Volgens de Bijbel is iedereen Jood, dus jah...quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mijn eerste Jood staat al op 2
Joden zijn gewoon altijd over vertegenwoordigd
Nee,quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Volgens de Bijbel is iedereen Jood, dus jah...
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20101116104815AAovneHquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Bob heeft Bijbelkennis
Zijn Adam en Eva geen Joden dus?
Als kers op de taart:quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:41 schreef Arn0 het volgende:
Eerst seksisme bespreken, nu religie. Het lijkt hier wel een Youtube comment-topic.
Toch een goede vraagquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20101116104815AAovneH
quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:42 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Als kers op de taart:
Hupperts > Messi > Ronaldo
Toch heb ik je kunnen helpenquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Toch een goede vraag
Daarbij hebben ze nooit bestaan, dus is het een bullshit-vraag.
Gelukkig kan iedereen behalve Moody zich redelijk inhouden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:41 schreef Arn0 het volgende:
Eerst seksisme bespreken, nu religie. Het lijkt hier wel een Youtube comment-topic.
Haten op youtubecommentsquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:41 schreef Arn0 het volgende:
Daar is iedereen het wel over eens, toch?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:42 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Als kers op de taart:
Messi > Ronaldo
Jij had met Promessi moeten komen sukkelquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Messi. Die heeft de leukste vriendin,
Zonder twijfel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:42 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Als kers op de taart:
Messi > Ronaldo
Nee, want CR7 heeft het mooiste lichaamquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:43 schreef DO2 het volgende:
[..]
Daar is iedereen het wel over eens, toch?
... Toch?
Liefst zouden alle gelovigen gevoerd worden aan de varkens?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:44 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik kan me GVD prima inhouden als het gaat over religie ja!
Oja.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij had met Promessi moeten komen sukkel
quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:44 schreef Felagund het volgende:
Mag ik er een opmerking over muziek tussendoor gooien?
Guus gaat natuurlijk naar een grotere club.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
De verdedigers van Telstar zullen voor hem bibberen volgend jaar.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Guus gaat natuurlijk naar een grotere club.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee, want CR7 heeft het mooiste lichaam
Laatst stond op vi de mooiste woordspeling: het ging over de alom gehate 'Wiljan Vloetin' bij Spartaquote:
Nee, varkens hebben te kleine tanden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Liefst zouden alle gelovigen gevoerd worden aan de varkens?
quote:
quote:
We hebben met bob een echte mannenkenner in huis.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee, want CR7 heeft het mooiste lichaam
quote:
Ja ach, hij mag volgend jaar vast bij AZ gaan ballen of zo. Ik vind het gewoon komisch dat iemand hem überhaupt in één zin durft te plaatsen met Messi en Ronaldo. Het is een prima voetballer ja maar niet veel bijzonders verder. Het is niet eens de beste speler van Roda in mijn ogen.quote:
Wie is dan de beste speler van Roda? Ard van Peppen? Kees Luijxkjckxjl?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ja ach, hij mag volgend jaar vast bij AZ gaan ballen of zo. Ik vind het gewoon komisch dat iemand hem überhaupt in één zin durft te plaatsen met Messi en Ronaldo. Het is een prima voetballer ja maar niet veel bijzonders verder. Het is niet eens de beste speler van Roda in mijn ogen.
Lak je nagels en doe oorbellen in, dan ben je al op de helft.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe voospelbaarMaar als fokautist ben ik ergens wel jaloers als ik zo mijn spillebeetjes zie
Hier reken je toch echt buiten een uitstekende voortplantingsdrangquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:47 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee, varkens hebben te kleine tanden.
Serieus. Mensen die geloven moeten vooral blijven geloven. Uiteindelijk zijn ze een uitstervend ras. Hoe dubbelzinnig
Je vergeet die dikke van Under A Rainbowquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:48 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
[..]
[..]
We hebben met bob een echte mannenkenner in huis.
Demouge, Fledderus of Kurto.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wie is dan de beste speler van Roda? Ard van Peppen? Kees Luijxkjckxjl?
Zit je nu met m'n kloten te spelen? Waardeloze gozer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |