via Facebook is het niet moeilijk om gewoon te zeggen dat je haar leuk vindt als ze daarnaar vraagt.
Je kunt ook gewoon vanuit jezelf een berichtje sturen "Hee, ik vind je eigenlijk toch best leuk en wil je graag wat beter leren kennen, heb je zin om na school een keer iets te doen?"
Daar moet je niet bang voor zijn of je voor schamen. Zij ziet jou duidelijk ook wel zitten en ze zal het alleen maar enorm leuk en schattig vinden als je haar zoiets direct zegt. Zie nu al voor me dat ze helemaal verliefd giechelend achter de computer dat leest.
Gewoon doen.
Wat bedoel jequote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
R&P / samen in het bos
Hier ben je opeens 14 en ga je met een meisje van 16 ...
owh wacht laat maar ik snap al wat je bedoelt maar dat was een ander meisje die ik leuk vond maar die mag ik niet meer en zij mij niet meerquote:
goh...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:51 schreef reetje_azz het volgende:
[..]
owh wacht laat maar ik snap al wat je bedoelt maar dat was een ander meisje die ik leuk vond maar die mag ik niet meer en zij mij niet meer
Zeg het gewoon op Facebook!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:42 schreef reetje_azz het volgende:
[..]
Ik wil liever in haar gezicht zeggen van ik vind je leuk maar als ik haar zie is ze nooit nooit nooit nooit alleen wat dus hoe moet ik het dan doen? want nu ben ik wel zover dat ik het wil zeggen maar ik zeg het dan wel in haar gezicht
Maar toen was je dus ook al 13 alleen zei je dat je 14 was?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:51 schreef reetje_azz het volgende:
[..]
owh wacht laat maar ik snap al wat je bedoelt maar dat was een ander meisje die ik leuk vond maar die mag ik niet meer en zij mij niet meer
Hij heeft meerdere persoonlijkheden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar toen was je dus ook al 13 alleen zei je dat je 14 was?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |