haha shiquote:Op woensdag 12 maart 2014 02:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Blikje cola vanille, Milka chocoladereep, blikje bier (alle 3 los van elkaar, als extra als ik iets ging afrekenen) en wou laatst een nog alleen een aansteker kopen, kreeg ik gewoon gratuit.
ik wou al zeggen.. jij bent automatisch grootaandeelhouder als koelie zijnde op die seven elevensquote:Op woensdag 12 maart 2014 02:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
haha shidie avondwinkels bij mij in de buurt worden gerund door fucking chagrijnige buitenlanders, niet te zuinig
Van die koelies vaak ook nog.
Je verveelt me, ga ga.quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
ik wou al zeggen.. jij bent automatisch grootaandeelhouder als koelie zijnde op die seven elevens
Herkenbaar, moest in de Fred (Frederik Hendrikstraat) bezorgen en altijd bij een avondwinkel. Mocht blij zijn als ze iets terug zeiden. Hallo bijvoorbeeldquote:Op woensdag 12 maart 2014 02:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
haha shidie avondwinkels bij mij in de buurt worden gerund door fucking chagrijnige buitenlanders, niet te zuinig
Van die koelies vaak ook nog.
halloquote:Op woensdag 12 maart 2014 08:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Herkenbaar, moest in de Fred (Frederik Hendrikstraat) bezorgen en altijd bij een avondwinkel. Mocht blij zijn als ze iets terug zeiden. Hallo bijvoorbeeld
Heb gisteren m'n laptop op de achterkant van het scherm laten vallen, hoop dat-ie 't nog doet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
hey skatje, bebe, psst, how u doin'
dure grapquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb gisteren m'n laptop op de achterkant van het scherm laten vallen, hoop dat-ie 't nog doet.
Wat had je gedaan dan?!quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
dure grapHeb toen ooit die van mn moeder gesloopt, 160 eur ofzo
en ey psst mokkeltje ey lekker mokkeltje ik krijg die hete pics van jou togggg :$$
lag op de bank, kat zetten nagels in mn been, ik trok mn been weg en toen viel dat ding bijna van mn schoot, ik greep hem nog net vast (hij was dichtgeklapt) en toen ik hem opendeed was de linkerkant van het scherm helemaal vergraft.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat had je gedaan dan?!![]()
Jaja doe kalm, ik ga nu eerst koffie drinken.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
lag op de bank, kat zetten nagels in mn been, ik trok mn been weg en toen viel dat ding bijna van mn schoot, ik greep hem nog net vast (hij was dichtgeklapt) en toen ik hem opendeed was de linkerkant van het scherm helemaal vergraft.blijkbaar te hard geknepen
Ahw.quote:
Ik wilde deze week naar het asiel om een kat te halen, maar de uitlaat van m'n auto is lek en die moet nu gemaakt worden.quote:
is het zo duur?quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wilde deze week naar het asiel om een kat te halen, maar de uitlaat van m'n auto is lek en die moet nu gemaakt worden.Doei geld.
Ja, weenie. Ligt eraan of het gelast kan worden of niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
is het zo duur?
Ik wil ook een katje gaan halen binnenkort.
fuckedupquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, weenie. Ligt eraan of het gelast kan worden of niet.
Nice.Wil je een kitten of boeit dat niet?
Haha gvd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
fuckedup
Ja het liefst welDie kan ik nog africhten om de wc te gebruiken en ontbijt te maken en af te wassen
Hoi nootjes.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
hihihikatten sosos wispelturig en boefjesachtig hahaha ;d lol xD
so cute
dat konde onze katten vroeger ook jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha gvd.Mijn oude kat Odin kon toen hij wat jonger was deuren open springen.
Dat was wel naar. Hadden we uiteindelijk alle deurklinken omhoog gezet, hielp ook niks.
Kwam hij midden in de nacht alsnog gewoon bij je op bed liggen.
kussendievenquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat was wel naar. Hadden we uiteindelijk alle deurklinken omhoog gezet, hielp ook niks.
Haha ahw. Wil over poezenbuikje aaien.quote:
so coldquote:
Waar is de daadwerkelijke vacature te vinden?quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi.
Niets voor jou, Mur?
Werkloos? Word beul!
Bericht klopt niet. Vrouwen mogen daar geen beul zijn.quote:Sri Lanka zoekt dus een nieuwe man (of vrouw) die criminelen wil opknopen. Haast is geboden, want er wachten nog 405 mannen om te worden opgehangen. Desondanks is de laatste executie in 1976 uitgevoerd.
Ahw is zielig, kan ze niet naar buiten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Denk dat ik haar gewoon ga ontvoeren
Ik maak wel een trap naar benedenquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ahw is zielig, kan ze niet naar buiten.
Waarom mag dat nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee gewoon asielkatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |