Dat neem ik Fledderus dan kwalijk. Wat een ontzettende anti-club is Roda toch. Hoop al jaren dat ze degraderen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fledderus dan? Zonder hem was Roda al bijna failliet.
Roda is een cultclub.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:52 schreef Tchock het volgende:
Sorry, ik vind Roda echt een prutclub. Gewoon van begin tot eind waardeloos.
Gaat goedkomen dit jaarquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:52 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dat neem ik Fledderus dan kwalijk. Wat een ontzettende anti-club is Roda toch. Hoop al jaren dat ze degraderen.
Lijkt me toch vrij duidelijk dat RKC geen cultclub is. Dan is Excelsior dat ook.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Cambuur is een cultclub. RKC is een cultclub.
Excelsior is als kleine boertje van Feyenoord niet echt sympathiek genoeg.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me toch vrij duidelijk dat RKC geen cultclub is. Dan is Excelsior dat ook.
RKC cult? Omdat ze enigszins fatsoenlijk beleid hebben itt veel andere clubs?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Cambuur is een cultclub. RKC is een cultclub.
De Graafschap.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er was ooit eens een cultclub. In de Achterhoek. Ondertussen is er helemaal niets meer van over.
Roda mag er van mij uit. Of ADO of Utrecht, omdat die dit seizoen werkelijk afschuwelijk voetbal spelen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:54 schreef Moody het volgende:
Roda is wel een suptopper van weleer. Ik gooi liever RKC of Zwolle eruit.
Ja, zo zonde. Tegenwoordig al bijna faillietquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er was ooit eens een cultclub. In de Achterhoek. Ondertussen is er helemaal niets meer van over.
Zwolle mag blijven van je? Hoe opmerkelijkquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Roda mag er van mij uit. Of ADO of Utrecht, omdat die dit seizoen werkelijk afschuwelijk voetbal spelen.
quote:
Dat Zwolle promoveerde was het mooiste voetbalmoment dat ik me kan herinneren.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:56 schreef Moody het volgende:
[..]
Zwolle mag blijven van je? Hoe opmerkelijk
Ook een prima ruil. Al gaat dat niet gebeuren, want ook Sparta voetbalt al maanden érg slecht.quote:Gaat ze wel lukken hoor
RKC eruit. Sparta erbij.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit gaan de mensen hier zeker waarderen.
Sparta... Dat gaat ook nog wel enkele jaren duren.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:56 schreef Moody het volgende:
[..]
Zwolle mag blijven van je? Hoe opmerkelijk
Gaat ze wel lukken hoor
RKC eruit. Sparta erbij.
Goed zo. Wegens mobiel geen zin om m te posten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit gaan de mensen hier zeker waarderen.
Jah, maar welke andere Jupiler-club mag er bij dan? Willem II mag ook.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sparta... Dat gaat ook nog wel enkele jaren duren.
Willem II is kut. Van mij mag Dordrecht voor de gein wel een jaartje.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Jah, maar welke andere Jupiler-club mag er bij dan? Willem II mag ook.
Zeker.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:59 schreef Tchock het volgende:
Ik ben ondertussen bij het luisteren van al mijn muziek bij de B - de B van Battles. Leuke band is dat toch.
Dordrecht heeft al 20 jaar niet meer in de Eredivisie gespeeld, die mogen het van mij best proberen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Jah, maar welke andere Jupiler-club mag er bij dan? Willem II mag ook.
De Langeleegtequote:Op donderdag 6 maart 2014 23:59 schreef Maxerazzi het volgende:
Hoewel Veendam drie keer kut was, was dit toch wel een mooi figuur:
Komt in jouw library The Beatles vlak na Beady Eye? Dan is Liam's opzet geslaagdquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:59 schreef Tchock het volgende:
Ik ben ondertussen bij het luisteren van al mijn muziek bij de B - de B van Battles. Leuke band is dat toch.
Ik had Gloss Drop eigenlijk nog helemaal niet geluisterd, maar klinkt prima. Ook zonder die zanger.quote:
Dus niet. Slaat nergens op.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Willem II is kut. Van mij mag Dordrecht voor de gein wel een jaartje.
Ik ook. Maar ze hebben een doorstartje of zo geloof ik.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Langeleegte
Angelo Cijntje
Ik mis deze club iedere dag nog.
Nope.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:01 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Komt in jouw library The Beatles vlak na Beady Eye? Dan is Liam's opzet geslaagd
Mirrored is wel verreweg de beste plaat. Maar Gloss Drop mag er ook zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had Gloss Drop eigenlijk nog helemaal niet geluisterd, maar klinkt prima. Ook zonder die zanger.
193 nummers, waarvan ik er misschien 30 al geluisterd hebquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Straks The Beatles. Dat wordt een lange nacht
Schapenkoppen alleen al klinkt fantastischquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Dus niet. Slaat nergens op.
Je moet clubs hebben die kans hebben op slagen in de eredivisie. Een beetje achterban is dan wel vereist.
Ik neem aan dat Tchock van de Beatles al wel bijna alles geluisterd heeft.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Straks The Beatles. Dat wordt een lange nacht
Oh. Dat valt me dan weer tegen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
193 nummers, waarvan ik er misschien 30 al geluisterd heb![]()
Met 30 kom je een eind. Hopelijk zit er deze bij:quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
193 nummers, waarvan ik er misschien 30 al geluisterd heb![]()
Vijf sterren.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:04 schreef Moody het volgende:
[..]
Met 30 kom je een eind. Hopelijk zit er deze bij:
#yesterday
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |