Dat neem ik Fledderus dan kwalijk. Wat een ontzettende anti-club is Roda toch. Hoop al jaren dat ze degraderen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fledderus dan? Zonder hem was Roda al bijna failliet.
Roda is een cultclub.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:52 schreef Tchock het volgende:
Sorry, ik vind Roda echt een prutclub. Gewoon van begin tot eind waardeloos.
Gaat goedkomen dit jaarquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:52 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dat neem ik Fledderus dan kwalijk. Wat een ontzettende anti-club is Roda toch. Hoop al jaren dat ze degraderen.
Lijkt me toch vrij duidelijk dat RKC geen cultclub is. Dan is Excelsior dat ook.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Cambuur is een cultclub. RKC is een cultclub.
Excelsior is als kleine boertje van Feyenoord niet echt sympathiek genoeg.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me toch vrij duidelijk dat RKC geen cultclub is. Dan is Excelsior dat ook.
RKC cult? Omdat ze enigszins fatsoenlijk beleid hebben itt veel andere clubs?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Cambuur is een cultclub. RKC is een cultclub.
De Graafschap.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er was ooit eens een cultclub. In de Achterhoek. Ondertussen is er helemaal niets meer van over.
Roda mag er van mij uit. Of ADO of Utrecht, omdat die dit seizoen werkelijk afschuwelijk voetbal spelen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:54 schreef Moody het volgende:
Roda is wel een suptopper van weleer. Ik gooi liever RKC of Zwolle eruit.
Ja, zo zonde. Tegenwoordig al bijna faillietquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er was ooit eens een cultclub. In de Achterhoek. Ondertussen is er helemaal niets meer van over.
Zwolle mag blijven van je? Hoe opmerkelijkquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Roda mag er van mij uit. Of ADO of Utrecht, omdat die dit seizoen werkelijk afschuwelijk voetbal spelen.
quote:
Dat Zwolle promoveerde was het mooiste voetbalmoment dat ik me kan herinneren.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:56 schreef Moody het volgende:
[..]
Zwolle mag blijven van je? Hoe opmerkelijk
Ook een prima ruil. Al gaat dat niet gebeuren, want ook Sparta voetbalt al maanden érg slecht.quote:Gaat ze wel lukken hoor
RKC eruit. Sparta erbij.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit gaan de mensen hier zeker waarderen.
Sparta... Dat gaat ook nog wel enkele jaren duren.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:56 schreef Moody het volgende:
[..]
Zwolle mag blijven van je? Hoe opmerkelijk
Gaat ze wel lukken hoor
RKC eruit. Sparta erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |