Volgens mij heb ik hem juist om die drums vijf sterren gegeven. Iemand zei ooit dat Ringo maar een prutser was en toen wees iemand anders me op de drums in Tomorrow Never Knows.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Even serieus. Luister naar die drums. Dat is echt geniaal in die tijd
Dat album wordt met elke luisterbeurt eigenlijk alleen maar beter.quote:
Idd hun tijd ver vooruit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:08 schreef Maxerazzi het volgende:
Dit is altijd een zwaar ondergewaardeerde song van The Beatles:
Pat-sounds heeft nou eenmaal niet het inzicht van Blackpool. Komt wel.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:09 schreef DO2 het volgende:
[..]
Was het nu Norrage die riep dat dit album geen diepgang en/of karakter had?
....
B-kantje van Let It Be, meen ik.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Idd hun tijd ver vooruit.
Werd ook pas veel later geleased toch? Paste ook niet echt op Sgt. Pepper.
Ja, die Blackpool is zo gek nog niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:10 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Pat-sounds heeft nou eenmaal niet het inzicht van Blackpool. Komt wel.
Ah, je project ging ook om het beoordelen. Dan is het wat begrijpelijker. Hoeveel Beatles nummer heb je in totaal?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, het valt mee. 88 moet ik er nog luisteren en 132 nog een beoordeling geven.
193. Alle studioalbums en de Red en Blue Album.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, je project ging ook om het beoordelen. Dan is het wat begrijpelijker. Hoeveel Beatles nummer heb je in totaal?
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem juist om die drums vijf sterren gegeven. Iemand zei ooit dat Ringo maar een prutser was en toen wees iemand anders me op de drums in Tomorrow Never Knows.
Je doet net alsof het jouw pupil isquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:12 schreef Moody het volgende:
[..]Helemaal op 1 lijn. Ondanks het enorme leeftijdsverschil.
Dan zou hij zwart zijn. Heeft-ie net ontkracht.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je doet net alsof het jouw pupil is
Blackpool heeft nog zeker nooit een gemiddeld IndieCentral-topic gelezen.quote:Vorige week maakte ik geen 'videos van de week' waardoor ik nu een lijst met 13 youtube-filmpjes heb samengesteld. Dat is belachelijk veel, maar er is geen enkel filmpje die ik kon weglaten
I'm Looking Through Youquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:13 schreef Moody het volgende:
Ojee...hebben we hier nog zin in?
Beste Beatles nummer?
Joh, daar ga ik niet eens aan beginnen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:13 schreef Moody het volgende:
Beste Beatles nummer?
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:13 schreef Moody het volgende:
Beste Beatles nummer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |