Oui.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet meer in de UK, waar Max nog wel is dacht ik?
Als je tijd hebt, is dit een leuke docu:quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:04 schreef DO2 het volgende:
[..]
Wo bist du denn?
[..]
Hmz... Ik heb 'm gezien toen ik 13 of 14 was, denk ik. En ik vond 'm toen al belachelijk.
Maar misschien was ik juist te jong om 'm op waarde te kunnen schatten ....
Ik had het er toevallig laatst met een vriend over dat eigenlijk praktisch alles aan Paradiso behalve de zaal en de programmering best wel kut is. Je wordt er altijd vrij onvriendelijk behandelt, kunt niet naar buiten, rookruimte is klein en naar, tering druk altijd, balkons gaan op rare momenten wel en niet open, garderobe is veel te klein, ga zo maar door.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:06 schreef Norrage het volgende:
Paradiso beste poppodium. Wat is jullie top 5?
Mwah heb ik niet, behalve dat ik Adam en het publiek daar gewoon kut vind. Mijn favo podium denk ik de helling of lantarenvensterquote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had het er toevallig laatst met een vriend over dat eigenlijk praktisch alles aan Paradiso behalve de zaal en de programmering best wel kut is. Je wordt er altijd vrij onvriendelijk behandelt, kunt niet naar buiten, rookruimte is klein en naar, tering druk altijd, balkons gaan op rare momenten wel en niet open, garderobe is veel te klein, ga zo maar door.
Met je UKquote:
Cheesy? Dat is naar mijn mening de beste popsong ooit.quote:
Kom er maar in, Norrage.quote:
Alstuquote:
Dat ben ik wel ongeveer met je eens, maar het is wel heel zoetjes.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:12 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Cheesy? Dat is naar mijn mening de beste popsong ooit.
Had ik kunnen weten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |