Ik heb volgens mij een paar keer gewoon 5 nummers bij de TT opgeteld, om te compenseren voor eerdere foutenquote:
Ja die staat in mijn to-do list.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Her duurt maar 2 uur dacht ik. Ook een aanrader trouwens, echt een hipsterfilm. En een soundtrack van Arcade Fire.
Ja, ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:49 schreef Norrage het volgende:
Hij was heel tof, maar zeker een uur te lang. Zoals bijna alle films tegenwoordig, Ze zijn te lang. Wie is vergeten dat een film gewoon 2 uur moet duren, en niet 3 uur???
Enne, om het ontopic te brengen: zat goede muziek in
Wij zijn een van de enige topics waar het niet gaan om het aantal.quote:
Bij topic 100 is er een soortgelijke fout gemaakt als bij dit topic door Elmoody.quote:
Dan was 't internet ontploft, vermoed ik.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:53 schreef DO2 het volgende:
[..]
Wel een wereldrol van Leonardo. Had ie best een oscar voor mogen krijgen.
Echt? Zou knap zijn als we precies goed uitkomenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij topic 100 is er een soortgelijke fout gemaakt als bij dit topic door Elmoody.
Volgens mij zijn er wel ongeveer 150 topics als ik de lijst zo bekijk.
Dit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:54 schreef Norrage het volgende:
Ik ga slapen gvd, dit is mijn 4e avond dat het 1 uur of later wordt op rij ik ben morgen een zombie ik word oud
Is dat zo?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:54 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dan was 't internet ontploft, vermoed ik.
Dat Leo nog geen Oscar heeft, is al een best langlopende grap op 't internet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:56 schreef DO2 het volgende:
[..]
Is dat zo?
Hij heeft er ook nog geen, begreep ik. Toch opvallend. voor zo'n grote acteur.
Vond zijn rol in The Departed ook geweldig.
Ok. Wist ik niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:57 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dat Leo nog geen Oscar heeft, is al een best langlopende grap op 't internet.
Sommige mensen moeten ook nog gewoon werken.quote:
Woon je niet meer in de UK?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten ook nog gewoon werken.![]()
En het is hier een uur later dan bij jou.
Neequote:
Norrage heeft bovenstaande fout gecorrigeerd maar een tiental topics later maakt hij volgens mij zelf een fout door 2 ipv 1 bij de TT op te telllen:quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt? Zou knap zijn als we precies goed uitkomen
Was daar maar voor 3 maanden, met kerst teruggekomen.quote:
Wo bist du denn?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:00 schreef Felagund het volgende:
En het is hier een uur later dan bij jou.
Hmz... Ik heb 'm gezien toen ik 13 of 14 was, denk ik. En ik vond 'm toen al belachelijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee
Voor die tijd echt geniaal. Echt een "indie film". Compleet afgemaakt in de pers en jaren later toch gewaardeerd. Geen sterk verhaal, geen sterk acteerwerk, wel een film die je onthoudt.
Ah, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was daar maar voor 3 maanden, met kerst teruggekomen.
Niet meer in de UK, waar Max nog wel is dacht ik?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:04 schreef DO2 het volgende:
[..]
Wo bisst du denn?
[..]
Hmz... Ik heb 'm gezien toen ik 13 of 14 was, denk ik. En ik vond 'm toen al belachelijk.
Maar misschien was ik juist te jong om 'm op waarde te kunnen schatten ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |