quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:39 schreef Murdera het volgende:
Ik weet nog dat ik zo oud was en een briefje kreeg van een vriendin van een meisje of ik met haar naar de bios wilde
Ohhhhhhh ik heb zelfs nog een liefdesbrief van een meisje van toen ik in groep acht zat. zo super vertederend om terug te lezentoen hadden we een week verkering, tot haar moeder dood ging aan kanker en ze bij haar tante ging wonen ver weg.
Nee niet gereageerdquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet op gereageerd? vind het dan echt moeilijk om me in te houden
Kutpuber.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
Hahahaha awwwww
R&P / Zij is op mij en ik op haar maar verder???
quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:39 schreef Murdera het volgende:
Ik weet nog dat ik zo oud was en een briefje kreeg van een vriendin van een meisje of ik met haar naar de bios wilde
Ohhhhhhh ik heb zelfs nog een liefdesbrief van een meisje van toen ik in groep acht zat. zo super vertederend om terug te lezentoen hadden we een week verkering, tot haar moeder dood ging aan kanker en ze bij haar tante ging wonen ver weg.
Oh jij bent Loppequote:Op woensdag 12 maart 2014 10:53 schreef Yiha het volgende:
Wat was ik hard en ongevoelig en onverschillig tegenover vrouwen vroeger.
Jupquote:
Ja, maar weet nu dat ik je foto herken van Loppe. Dus dat 1e.quote:
kutquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
Ja, maar weet nu dat ik je foto herken van Loppe. Dus dat 1e.
TR, zal ik?quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jup
[..]
Ja, maar weet nu dat ik je foto herken van Loppe. Dus dat 1e.
Lekker laten toch, maar het is jouw call.quote:
quote:
Mods kunnen dan ook niet bannenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:01 schreef Yiha het volgende:
ben al geband geweest ondertussen maar danny heeft mijn account onbanbaar gemaakt voor FA's
quote:Lig je lekker te ronken als een harde katje, in je dekentjes gerolt wachtent tot je een vlinder wordt..
quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:01 schreef Yiha het volgende:
ben al geband geweest ondertussen maar danny heeft mijn account onbanbaar gemaakt voor FA's
ja, mooi hequote:Op woensdag 12 maart 2014 11:12 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]Je bedoelt dat je een jankverhaal hebt opgehangen waardoor we je nu uit medeleven laten posten?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:12 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]Je bedoelt dat je een jankverhaal hebt opgehangen waardoor we je nu uit medeleven laten posten?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ambi en Chloro ook aanwezig zie ik.
En ntm in het midden.
Sherlock loppe gewoon eens.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu ben ik wel weer nieuwsgierig... rotzakken met jullie hints.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |