kneusquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:19 schreef Yiha het volgende:
ok jongens heb harde tijd gehad met drugs enzo
Kan wel zijn maar hoe je hier begon bevalt me niet, lekker mensen stalken in DM en doodsverwensingen gooien als ze niet reageren, leukquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:19 schreef Yiha het volgende:
ok jongens heb harde tijd gehad met drugs enzo
wacht wat?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan wel zijn maar hoe je hier begon bevalt me niet, lekker mensen stalken in DM en doodsverwensingen gooien als ze niet reageren, leuk.
dat is gedeeltelijk gelogenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan wel zijn maar hoe je hier begon bevalt me niet, lekker mensen stalken in DM en doodsverwensingen gooien als ze niet reageren, leuk.
Mijn lieve veer en jouw lieve Gridje. Ik blokkeerde m maar gelijk toen ie begonquote:
Vertel, wat is het gelogen gedeelte? Heb het gelezen hoorquote:
Haha jij bent die stalker he? Kankertreurigquote:
Ik heb jouw telefoonnummer trouwensquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:33 schreef Yiha het volgende:
dm's blijven privé, dus hier ook, ik hoef me niet te verantwoorden tegenover jullie
Grid heb ik geen doodverwensingen toegestuurd
wel naar veer, en je wilde ook naar vas?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:33 schreef Yiha het volgende:
dm's blijven privé, dus hier ook, ik hoef me niet te verantwoorden tegenover jullie
Grid heb ik geen doodverwensingen toegestuurd
kenkiquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn lieve veer en jouw lieve Gridje. Ik blokkeerde m maar gelijk toen ie begon
[..]
Vertel, wat is het gelogen gedeelte? Heb het gelezen hoor
lol, tijd voor een nieuw danquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb jouw telefoonnummer trouwens
veer was meer als grap bedoelt, maar jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
wel naar veer, en je wilde ook naar vas?
Als grapquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:38 schreef Yiha het volgende:
[..]
veer was meer als grap bedoelt, maar ja
vas, euh neen
PCP zeker?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:38 schreef Yiha het volgende:
[..]
veer was meer als grap bedoelt, maar ja
vas, euh neen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |