Volgens de Bijbel is iedereen Jood, dus jah...quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mijn eerste Jood staat al op 2
Joden zijn gewoon altijd over vertegenwoordigd
Nee,quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Volgens de Bijbel is iedereen Jood, dus jah...
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20101116104815AAovneHquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Bob heeft Bijbelkennis
Zijn Adam en Eva geen Joden dus?
Als kers op de taart:quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:41 schreef Arn0 het volgende:
Eerst seksisme bespreken, nu religie. Het lijkt hier wel een Youtube comment-topic.
Toch een goede vraagquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20101116104815AAovneH
quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:42 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Als kers op de taart:
Hupperts > Messi > Ronaldo
Toch heb ik je kunnen helpenquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Toch een goede vraag
Daarbij hebben ze nooit bestaan, dus is het een bullshit-vraag.
Gelukkig kan iedereen behalve Moody zich redelijk inhouden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:41 schreef Arn0 het volgende:
Eerst seksisme bespreken, nu religie. Het lijkt hier wel een Youtube comment-topic.
Haten op youtubecommentsquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:41 schreef Arn0 het volgende:
Daar is iedereen het wel over eens, toch?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:42 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Als kers op de taart:
Messi > Ronaldo
Jij had met Promessi moeten komen sukkelquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Messi. Die heeft de leukste vriendin,
Zonder twijfel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:42 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Als kers op de taart:
Messi > Ronaldo
Nee, want CR7 heeft het mooiste lichaamquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:43 schreef DO2 het volgende:
[..]
Daar is iedereen het wel over eens, toch?
... Toch?
Liefst zouden alle gelovigen gevoerd worden aan de varkens?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:44 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik kan me GVD prima inhouden als het gaat over religie ja!
Oja.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij had met Promessi moeten komen sukkel
quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:44 schreef Felagund het volgende:
Mag ik er een opmerking over muziek tussendoor gooien?
Guus gaat natuurlijk naar een grotere club.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
De verdedigers van Telstar zullen voor hem bibberen volgend jaar.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Guus gaat natuurlijk naar een grotere club.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee, want CR7 heeft het mooiste lichaam
Laatst stond op vi de mooiste woordspeling: het ging over de alom gehate 'Wiljan Vloetin' bij Spartaquote:
Nee, varkens hebben te kleine tanden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Liefst zouden alle gelovigen gevoerd worden aan de varkens?
quote:
quote:
We hebben met bob een echte mannenkenner in huis.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee, want CR7 heeft het mooiste lichaam
quote:
Ja ach, hij mag volgend jaar vast bij AZ gaan ballen of zo. Ik vind het gewoon komisch dat iemand hem überhaupt in één zin durft te plaatsen met Messi en Ronaldo. Het is een prima voetballer ja maar niet veel bijzonders verder. Het is niet eens de beste speler van Roda in mijn ogen.quote:
Wie is dan de beste speler van Roda? Ard van Peppen? Kees Luijxkjckxjl?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ja ach, hij mag volgend jaar vast bij AZ gaan ballen of zo. Ik vind het gewoon komisch dat iemand hem überhaupt in één zin durft te plaatsen met Messi en Ronaldo. Het is een prima voetballer ja maar niet veel bijzonders verder. Het is niet eens de beste speler van Roda in mijn ogen.
Lak je nagels en doe oorbellen in, dan ben je al op de helft.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe voospelbaarMaar als fokautist ben ik ergens wel jaloers als ik zo mijn spillebeetjes zie
Hier reken je toch echt buiten een uitstekende voortplantingsdrangquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:47 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee, varkens hebben te kleine tanden.
Serieus. Mensen die geloven moeten vooral blijven geloven. Uiteindelijk zijn ze een uitstervend ras. Hoe dubbelzinnig
Je vergeet die dikke van Under A Rainbowquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:48 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
[..]
[..]
We hebben met bob een echte mannenkenner in huis.
Demouge, Fledderus of Kurto.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wie is dan de beste speler van Roda? Ard van Peppen? Kees Luijxkjckxjl?
Zit je nu met m'n kloten te spelen? Waardeloze gozer.quote:
Dat neem ik Fledderus dan kwalijk. Wat een ontzettende anti-club is Roda toch. Hoop al jaren dat ze degraderen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fledderus dan? Zonder hem was Roda al bijna failliet.
Roda is een cultclub.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:52 schreef Tchock het volgende:
Sorry, ik vind Roda echt een prutclub. Gewoon van begin tot eind waardeloos.
Gaat goedkomen dit jaarquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:52 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dat neem ik Fledderus dan kwalijk. Wat een ontzettende anti-club is Roda toch. Hoop al jaren dat ze degraderen.
Lijkt me toch vrij duidelijk dat RKC geen cultclub is. Dan is Excelsior dat ook.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Cambuur is een cultclub. RKC is een cultclub.
Excelsior is als kleine boertje van Feyenoord niet echt sympathiek genoeg.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me toch vrij duidelijk dat RKC geen cultclub is. Dan is Excelsior dat ook.
RKC cult? Omdat ze enigszins fatsoenlijk beleid hebben itt veel andere clubs?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Cambuur is een cultclub. RKC is een cultclub.
De Graafschap.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er was ooit eens een cultclub. In de Achterhoek. Ondertussen is er helemaal niets meer van over.
Roda mag er van mij uit. Of ADO of Utrecht, omdat die dit seizoen werkelijk afschuwelijk voetbal spelen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:54 schreef Moody het volgende:
Roda is wel een suptopper van weleer. Ik gooi liever RKC of Zwolle eruit.
Ja, zo zonde. Tegenwoordig al bijna faillietquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er was ooit eens een cultclub. In de Achterhoek. Ondertussen is er helemaal niets meer van over.
Zwolle mag blijven van je? Hoe opmerkelijkquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Roda mag er van mij uit. Of ADO of Utrecht, omdat die dit seizoen werkelijk afschuwelijk voetbal spelen.
quote:
Dat Zwolle promoveerde was het mooiste voetbalmoment dat ik me kan herinneren.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:56 schreef Moody het volgende:
[..]
Zwolle mag blijven van je? Hoe opmerkelijk
Ook een prima ruil. Al gaat dat niet gebeuren, want ook Sparta voetbalt al maanden érg slecht.quote:Gaat ze wel lukken hoor
RKC eruit. Sparta erbij.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit gaan de mensen hier zeker waarderen.
Sparta... Dat gaat ook nog wel enkele jaren duren.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:56 schreef Moody het volgende:
[..]
Zwolle mag blijven van je? Hoe opmerkelijk
Gaat ze wel lukken hoor
RKC eruit. Sparta erbij.
Goed zo. Wegens mobiel geen zin om m te posten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit gaan de mensen hier zeker waarderen.
Jah, maar welke andere Jupiler-club mag er bij dan? Willem II mag ook.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sparta... Dat gaat ook nog wel enkele jaren duren.
Willem II is kut. Van mij mag Dordrecht voor de gein wel een jaartje.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Jah, maar welke andere Jupiler-club mag er bij dan? Willem II mag ook.
Zeker.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:59 schreef Tchock het volgende:
Ik ben ondertussen bij het luisteren van al mijn muziek bij de B - de B van Battles. Leuke band is dat toch.
Dordrecht heeft al 20 jaar niet meer in de Eredivisie gespeeld, die mogen het van mij best proberen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Jah, maar welke andere Jupiler-club mag er bij dan? Willem II mag ook.
De Langeleegtequote:Op donderdag 6 maart 2014 23:59 schreef Maxerazzi het volgende:
Hoewel Veendam drie keer kut was, was dit toch wel een mooi figuur:
Komt in jouw library The Beatles vlak na Beady Eye? Dan is Liam's opzet geslaagdquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:59 schreef Tchock het volgende:
Ik ben ondertussen bij het luisteren van al mijn muziek bij de B - de B van Battles. Leuke band is dat toch.
Ik had Gloss Drop eigenlijk nog helemaal niet geluisterd, maar klinkt prima. Ook zonder die zanger.quote:
Dus niet. Slaat nergens op.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Willem II is kut. Van mij mag Dordrecht voor de gein wel een jaartje.
Ik ook. Maar ze hebben een doorstartje of zo geloof ik.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Langeleegte
Angelo Cijntje
Ik mis deze club iedere dag nog.
Nope.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:01 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Komt in jouw library The Beatles vlak na Beady Eye? Dan is Liam's opzet geslaagd
Mirrored is wel verreweg de beste plaat. Maar Gloss Drop mag er ook zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had Gloss Drop eigenlijk nog helemaal niet geluisterd, maar klinkt prima. Ook zonder die zanger.
193 nummers, waarvan ik er misschien 30 al geluisterd hebquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Straks The Beatles. Dat wordt een lange nacht
Schapenkoppen alleen al klinkt fantastischquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Dus niet. Slaat nergens op.
Je moet clubs hebben die kans hebben op slagen in de eredivisie. Een beetje achterban is dan wel vereist.
Ik neem aan dat Tchock van de Beatles al wel bijna alles geluisterd heeft.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Straks The Beatles. Dat wordt een lange nacht
Oh. Dat valt me dan weer tegen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
193 nummers, waarvan ik er misschien 30 al geluisterd heb![]()
Met 30 kom je een eind. Hopelijk zit er deze bij:quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
193 nummers, waarvan ik er misschien 30 al geluisterd heb![]()
Vijf sterren.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:04 schreef Moody het volgende:
[..]
Met 30 kom je een eind. Hopelijk zit er deze bij:
#yesterday
Volgens mij heb ik hem juist om die drums vijf sterren gegeven. Iemand zei ooit dat Ringo maar een prutser was en toen wees iemand anders me op de drums in Tomorrow Never Knows.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Even serieus. Luister naar die drums. Dat is echt geniaal in die tijd
Dat album wordt met elke luisterbeurt eigenlijk alleen maar beter.quote:
Idd hun tijd ver vooruit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:08 schreef Maxerazzi het volgende:
Dit is altijd een zwaar ondergewaardeerde song van The Beatles:
Pat-sounds heeft nou eenmaal niet het inzicht van Blackpool. Komt wel.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:09 schreef DO2 het volgende:
[..]
Was het nu Norrage die riep dat dit album geen diepgang en/of karakter had?
....
B-kantje van Let It Be, meen ik.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Idd hun tijd ver vooruit.
Werd ook pas veel later geleased toch? Paste ook niet echt op Sgt. Pepper.
Ja, die Blackpool is zo gek nog niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:10 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Pat-sounds heeft nou eenmaal niet het inzicht van Blackpool. Komt wel.
Ah, je project ging ook om het beoordelen. Dan is het wat begrijpelijker. Hoeveel Beatles nummer heb je in totaal?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, het valt mee. 88 moet ik er nog luisteren en 132 nog een beoordeling geven.
193. Alle studioalbums en de Red en Blue Album.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, je project ging ook om het beoordelen. Dan is het wat begrijpelijker. Hoeveel Beatles nummer heb je in totaal?
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem juist om die drums vijf sterren gegeven. Iemand zei ooit dat Ringo maar een prutser was en toen wees iemand anders me op de drums in Tomorrow Never Knows.
Je doet net alsof het jouw pupil isquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:12 schreef Moody het volgende:
[..]Helemaal op 1 lijn. Ondanks het enorme leeftijdsverschil.
Dan zou hij zwart zijn. Heeft-ie net ontkracht.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je doet net alsof het jouw pupil is
Blackpool heeft nog zeker nooit een gemiddeld IndieCentral-topic gelezen.quote:Vorige week maakte ik geen 'videos van de week' waardoor ik nu een lijst met 13 youtube-filmpjes heb samengesteld. Dat is belachelijk veel, maar er is geen enkel filmpje die ik kon weglaten
I'm Looking Through Youquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:13 schreef Moody het volgende:
Ojee...hebben we hier nog zin in?
Beste Beatles nummer?
Joh, daar ga ik niet eens aan beginnen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:13 schreef Moody het volgende:
Beste Beatles nummer?
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:13 schreef Moody het volgende:
Beste Beatles nummer?
Mijn verstand zegt: A Day In The Life.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:13 schreef Moody het volgende:
Beste Beatles nummer?
Zoek eens op ene McCartney, hij heeft net een nieuw ceedeetje uit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ken de beatles eigenlijk niet, maar ze staan dan ook niet op spotify.
Die heb ik al plat gedraaidquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Zoek eens op ene McCartney, hij heeft net een nieuw ceedeetje uit.
En Birdy heeft de Beatles niet gecoverd.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ken de beatles eigenlijk niet, maar ze staan dan ook niet op spotify.
Hello, Goodbye.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:24 schreef Felagund het volgende:
Minste Beatles nummer?
Ga denk ik dan toch voor Hey Jude.
Minste nummer is relatief.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:24 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
DIE IS ER NIET HAHAHAHA STRIKVRAAG HÉ!!!1!!EINZ1!!!
Die speel ik heel vaak op gitaar als ik verder niets weetquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:24 schreef DO2 het volgende:
I Want You (She's So Heavy) is nog niet genoemd. En dat kan dus niet. Dus bij deze.
Jezus, ze hebben er wel een paar. Ob-La-Di, Ob-La-Da vind ik vrij irritant, Bungalow Bill is afschuwelijk, Yellow Submarine is ook behoorlijk naar. En nu houd ik op voor ik klappen krijg.quote:
Nee, man. Die shit is briljant.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die speel ik heel vaak op gitaar als ik verder niets weetDat gitaarloopje is zo leuk.
. Ob-La-Di, Ob-La-Da, Bungalow Bill
Mja... Mislukt experiment. Zullen we het daar op houden?quote:
Ik kan er niet zo veel mee. Sowieso heb ik met The White Album vaak dat het veel te onsamenhangend is om echt van te genieten.quote:
Cars en van Are Friend Electricquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:28 schreef Tchock het volgende:
Waar moet ik (als dat zo is) Gary Numan van kennen?
http://lmgtfy.com/?q=Waar+moet+ik+Gary+Numan+van+kennenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:28 schreef Tchock het volgende:
Waar moet ik (als dat zo is) Gary Numan van kennen?
Kijk, dat is wel voor mijn tijd.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:29 schreef Moody het volgende:
Ob-La-Di, Ob-La-Da, dan moet ik altijd aan Corky denken
Is het tof? Even luisteren zo. Hij kwam langs als gast op Gloss Drop en het klinkt zo bekend.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Cars en van Are Friend Electric![]()
wut.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sowieso heb ik met The White Album vaak dat het veel te onsamenhangend is om echt van te genieten.
Da's de charme! Hee! Hallo!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan er niet zo veel mee. Sowieso heb ik met The White Album vaak dat het veel te onsamenhangend is om echt van te genieten.
Nee.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:29 schreef DO2 het volgende:
[..]
Mja... Mislukt experiment. Zullen we het daar op houden?
Ik vind Abbey Road, Magical Mystery Tour, Sgt. Pepper's en Rubber Soul als album veel beter, hoewel er wel briljante losse nummers op The White Album staan.quote:
Ok. Het is al goed. Straks je pilletje en dan lekker slapen...quote:
Die nummers ken jij wel, mag ik hopen. Volgens mij gewoon heel bekend. Zo ver ik weet staat Cars ook gewoon in de top2000.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is het tof? Even luisteren zo. Hij kwam langs als gast op Gloss Drop en het klinkt zo bekend.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:32 schreef Moody het volgende:
Grote Beatles nummers zijn verschenen na The Beatles:
Ik ben een Beatles-fundamentalist, dus ik pareer gewoon alles met een passief-agressieve houding.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind Abbey Road, Magical Mystery Tour, Sgt. Pepper's en Rubber Soul als album veel beter, hoewel er wel briljante losse nummers op The White Album staan.
Ooooooooh datquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Cars en van Are Friend Electric![]()
En terecht natuurlijk. Als er één band is waar je fundamentalist van mag zijn is het Radiohead Beatles.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:34 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik ben een Beatles-fundamentalist, dus ik pareer gewoon alles met een passief-agressieve houding.
Heb ik niet meer nodig. Ik tel voortaan Angeltjes om in slaap te komen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:32 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ok. Het is al goed. Straks je pilletje en dan lekker slapen...
Springen die dan ook over een hek in je gedachten?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:35 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Heb ik niet meer nodig. Ik tel voortaan Angeltjes om in slaap te komen.
En terecht.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:34 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik ben een Beatles-fundamentalist, dus ik pareer gewoon alles met een passief-agressieve houding.
Bij Radiohead kan ik mijn fundamentalistische ogen helaas niet sluiten voor Creep. Wat een tumor is dat toch.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:35 schreef Tchock het volgende:
En terecht natuurlijk. Als er één band is waar je fundamentalist van mag zijn is het Radiohead Beatles.
Wat is er mis met Creep?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:38 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Bij Radiohead kan ik mijn fundamentalistische ogen helaas niet sluiten voor Creep. Wat een tumor is dat toch.
Ik kan moeilijk zeggen dat het bij mij ook zo is.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Mijne ook. Check de witruimte links en rechts van de ogen.
Melodie is tergend saai, er zit helemaal niets spannends in, tekst druipt van het zelfmedelijden wat totaal niet bij de band past, het is vormeloos conformeren naar wat er op dat moment hip was. Iets wat ze daarvoor en daarna nooit meer gedaan hebben.quote:
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:38 schreef DO2 het volgende:
Rubber Soul is wel hun meest consistente album, trouwens. Al die nummers zijn gewoon raak.
Je moet het niet zien als losse albums.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:38 schreef DO2 het volgende:
Rubber Soul is wel hun meest consistente album, trouwens. Al die nummers zijn gewoon raak.
Op 500% zie ik toch enkele witte pixels. Beatles-loverquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk zeggen dat het bij mij ook zo is.
Zonder jouw toestemming...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:41 schreef Norrage het volgende:
Jezus mensen wat hebben jullie lopen doen
Gepraat over, niet in volgorde: Vrouwen, negers, homo's, voetbal, Creep, Beatles, emancipatie, Moody's reuma, floppy's, Joden en computers.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:41 schreef Norrage het volgende:
Jezus mensen wat hebben jullie lopen doen
Om Charli XCX te erenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:43 schreef Felagund het volgende:
Waarom staat er in de TT CXLX? En niet CL? Is dat hip?
Het vorige topic had al CIL moeten zijn toch? Of wacht, ik besef me nu dat je enen alleen van tienen en vijfen af mag trekken geloof ik. In elk geval is deze fout ja.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:43 schreef Felagund het volgende:
Waarom staat er in de TT CXLX? En niet CL? Is dat hip?
XLX is 50-10+10, dat is overbodig.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:45 schreef DO2 het volgende:
Oh, heb ik het fout gedaan? Ik heb er niet echt over nagedacht.
Geil.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gepraat over, niet in volgorde: Vrouwen, negers, homo's, voetbal, Creep, Beatles, emancipatie, Moody's reuma, floppy's, Joden en computers.
Leuk?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Geil.
Ik heb net Wolf of Wall Street gekeken.
Zullen we 't gewoon even over muziek hebben, ja?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Geil.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:45 schreef DO2 het volgende:
Oh, heb ik het fout gedaan? Ik heb er niet echt over nagedacht.
Das een Hollywood film. Das nie egt indie of wa?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Geil.
Ja, duidelijk. Ik heb gewoon van de IX een X gemaakt en er verder niet over nagedacht,quote:
Aanrader? Die heb ik hier nog liggen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Geil.
Dan voor het eerst dat ik én netjes opgeteld heb én dat niemand liep te haten op de TTquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:46 schreef Felagund het volgende:
De vorige was nog wel goed, handige link:
http://www.cijfers.net/romeinse_cijfers.html
Het is dus de fout van DO2, op de brandstapel ermee.
Ja, is een aanrader. Hele toffe film.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Aanrader? Die heb ik hier nog liggen.
Tot nu toe vallen mij de Oscarfilms niet tegen, ik heb Her, American Hustle en Gravity gezien.
We lopen sowieso waarschijnlijk minstens 20 nummers verkeerd. Je wilt niet weten hoe vaak er fouten worden gemaakt of het TT nummer niet veranderd wordtquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:47 schreef Moody het volgende:
Ik moet bekennen dat ik ooit ook wel eens een dom Romeins foutje gemaakt heb
Her duurt maar 2 uur dacht ik. Ook een aanrader trouwens, echt een hipsterfilm. En een soundtrack van Arcade Fire.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:49 schreef Norrage het volgende:
Hij was heel tof, maar zeker een uur te lang. Zoals bijna alle films tegenwoordig, Ze zijn te lang. Wie is vergeten dat een film gewoon 2 uur moet duren, en niet 3 uur???
Enne, om het ontopic te brengen: zat goede muziek in
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
We lopen sowieso waarschijnlijk minstens 20 nummers verkeerd. Je wilt niet weten hoe vaak er fouten worden gemaakt of het TT nummer niet veranderd wordt
Ik weet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
We lopen sowieso waarschijnlijk minstens 20 nummers verkeerd. Je wilt niet weten hoe vaak er fouten worden gemaakt of het TT nummer niet veranderd wordt
Ik heb volgens mij een paar keer gewoon 5 nummers bij de TT opgeteld, om te compenseren voor eerdere foutenquote:
Ja die staat in mijn to-do list.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Her duurt maar 2 uur dacht ik. Ook een aanrader trouwens, echt een hipsterfilm. En een soundtrack van Arcade Fire.
Ja, ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:49 schreef Norrage het volgende:
Hij was heel tof, maar zeker een uur te lang. Zoals bijna alle films tegenwoordig, Ze zijn te lang. Wie is vergeten dat een film gewoon 2 uur moet duren, en niet 3 uur???
Enne, om het ontopic te brengen: zat goede muziek in
Wij zijn een van de enige topics waar het niet gaan om het aantal.quote:
Bij topic 100 is er een soortgelijke fout gemaakt als bij dit topic door Elmoody.quote:
Dan was 't internet ontploft, vermoed ik.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:53 schreef DO2 het volgende:
[..]
Wel een wereldrol van Leonardo. Had ie best een oscar voor mogen krijgen.
Echt? Zou knap zijn als we precies goed uitkomenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij topic 100 is er een soortgelijke fout gemaakt als bij dit topic door Elmoody.
Volgens mij zijn er wel ongeveer 150 topics als ik de lijst zo bekijk.
Dit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:54 schreef Norrage het volgende:
Ik ga slapen gvd, dit is mijn 4e avond dat het 1 uur of later wordt op rij ik ben morgen een zombie ik word oud
Is dat zo?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:54 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dan was 't internet ontploft, vermoed ik.
Dat Leo nog geen Oscar heeft, is al een best langlopende grap op 't internet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:56 schreef DO2 het volgende:
[..]
Is dat zo?
Hij heeft er ook nog geen, begreep ik. Toch opvallend. voor zo'n grote acteur.
Vond zijn rol in The Departed ook geweldig.
Ok. Wist ik niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:57 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dat Leo nog geen Oscar heeft, is al een best langlopende grap op 't internet.
Sommige mensen moeten ook nog gewoon werken.quote:
Woon je niet meer in de UK?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten ook nog gewoon werken.![]()
En het is hier een uur later dan bij jou.
Neequote:
Norrage heeft bovenstaande fout gecorrigeerd maar een tiental topics later maakt hij volgens mij zelf een fout door 2 ipv 1 bij de TT op te telllen:quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt? Zou knap zijn als we precies goed uitkomen
Was daar maar voor 3 maanden, met kerst teruggekomen.quote:
Wo bist du denn?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:00 schreef Felagund het volgende:
En het is hier een uur later dan bij jou.
Hmz... Ik heb 'm gezien toen ik 13 of 14 was, denk ik. En ik vond 'm toen al belachelijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee
Voor die tijd echt geniaal. Echt een "indie film". Compleet afgemaakt in de pers en jaren later toch gewaardeerd. Geen sterk verhaal, geen sterk acteerwerk, wel een film die je onthoudt.
Ah, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was daar maar voor 3 maanden, met kerst teruggekomen.
Niet meer in de UK, waar Max nog wel is dacht ik?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:04 schreef DO2 het volgende:
[..]
Wo bisst du denn?
[..]
Hmz... Ik heb 'm gezien toen ik 13 of 14 was, denk ik. En ik vond 'm toen al belachelijk.
Maar misschien was ik juist te jong om 'm op waarde te kunnen schatten ....
Oui.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet meer in de UK, waar Max nog wel is dacht ik?
Als je tijd hebt, is dit een leuke docu:quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:04 schreef DO2 het volgende:
[..]
Wo bist du denn?
[..]
Hmz... Ik heb 'm gezien toen ik 13 of 14 was, denk ik. En ik vond 'm toen al belachelijk.
Maar misschien was ik juist te jong om 'm op waarde te kunnen schatten ....
Ik had het er toevallig laatst met een vriend over dat eigenlijk praktisch alles aan Paradiso behalve de zaal en de programmering best wel kut is. Je wordt er altijd vrij onvriendelijk behandelt, kunt niet naar buiten, rookruimte is klein en naar, tering druk altijd, balkons gaan op rare momenten wel en niet open, garderobe is veel te klein, ga zo maar door.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:06 schreef Norrage het volgende:
Paradiso beste poppodium. Wat is jullie top 5?
Mwah heb ik niet, behalve dat ik Adam en het publiek daar gewoon kut vind. Mijn favo podium denk ik de helling of lantarenvensterquote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had het er toevallig laatst met een vriend over dat eigenlijk praktisch alles aan Paradiso behalve de zaal en de programmering best wel kut is. Je wordt er altijd vrij onvriendelijk behandelt, kunt niet naar buiten, rookruimte is klein en naar, tering druk altijd, balkons gaan op rare momenten wel en niet open, garderobe is veel te klein, ga zo maar door.
Met je UKquote:
Cheesy? Dat is naar mijn mening de beste popsong ooit.quote:
Kom er maar in, Norrage.quote:
Alstuquote:
Dat ben ik wel ongeveer met je eens, maar het is wel heel zoetjes.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:12 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Cheesy? Dat is naar mijn mening de beste popsong ooit.
Had ik kunnen weten.quote:
Dat wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:14 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dat wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:14 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dat wel.Hou je bek ;'(SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Leuke foto:
[ afbeelding ]
De dag (3 september 1967) dat Zweden van links naar rechts rijden wisselde.
Ja! China naar Macau:quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Is ook ingewikkeld
Bestaan er trouwens landen met verschillende ideeën die aan elkaar grenzen? En hoe gaat dat dan bij de grens?
Angel Olsen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:17 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Eerst haten op num-ber nine, en nu dit. Time out voor jou.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja! China naar Macau:
[ afbeelding ]
China naar Hong Kong:
[ afbeelding ]
Heet ze echt Angel?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:19 schreef DO2 het volgende:
[..]
Do not underestimate the power of Angel Olsen.
Blackadderquote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:18 schreef Felagund het volgende:
In Nederland en ook hier in Duitsland is Bean waarschijnlijk een stuk populairder. Maar Blackadder is een stuk subtieler. Daarnaast met o.a. Hugh Laurie en Stephen Fry.
time in time in time in time in time in time in time in time in time in time in time in time in time in time in time in time in time in time in time in time in time in time in time in time in time in time in time in time inquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:22 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
time in time in time in time in time in time in time in time in time in time in time in time in time in time in time in time in time in time in time in time in time in time in time in time in time in time in time in time in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |