Waarom spam je dr dan met dms over of ze wilt meeten en foto's van je woonkamer .quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:40 schreef Yiha het volgende:
[..]
ok, ik vond haar maar een verwaand ding
quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:40 schreef Yiha het volgende:
[..]
ok, ik vond haar maar een verwaand ding
quote:
Als poster of als onderwerp?quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:46 schreef Murdera het volgende:
Haha, Loppe
Wist wel dat je triest was maar deze shit
is ze zo speciaal dan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom spam je dr dan met dms over of ze wilt meeten en foto's van je woonkamer .
mad omdat je genegeerd wordt?
You tell me. Jij bent degene die DM inboxen vol spammedquote:
Mozy?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:47 schreef Chai het volgende:
Lang geleden had ik ook zo'n stalkfiguur, zou zelfmoord plegen als ik hem niet zou meeten.Toen was ik ineens een stomme trut. En hij leeft nog steeds.
Hahahahahaquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja die stumper Loppe valt me al sinds gisteren lastig, heb al zo'n 30 DM's ofzo van hem gekregen waar ik niet op reageerdeEn toen ik wel reageerde dat ie moest opkenkeren toen kwam er kort daarna een doodsbedreiging dus ik wil hem aangeven bij de FOK! politie heuheheehehe
wie?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:47 schreef Chai het volgende:
Lang geleden had ik ook zo'n stalkfiguur, zou zelfmoord plegen als ik hem niet zou meeten.Toen was ik ineens een stomme trut. En hij leeft nog steeds.
Post 'ie nog?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:47 schreef Chai het volgende:
Lekker je kop in t zand stekenquote:
Dat zou je tussen ons houden, stomme trutquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:47 schreef Chai het volgende:
Idd, kwam vooral door de huehuehuehue aan het eindequote:
Kwaliteit of zo?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Amper. Nooit erg actieve poster geweest volgens mij.
Over hoeveel jaar spreken we hier dan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Amper. Nooit erg actieve poster geweest volgens mij.
Die sigquote:
Vliegtuig al gevonden?quote:
Nee, maar er is wel een bericht geweest dat er waarschijnlijk een andere vluchtroute is genomen.quote:
Heeft nog geholpen aan Radio Bendeleider.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |