Nee, man. Die shit is briljant.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die speel ik heel vaak op gitaar als ik verder niets weetDat gitaarloopje is zo leuk.
. Ob-La-Di, Ob-La-Da, Bungalow Bill
Mja... Mislukt experiment. Zullen we het daar op houden?quote:
Ik kan er niet zo veel mee. Sowieso heb ik met The White Album vaak dat het veel te onsamenhangend is om echt van te genieten.quote:
Cars en van Are Friend Electricquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:28 schreef Tchock het volgende:
Waar moet ik (als dat zo is) Gary Numan van kennen?
http://lmgtfy.com/?q=Waar+moet+ik+Gary+Numan+van+kennenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:28 schreef Tchock het volgende:
Waar moet ik (als dat zo is) Gary Numan van kennen?
Kijk, dat is wel voor mijn tijd.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:29 schreef Moody het volgende:
Ob-La-Di, Ob-La-Da, dan moet ik altijd aan Corky denken
Is het tof? Even luisteren zo. Hij kwam langs als gast op Gloss Drop en het klinkt zo bekend.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Cars en van Are Friend Electric![]()
wut.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sowieso heb ik met The White Album vaak dat het veel te onsamenhangend is om echt van te genieten.
Da's de charme! Hee! Hallo!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan er niet zo veel mee. Sowieso heb ik met The White Album vaak dat het veel te onsamenhangend is om echt van te genieten.
Nee.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:29 schreef DO2 het volgende:
[..]
Mja... Mislukt experiment. Zullen we het daar op houden?
Ik vind Abbey Road, Magical Mystery Tour, Sgt. Pepper's en Rubber Soul als album veel beter, hoewel er wel briljante losse nummers op The White Album staan.quote:
Ok. Het is al goed. Straks je pilletje en dan lekker slapen...quote:
Die nummers ken jij wel, mag ik hopen. Volgens mij gewoon heel bekend. Zo ver ik weet staat Cars ook gewoon in de top2000.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is het tof? Even luisteren zo. Hij kwam langs als gast op Gloss Drop en het klinkt zo bekend.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:32 schreef Moody het volgende:
Grote Beatles nummers zijn verschenen na The Beatles:
Ik ben een Beatles-fundamentalist, dus ik pareer gewoon alles met een passief-agressieve houding.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind Abbey Road, Magical Mystery Tour, Sgt. Pepper's en Rubber Soul als album veel beter, hoewel er wel briljante losse nummers op The White Album staan.
Ooooooooh datquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Cars en van Are Friend Electric![]()
En terecht natuurlijk. Als er één band is waar je fundamentalist van mag zijn is het Radiohead Beatles.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:34 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik ben een Beatles-fundamentalist, dus ik pareer gewoon alles met een passief-agressieve houding.
Heb ik niet meer nodig. Ik tel voortaan Angeltjes om in slaap te komen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:32 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ok. Het is al goed. Straks je pilletje en dan lekker slapen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |