quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
* Cassandra87 gooit de rode loper uit
quote:
Wel een warm welkom, dat dan weer wel...quote:Op zondag 2 maart 2014 22:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
* magnetronkoffie gooit met rozenblaadjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Niet lullen maar meeten. En daarna mag je met t eerste werkwoord wat anders doen.
Die is toch om te plassen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je doet het goed , vooral met dat dansjequote:Op zondag 2 maart 2014 23:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
* Faxie pakt slingers en maakt een dansje rond complicate. Hihih ik ben je aan het versieren
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Je doet het goed , vooral met dat dansjex 10
Alleen op korte termijn, maar niet op lange termijn.quote:
Maar dan kan je naar elkaar toe groeienquote:Op zondag 2 maart 2014 23:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Alleen op korte termij, maar niet op lange termijn.
Ik dacht dat jij nogal van vrouwelijkheid + mannenlijkheid hield?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Alleen op korte termijn, maar niet op lange termijn.
Misschien helpt het als je standaard ee wingman in je portemonnee hebt?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:09 schreef Capstan het volgende:
De onderkant van mijn scherm adverteert weer Wingman condooms. Wellicht is het toch niet zo slim dat mijn Fok-bestaan tegenwoordig is opgebouwd uit het Dating-topic en de sporadische blik in deze reeks...
quote:
Ow, this seems complicated. What do yo mean?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nogal van vrouwelijkheid + mannenlijkheid hield?
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Weten we ook meteen weer waar jij je vriendinnen oppikt
Vertel?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gegeven hoe lang ik om het even welk merk al niet meer nodig heb gehad, is mijn portemonnee er eigenlijk niet meer van voorzien, neequote:Op zondag 2 maart 2014 23:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je standaard ee wingman in je portemonnee hebt?
If so, moet je even de op laten aanpassen
Omdat....quote:
probeer t uitquote:Op zondag 2 maart 2014 23:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gegeven hoe lang ik om het even welk merk al niet meer nodig heb gehad, is mijn portemonnee er eigenlijk niet meer van voorzien, nee
Gewoon, lekker de man mannen dingen laten doen en de vrouw vrouwendingen, niet dat die 2 gemixed worden.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Ow, this seems complicated. What do yo mean?
Ik ben nog niet door de huidige voorraad heen. De hier aangeprezen Wingmannen heb ik dus voorlopig zeker niet nodig.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
probeer t uit
Al heb je meestal iets nodig als je het niet hebt..
ēavatjes KT? I still don't get the picturequote:Op zondag 2 maart 2014 23:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon, lekker de man mannen dingen laten doen en de vrouw vrouwendingen, niet dat die 2 gemixed worden.
Never mind, laat maar, forget itquote:Op zondag 2 maart 2014 23:16 schreef complicate het volgende:
[..]
ēavatjes KT? I still don't get the picture
Snelle leerling ben jijquote:
Mannen pissen tegen een boom en vrouwen doen de bril omlaag. Niet andersom, dat is vragen om problemen. En een hoop troepquote:Op zondag 2 maart 2014 23:16 schreef complicate het volgende:
[..]
ēavatjes KT? I still don't get the picture
quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mannen pissen tegen een boom en vrouwen doen de bril omlaag. Niet andersom, dat is vragen om problemen. En een hoop troep
Oh duidelijkquote:Op zondag 2 maart 2014 23:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mannen pissen tegen een boom en vrouwen doen de bril omlaag. Niet andersom, dat is vragen om problemen. En een hoop troep
Je bent dus een armoezaaier?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:18 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Jokes on you haha, daar heb ik helemaal geen geld voor.
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:18 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Jokes on you haha, daar heb ik helemaal geen geld voor.
Bye lieverd, ik ga nu ook dodokes doenquote:Op zondag 2 maart 2014 23:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Lieverds ik ga slapen, fijne avond, neukze of droomze
Sorry ben een beetje melig..
hmm...tis ook al aardig laat aan het worden ja.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Nu loopt de hele tent gelijk leegquote:Op zondag 2 maart 2014 23:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Bye lieverd, ik ga nu ook dodokes doen![]()
Fapzequote:Op zondag 2 maart 2014 23:19 schreef Cassandra87 het volgende:
*Geeft een slaapzacht kusjequote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 2 maart 2014 23:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Bye lieverd, ik ga nu ook dodokes doen![]()
Gelukkig blijf ik nog ff.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nu loopt de hele tent gelijk leeg![]()
Ach, die rode loper ligt er morgen nog welquote:Op zondag 2 maart 2014 23:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nu loopt de hele tent gelijk leeg![]()
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:03 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk geen vrienden?
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:12 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Slechte jeugd. Sinds die vriend van mij is overleden hecht ik amper waarde meer aan vriendschappen.
Maar genoeg over mij, ts vraagt hier om hulp, niet ik.
Daar liet je een mooie kans liggen manquote:
Nee jij ziet het verkeerd.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Daar liet je een mooie kans liggen man
Ze komt net als jij ook veel in R&P en in KLB, dus dat hebben jullie alvast met elkaar gemeenquote:Op zondag 2 maart 2014 23:26 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Nee jij ziet het verkeerd.
Ik heb er 1 ontweken.
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze komt net als jij ook veel in R&P en in KLB, dus dat hebben jullie alvast met elkaar gemeen
Moet ik haar anders een DM sturen dat je haar niet om een date durft te vragen voor je?
Ik ga altijd goedbeslagen ten ijsquote:Op zondag 2 maart 2014 23:32 schreef Solo14 het volgende:
[..]__!
Jij hebt al gelijk een hele background check gedaan.
Nee dank je.
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga altijd goedbeslagen ten ijs
Dus je wilt liever only the lonely zijn?
Nee.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je in de spiegel kijkt elke ochtend, zie jij dan ook altijd een ""-gezichtje voor je?
Gewoon, k probeer mn fok-mattie gewoon te helpenquote:Op zondag 2 maart 2014 23:38 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Nee.
Wat probeer je met dit gesprek te bereiken?
Oké fok-mattie, moet ik je wingmannen voor een fok!ster?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon, k probeer mn fok-mattie gewoon te helpen
Ik denk eerder andersomquote:Op zondag 2 maart 2014 23:40 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Oké fok-mattie, moet ik je wingmannen voor een fok!ster?
Ik ben single, maar hoef geen fok!sters.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk eerder andersom
Of was je al bezet???
Ik ben momenteel niet op zoek in elk geval, vind het wel prima zoquote:Op zondag 2 maart 2014 23:42 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik ben single, maar hoef geen fok!sters.
Jij?
Ik vind het wel lekker zo.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben momenteel niet op zoek in elk geval, vind het wel prima zo
Ik vind het ook helemaal niet erg om single te zijn
vind jij het moeilijk?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:00 schreef Elvi het volgende:
En komt dat omdat jullie het versieren moeilijk vinden en het daarom maar opgeven?
Kvind het niet moeilijk, ik vind het doodseng.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:00 schreef Elvi het volgende:
En komt dat omdat jullie het versieren moeilijk vinden en het daarom maar opgeven?
Wat het dus weer moeilijk maaktquote:Op maandag 3 maart 2014 00:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind het niet moeilijk, ik vind het doodseng.
True, ik ga daar vol overheen walzen, neem ook gewoon een dobbelsteen mee met uitgaan int vervolgquote:Op maandag 3 maart 2014 00:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat het dus weer moeilijk maakt
Maar wacht even, je had het toch over dobbelstenen en dat ik ernaast zat dat daar toch niks van tercht zou komen?
Ik wacht geduldig afquote:Op maandag 3 maart 2014 00:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
True, ik ga daar vol overheen walzen, neem ook gewoon een dobbelsteen mee met uitgaan int vervolgMorgen kopen.
Sorry, Re maar dat gesprek met Elvi leek redelijk ontopic dacht ik zo..quote:Op maandag 3 maart 2014 19:06 schreef Re het volgende:
willen jullie nou echt dat ik ga noten voor SC?... doe dat in die andere 2 SC topics, het is toch niet zo moeilijk?
Beter voor de mods, hoeven ze minder te modden. Wel slecht voor het aantal page views though. Maarja boeiend dat levert alleen maar geld op. Ow wacht....quote:Op maandag 3 maart 2014 20:20 schreef Weissman het volgende:
Nu durft niemand meer iets neer te zetten
Waarom wil je dit weten?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:02 schreef Paganitzu het volgende:
Ach jammer. Ze is echt knap dus in elk geval een ego boost gekregen en weer geleerd. Zo maar eens vissen naar wat zij er van vond.
Ik was eigenlijk wel serieus maar het was idd een zwakke poging om weer ontopic te komen dus ik kan me voorstellen dat het als SC gezien werd.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sorry, Re maar dat gesprek met Elvi leek redelijk ontopic dacht ik zo..
Of Elvi serieus was, weet ik niet, maar wat ze besprak ging helemaal over "moeite met versieren "...
Dus?
Oké Elvi, vertel.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk wel serieus maar het was idd een zwakke poging om weer ontopic te komen dus ik kan me voorstellen dat het als SC gezien werd.
Hoe ging het gesprek?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:29 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Oké, ik heb een whatsapp gesprek gestart met dat meisje (zie eventueel 2 of 3 topics terug ofzo, op pagina's 11 en 12) en er kwam wel een leuk gesprekje uit. Totdat het gesprekje klaar was.
Hoe werkt dat nou, moet ik haar morgen gewoon weer een bericht sturen, of wachten of zij iets stuurt? Ik denk al snel dat ik stalkerig of wanhopig overkom en wil dit koste wat het kost vermijden omdat dit een valkuil van velen is. Het feit dat ik haar überhaupt persoonlijk op whatsapp aansprak moet al wel een hint zijn denk ik.
Het ging over koetjes en kalfjes maar het was wel een soepel gesprek van twee kanten.quote:
Ik zou zeggen: probeer het nog een keer. Maar niet per se gelijk de dag erna, kan ook een paar dagen later of zelfs een week. Als je maar wel een aanleiding hebt en niet heel droog: "Hey, hoe gaat het?" gaat vragen, want daar kennen jullie elkaar niet goed genoeg voor zeg maar. Lijkt mij teveel op te vallen.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:51 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Het ging over koetjes en kalfjes maar het was wel een soepel gesprek van twee kanten.
Morgen heb ik enigszins een aanleiding, volgende week niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:56 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: probeer het nog een keer. Maar niet per se gelijk de dag erna, kan ook een paar dagen later of zelfs een week. Als je maar wel een aanleiding hebt en niet heel droog: "Hey, hoe gaat het?" gaat vragen, want daar kennen jullie elkaar niet goed genoeg voor zeg maar. Lijkt mij teveel op te vallen.
Ik bedoel meer in het algemeen. Expres elke dag gaan praten omdat het logisch lijkt werkt niet echt, is mijn ervaring. Dan is het zo geforceerd.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:58 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Morgen heb ik enigszins een aanleiding, volgende week niet.
Dat is waar, ik snap het. Misschien morgen iets proberen, dan volgende week en als zij nooit begint met praten dan kap ik er zelf ook mee denk ik.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:02 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik bedoel meer in het algemeen. Expres elke dag gaan praten omdat het logisch lijkt werkt niet echt, is mijn ervaring. Dan is het zo geforceerd.
En van te voren afspreken met jezelf wanneer je weer gaat praten is ook zoiets... praat gewoon wanneer je denkt: "Hé, dit vindt ze leuk om te horen"quote:Op maandag 3 maart 2014 23:04 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Dat is waar, ik snap het. Misschien morgen iets proberen, dan volgende week en als zij nooit begint met praten dan kap ik er zelf ook mee denk ik.
Aha. Ik zal het proberen, thx!quote:Op maandag 3 maart 2014 23:05 schreef rolklem het volgende:
[..]
En van te voren afspreken met jezelf wanneer je weer gaat praten is ook zoiets... praat gewoon wanneer je denkt: "Hé, dit vindt ze leuk om te horen"
Beter is het je huis te verlaten en haar echt spreken. Of wonen jullie kilometers van elkaar vandaan?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:06 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Aha. Ik zal het proberen, thx!
Haha, ze ziet me aankomen zeg. Als ik haar spreek is het omdat ik haar toevallig op de uni zie. En dat gebeurt niet vaak.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Beter is het je huis te verlaten en haar echt spreken. Of wonen jullie kilometers van elkaar vandaan?
Stel een date voor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:38 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Haha, ze ziet me aankomen zeg. Als ik haar spreek is het omdat ik haar toevallig op de uni zie. En dat gebeurt niet vaak.
Waarom niet? Wel spreken op Whatsapp maar niet met elkaar?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:38 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Haha, ze ziet me aankomen zeg. Als ik haar spreek is het omdat ik haar toevallig op de uni zie. En dat gebeurt niet vaak.
Zeg dat ze je een leuke meid lijkt en stel gewoon voor om een keer een koffie/thee te drinken op de uni. Zolang het niet meteen op een date lijkt zullen de meeste vrouwen hier mee instemmen. Maak het niet te lang en hou het casual. Als het bij de koffie/thee gezellig is en zij geen signalen uitstraalt met 'wat doe ik hier' kun je via app op het koffie/thee-moment terugkeren met dat je het gezellig vond om eens wat uitgebreider face to face te kletsen. Dan kan het zo zijn dat zij meteen een date voorstelt, en zo niet vraag je gewoon zelf of ze daar zin in heeft.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:38 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom niet? Wel spreken op Whatsapp maar niet met elkaar?
Als je haar ooit in je bed wil hebben, gaat de communicatie toch ook niet per Whatsapp in bed?
Wat is het bezwaar? Zeg hoi, en haal aan wat je besproken hebt in Whatsapp. Geef haar een koffie en na 10 minuten ga je weer verder. Daarbij vraag je haar of ze wil nadenken om met jou over 1 a 2 weken naar de bios/kroeg/pretpark/het bos of wat dan ook te gaan, antwoord geeft ze dan wel via Whatsapp
quote:
Oké, in een vorig topic vroeg ik advies en dat was: app een aantal keer met haar en als de gesprekken goed lopen regel je na een week ofzo een date. Als jullie het hier niet mee eens zijn hoor ik het graag.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:23 schreef yats het volgende:
[..]
Zeg dat ze je een leuke meid lijkt en stel gewoon voor om een keer een koffie/thee te drinken op de uni. Zolang het niet meteen op een date lijkt zullen de meeste vrouwen hier mee instemmen. Maak het niet te lang en hou het casual. Als het bij de koffie/thee gezellig is en zij geen signalen uitstraalt met 'wat doe ik hier' kun je via app op het koffie/thee-moment terugkeren met dat je het gezellig vond om eens wat uitgebreider face to face te kletsen. Dan kan het zo zijn dat zij meteen een date voorstelt, en zo niet vraag je gewoon zelf of ze daar zin in heeft.
Klopt, maar als je haar al in het echt ziet, heeft haar echt spreken de voorkeur (zonder dat het meteen een date is). Weet je meteen ook of ze echt wel zo leuk is (en geen afgrijselijke geur om haar heen heeft hangen, stom giechelt of andere voor jou relevante afknappers heeft). Daarna kan je haar in het echt (of via whatsapp) voorstellen om elkaar uitgebreider te leren kennenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oké, in een vorig topic vroeg ik advies en dat was: app een aantal keer met haar en als de gesprekken goed lopen regel je na een week ofzo een date. Als jullie het hier niet mee eens zijn hoor ik het graag.
Ik zou van het appen zo kort mogelijk naar een echte date toewerken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Oké, in een vorig topic vroeg ik advies en dat was: app een aantal keer met haar en als de gesprekken goed lopen regel je na een week ofzo een date. Als jullie het hier niet mee eens zijn hoor ik het graag.
Uiteraard, alleen ik zie haar te weinig in het echt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Klopt, maar als je haar al in het echt ziet, heeft haar echt spreken de voorkeur (zonder dat het meteen een date is). Weet je meteen ook of ze echt wel zo leuk is (en geen afgrijselijke geur om haar heen heeft hangen, stom giechelt of andere voor jou relevante afknappers heeft). Daarna kan je haar in het echt (of via whatsapp) voorstellen om elkaar uitgebreider te leren kennen
Dat ben ik ook niet, maar toch zou ik wat ik hier op de vorige pagina postte gewoon daadwerkelijk zo doen. Als je toch al een leuk contact hebt via de app is afspreken toch niet zo'n rare stap?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:30 schreef rolklem het volgende:
Ik denk dat BeyondTheGreen ook geen persoon is om zomaar op mensen af te stappen zoals jullie denken dat het beste werkt. Dat werkt misschien voor een enkeling heel goed, maar écht niet voor iedereen.
Ja, op de universiteit. Weten jullie wel van elkaar hoe jullie eruitzien?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:27 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Uiteraard, alleen ik zie haar te weinig in het echt.Ik dacht dat je bedoelde dat ik haar helemaal op moest gaan zoeken ofzo.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, op de universiteit. Weten jullie wel van elkaar hoe jullie eruitzien?
Ja, geef ze nog een smoes om lekker in hun comfortzone te blijvenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:30 schreef rolklem het volgende:
Ik denk dat BeyondTheGreen ook geen persoon is om zomaar op mensen af te stappen zoals jullie denken dat het beste werkt. Dat werkt misschien voor een enkeling heel goed, maar écht niet voor iedereen.
Ja, zorg dat ze gelijk van het één soort mens het anders soort mens wordtquote:Op woensdag 5 maart 2014 06:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja, geef ze nog een smoes om lekker in hun comfortzone te blijven
Wat een bullshit "advies"
Dit vind ik een heel strak plan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:23 schreef yats het volgende:
[..]
Zeg dat ze je een leuke meid lijkt en stel gewoon voor om een keer een koffie/thee te drinken op de uni. Zolang het niet meteen op een date lijkt zullen de meeste vrouwen hier mee instemmen. Maak het niet te lang en hou het casual. Als het bij de koffie/thee gezellig is en zij geen signalen uitstraalt met 'wat doe ik hier' kun je via app op het koffie/thee-moment terugkeren met dat je het gezellig vond om eens wat uitgebreider face to face te kletsen. Dan kan het zo zijn dat zij meteen een date voorstelt, en zo niet vraag je gewoon zelf of ze daar zin in heeft.
Niks moeilijks aan. Gek wel, als je naast je moeder en zusjes aanspreken geen enkele andere vrouw aanspreekt...quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:29 schreef ook_gek het volgende:
Als je leuk contact heb gewoon voorstellen samen te lunchen. Niks moeilijks of geks aan. Zo eng is dat niet.
Als ik haar überhaupt in rl zag zou ik misschien wel op haar afstappen als die gelegenheid er is. Maar ik probeer juist contact te houden via whatsapp. En als dat contact elke keer van mij af komt, dan denk ik niet dat zij interesse heeft en dan regel ik ook geen date. Stel dat zij mij deze week een keer zelf benaderd in plaats van de twee keer dat ik haar aansprak via whatsapp dan regel ik een date.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:45 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ben ik ook niet, maar toch zou ik wat ik hier op de vorige pagina postte gewoon daadwerkelijk zo doen. Als je toch al een leuk contact hebt via de app is afspreken toch niet zo'n rare stap?
Je kan natuurlijk afwachten.......quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:10 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Als ik haar überhaupt in rl zag zou ik misschien wel op haar afstappen als die gelegenheid er is. Maar ik probeer juist contact te houden via whatsapp. En als dat contact elke keer van mij af komt, dan denk ik niet dat zij interesse heeft en dan regel ik ook geen date. Stel dat zij mij deze week een keer zelf benaderd in plaats van de twee keer dat ik haar aansprak via whatsapp dan regel ik een date.
Dus ik heb nog geen leuk contact via de app. Zo voelt het niet echt en zij begint zelf ook (nog?) geen gesprekken.
Strak actieplan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:36 schreef habitue het volgende:
Dus pak nu je telefoon, open WhatsApp en typ het volgende naar haar:
"Heb je zin om deze week na college wat te drinken samen op de campus?"
Of gewoon nu. Het is nu mooi weer.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:36 schreef habitue het volgende:
Dus pak nu je telefoon, open WhatsApp en typ het volgende naar haar:
"Heb je zin om deze week na college wat te drinken samen op de campus?"
Idd hoe moeilijk kan het zijn,quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of gewoon nu. Het is nu mooi weer.
"Hey ga je mee wat drinken op terras om van de eerste lente dag te genieten?"
Gohquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Er is wel veel haat op de comfortzone op fok. Gewoon iets wat me opvalt.
Als ik in de buurt kom van een pc, waarom niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik gehoopt op een wat diepere discussie mbt dit onderwerp
Geprobeerd dusquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:50 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Oké dan, ik heb geen problemen met de comfort zone hoor.
Ze zei trouwens "nee".
Ze zei eerst dat ze niet op die vraag had gerekend. Vervolgens zei ze iets als "maar nee, geen interessequote:Op woensdag 5 maart 2014 19:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geprobeerd dus
Mooi. Gaf ze nog een reden?
Jammer, next!quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ze zei eerst dat ze niet op die vraag had gerekend. Vervolgens zei ze iets als "maar nee, geen interesse".
Nou ja in ieder goed dat je het gevraagd hebt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ze zei eerst dat ze niet op die vraag had gerekend. Vervolgens zei ze iets als "maar nee, geen interesse".
quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:04 schreef habitue het volgende:
De comfortzone, mits de zone een beetje ruim is dan.
Nou top! Trots zijn op het gevraagd hebben en lekker door gaan! Meer dan dit kon je niet doenquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Jammer maar helaas. Je hebt het in ieder geval geprobeerd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Je zou de dobbelsteen toch laten bepalen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:05 schreef kingtoppie het volgende:
Ist raar dat ik me er niet heel gemakkelijk bij voel om steeds een approach naar 1 meisje te maken? Tis niet dat we naast elkaar staan maar ik moet er echt op af steeds(komt door de situatie)
Pff keb al gedobbeld anders had ik haar toch niet aangesproken joh!quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je zou de dobbelsteen toch laten bepalen?
Maar daar is blijkbaar niks van terecht gekomen...zoals ik al verwacht had
*applaus*quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Pff keb al gedobbeld anders had ik haar toch niet aangesproken joh!
Deze vraag gaat overigens om mijn denkbeelden en niet om mijn acties.. Hoewel die 2 uiteraard in verband staan met elkaar.
Kan altijd nog dobbelen als ik er niet uitkom![]()
Overigens waren de dobbelstenen 50 cent ipv 30 cent.
Ik heb haar wel aangesproken, en ja dat ging wel, alleen zijn we beiden aan het sporten dus nee ik ga der niet van der training afhoudenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
*applaus*
Alleen jammer dat je het alsnog niet aandurfde?
Maar je durft toch wel vrouwen aan de praat te houden? Dus ik snap jouw probleem eigenlijk niet zo
quote:Ist raar dat ik me er niet heel gemakkelijk bij voel om steeds een approach naar 1 meisje te maken? Tis niet dat we naast elkaar staan maar ik moet er echt op af steeds
Gewoon een vrouw vragen die wel niet met iets bezig isquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb haar wel aangesproken, en ja dat ging wel, alleen zijn we beiden aan het sporten dus nee ik ga der niet van der training afhouden
Ja maar deze ziet er ook leuk uitquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon een vrouw vragen die wel niet met iets bezig is
Kgeef al antwoord op mezelf, meer schijt hebben...quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja maar deze ziet er ook leuk uit
uhm, dan vraag je gewoon deze vrouw die er ook leuk uit ziet wanneer ze wel niet met iets bezig is?...quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja maar deze ziet er ook leuk uit
Das jammer, maar bon.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Al naar de dansschool geweest Yats?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:58 schreef yats het volgende:
[..]
Jammer maar helaas. Je hebt het in ieder geval geprobeerd.
quote:Op maandag 9 december 2013 01:15 schreef complicate het volgende:
Dansles volgen is ook een manier om "connectie" te maken zonder rechtsreeks te versieren.
Voordelen:
1. Je krijgt meteen een danspartner (meestal om de 3 maanden een nieuwe partner)
2. Je krijgt meer zelfvertrouwen
3. En je leert leuke meiden kennen
Tango, Salsa, ........
P.S. Het is niet de bedoeling dat het je passie wordt ofzo, maar je leert heel veel tijdens de les , zeker qua 'connectie' , manier van aankijken tijdens de dans etc. etc.
Comfortzone is -in mijn opinie- niet het "probleem" . Ik denk dat de meeste mensen niet weten wanneer ze precies gas kunnen geven en wanneer ze moeten remmen. Zo zijn er ook een aantal mensen die niet kunnen omgaan met hints/signalen etc., terwijl het voor anderen juist een deel van het spel is. Afhankelijk van wat men zoekt en hoe graag men iets wilt, zal iemand resultaat bereiken, maar van niets doen heeft niemand ooit iets bereikt, laat staan succesvol. Allee zo zie ik het. En wie niet waagt niet wint he.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nee, ik ben nog niet geweest. Maar de lessen beginnen ook pas in april.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Al naar de dansschool geweest Yats?![]()
Ik heb even een oude quote voor u opgehaald met de voordelen van dansles volgen (en versieren), om u extra te motiveren
[..]
Dat klinkt bekend ja, ik ben ook niet echt een held met hints.quote:Comfortzone is -in mijn opinie- niet het "probleem" . Ik denk dat de meeste mensen niet weten wanneer ze precies gas kunnen geven en wanneer ze moeten remmen. Zo zijn er ook een aantal mensen die niet kunnen omgaan met hints/signalen etc., terwijl het voor anderen juist een deel van het spel is. Afhankelijk van wat men zoekt en hoe graag men iets wilt, zal iemand resultaat bereiken, maar van niets doen heeft niemand ooit iets bereikt, laat staan succesvol. Allee zo zie ik het. En wie niet waagt niet wint he
Hints zijn dan ook stom. April is niet meer lang wachtenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 04:07 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog niet geweest. Maar de lessen beginnen ook pas in april.
[..]
Dat klinkt bekend ja, ik ben ook niet echt een held met hints.
Ze bestaan dus echt, vrouwen die niet aan hints doen maar gewoon duidelijk zijn! Top complicate!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Hints zijn dan ook stom. April is niet meer lang wachten
Elke vrouw doet daaraan.. Bewust of onbewust. Maar het gebeurd sowieso.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:13 schreef yats het volgende:
Ze bestaan dus echt, vrouwen die niet aan hints doen maar gewoon duidelijk zijn! Top complicate!
Maar mannen toch ook? Dat heette toch flirten?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Elke vrouw doet daaraan.. Bewust of onbewust. Maar het gebeurd sowieso.
Ik zei ook niet dat mannen t niet deden..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar mannen toch ook? Dat heette toch flirten?
Was meer een toevoeging van wat jij zei, niet om wat jij zei te ondergravenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat mannen t niet deden..
Hints geven bedoel je?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Elke vrouw doet daaraan.. Bewust of onbewust. Maar het gebeurd sowieso.
Ah, dus dat doe ik verkeerd.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:40 schreef habitue het volgende:
Dat doet iedereen. Als je een meid meevraagt naar huis vraag je toch ook iets van heb je zin om bij mij thuis nog wat te drinken en niet: zullen we nu bij mij thuis de avond afsluiten met wat ruige seks.
Op vakantie in Thailand deze zomer liep ik met een amerikaanse meid naar haar hotelkamer om wat te "drinken" Ik was dronken en riep iets van were going to have amazing sex tonight.quote:
Dus toen ben je terug de kroeg in gegaan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:47 schreef habitue het volgende:
[..]
Op vakantie in Thailand deze zomer liep ik met een amerikaanse meid naar haar hotelkamer om wat te "drinken" Ik was dronken en riep iets van were going to have amazing sex tonight.
Toen wilde ze niet meer omdat ik te direct was.
Toen heb ik ergens in een hangmat geslapen aangezien mn maat de hotelkamersleutel had en nergens te bekennen of te bereiken was.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:58 schreef yats het volgende:
[..]
Dus toen ben je terug de kroeg in gegaan?
Dan overdonder je diegene toch enorm? Je zet iemand dan wel stevig voor het blok denk ikquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Das jammer, maar bon.
Volgende keer als je een meisje leuk vindt, maak gebruik van het moment. Probeer dus bijvoorbeeld een meisje te trakteren voor een drankje ter plaatse om een gesprek te beginnen. Op dat moment kan je zelfs een date regelen in plaats van te wachten op haar "call". Bovendien weet je snel hoe laat het is.
weet ik maar word een beetje moe van dat als er ioets over t ene geslacht wordt gezegd er altid wel iemand moet vertellen dat het andere geslacht dat ook wel of niet doetquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was meer een toevoeging van wat jij zei, niet om wat jij zei te ondergraven
Er zijn slechtere opties te bedenken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:03 schreef habitue het volgende:
[..]
Toen heb ik ergens in een hangmat geslapen aangezien mn maat de hotelkamersleutel had en nergens te bekennen of te bereiken was.
Maar dat is toch een beetje hetzelfde als zeggen "Vrouwen liegen 30 keer per dag!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
weet ik maar word een beetje moe van dat als er ioets over t ene geslacht wordt gezegd er altid wel iemand moet vertellen dat het andere geslacht dat ook wel of niet doet
Zeg dat. Uitzicht op blauwe zee alles. Nu heb ik weer zin in vak.quote:
Ik heb een keer in een smerige gang geslapen omdat mijn beste maat in onze kamer bezig was met een vrouw die ik voor hem geregeld had. En ja, het is inderdaad tijd om weer een reis te maken. Liever vandaag dan morgen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:38 schreef habitue het volgende:
[..]
Zeg dat. Uitzicht op blauwe zee alles. Nu heb ik weer zin in vak.
Versieren is op vak ook een stuk makkelijker dan in NL vind ik. Ervaren jullie dat ook?
Nee, op de laatste vakantie kwam ik geen enkele leuke vrijgezelle vrouw tegen (ja echt, geen enkele)quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:38 schreef habitue het volgende:
[..]
Zeg dat. Uitzicht op blauwe zee alles. Nu heb ik weer zin in vak.
Versieren is op vak ook een stuk makkelijker dan in NL vind ik. Ervaren jullie dat ook?
Kies dan ook niet Benidormquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, op de laatste vakantie kwam ik geen enkele leuke vrijgezelle vrouw tegen (ja echt, geen enkele)
Typisch. Ik vind het lastig te geloven.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zanzibar. De vrouwen die ik tegen kwam waren allemaal bezet.
Story of my life.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:01 schreef habitue het volgende:
[..]
Typisch. Ik vind het lastig te geloven.
Verkeerde land, verkeerde regio, verkeerde periode. Heb ik weer.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:08 schreef habitue het volgende:
Ik tel stuk of 6 vrouwen? Ga je savonds nooit weg?
En Thailand
Das jammer ergens, dat er dus vrouwen zijn die niet gewoon openlijk durven toe te geven dat ze zin hebben in een potje seks want dan zijn ze een slet ofzo dunno.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:47 schreef habitue het volgende:
[..]
Op vakantie in Thailand deze zomer liep ik met een amerikaanse meid naar haar hotelkamer om wat te "drinken" Ik was dronken en riep iets van were going to have amazing sex tonight.
Toen wilde ze niet meer omdat ik te direct was.
Oost Europa in de zomer? Alleen zou ik Oekraine even vermijden.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verkeerde land, verkeerde regio, verkeerde periode. Heb ik weer.
Ja, jammer dat dat etiket daar al snel aan kleeft. Wat ik in een ander topic las: als je als vrouw initiatief neemt in contact met een man, ben je een slet of wanhopig.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Das jammer ergens, dat er dus vrouwen zijn die niet gewoon openlijk durven toe te geven dat ze zin hebben in een potje seks want dan zijn ze een slet ofzo dunno.
Niet gelijk alles geloven wat een 1 of andere dildo geschreven heeft he?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, jammer dat dat etiket daar al snel aan kleeft. Wat ik in een ander topic las: als je als vrouw initiatief neemt in contact met een man, ben je een slet of wanhopig.
Wat mij betreft schaffen we die labeltjes af.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, jammer dat dat etiket daar al snel aan kleeft. Wat ik in een ander topic las: als je als vrouw initiatief neemt in contact met een man, ben je een slet of wanhopig.
Ja, uitroeien die hap!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:46 schreef yats het volgende:
[..]
Wat mij betreft schaffen we die labeltjes af.
Ligt eraan op welke manier initiatief hoop ik? Als iemand je 2x aangesproken heeft en je denkt er nog steeds zo over ben je gewoon een domme doosquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Snap je eerste zin niet echt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ligt eraan op welke manier initiatief hoop ik? Als iemand je 2x aangesproken heeft en je denkt er nog steeds zo over ben je gewoon een domme doos
Als je vind dat de man ''het initiatief'' moet nemen is een ander verhaal... Vrouwen willen ook gewoon lekker vrouw zijn en versierd worden.
Denk dat die soeplesse ook gewoon erg aantrekkelijk is van dat verhaal... Tis gelijk niet subtiel meer als je zegt dat je gaat neuken natuurlijk..
Anderzijds... ''Ik heb zin in je'' kan volgens mij weer wel.
Nouja initiatief waartoe?quote:
Soms is het niet zo complicated hequote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ze bestaan dus echt, vrouwen die niet aan hints doen maar gewoon duidelijk zijn! Top complicate!
Neen hoor, dat hangt eigenlijk af van hoe je het aanpakt. Je komt binnen met uw vrienden of alleen, voelt een beetje de sfeer aan. Als je dan een groep vriendinnen (of 1 meisje) ziet, dan trakteer je door aan de ober te vragen dat hij haar een drankje brengt onder uw naam, dus eigenlijk doe je niet veel, maar dan moet de ober wel zeggen dat het van u komt. Dat gebeurt eigenlijk heel vaak in bars, disco's, festivals etc.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:06 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Dan overdonder je diegene toch enorm? Je zet iemand dan wel stevig voor het blok denk ik
Niet als je naar Braziliė, Italiė , Spanje of Parijs gaatquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verkeerde land, verkeerde regio, verkeerde periode. Heb ik weer.
Hehe ik snap wat je bedoeltquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat is toch een beetje hetzelfde als zeggen "Vrouwen liegen 30 keer per dag!"
...terwijl dat nogal irrelenant is als blijkt dat mannen zelf ook 30x per dag liegen
Waarom noem je dan alleen maar die vrouwen? Daarmee geef je toch een vertekend beeld?
Even een hypothetisch voorbeeldje
Dan ken je mijn geluk nog niet....quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Niet als je naar Braziliė, Italiė , Spanje of Parijs gaat, dan heb je gegarandeerd een vakantieliefje. Trust me
Bereid je dan wel goed op afscheid nemen enz.
[..]
Hehe ik snap wat je bedoelt
Geluk is voor vrouwen, mannen regelen het zelf.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan ken je mijn geluk nog niet....
Maar in Oktober ga ik misschien naar Cumbuco.
Ik vind het soms toch nog best lastig om signalen juist in te schatten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Soms is het niet zo complicated he
[..]
Neen hoor, dat hangt eigenlijk af van hoe je het aanpakt. Je komt binnen met uw vrienden of alleen, voelt een beetje de sfeer aan. Als je dan een groep vriendinnen (of 1 meisje) ziet, dan trakteer je door aan de ober te vragen dat hij haar een drankje brengt onder uw naam, dus eigenlijk doe je niet veel, maar dan moet de ober wel zeggen dat het van u komt. Dat gebeurt eigenlijk heel vaak in bars, disco's, festivals etc.
En meeste gesprekken beginnen dan op die manier....
1 ding moet je dan wel oppassen dat je niet de hele avond trakteert en dat het gesprek gewoon normaal verloopt zonder veel te domineren. Maar hoe dan ook, alles wat je doet, komt over als een echte gentleman, omdat je dan joviaal bent én laat zien dat je ballen hebt!
Om een lang verhaal kort te maken: je overdondert niemand door zo te doen
Ik snap je, maar in principe als een hint of iemand niet duidelijk genoeg is, dan vraag je het gewoon. En als de persoon vaag blijft dan weet je hoe laat het is. Bovendien is het de bedoeling dat je elkaar aanvoelt en bij verkeerde interpretatie van hints, heb je vaak te maken met iemand waarmee je niet op dezelfde golflengte bent. Vandaar dat je uw gevoel zo veel mogelijk moet proberen te vertrouwen én te volgen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:17 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vind het soms toch nog best lastig om signalen juist in te schatten.
Tis beide duidelijk joh.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik snap je, maar in principe als een hint of iemand niet duidelijk genoeg is, dan vraag je het gewoon. En als de persoon vaag blijft dan weet je hoe laat het is. Bovendien is het de bedoeling dat je elkaar aanvoelt en bij verkeerde interpretatie van hints, heb je vaak te maken met iemand waarmee je niet op dezelfde golflengte bent. Vandaar dat je uw gevoel zo veel mogelijk moet proberen te vertrouwen én te volgen.![]()
Maar, volgens mij val je op type "duidelijke, sensuele" vrouw dan op een speelse vrouw. Allee denk ik he.
Ik kan wat speelsheid best waarderen. Maar als het op actie aan komt denk ik dat ik met een duidelijke vrouw toch het verste kom. Toch jammer, want dat sluit veel vrouwen uit. Om er dan achteraf achter te komen dat iemand wel degelijk interesse in me had.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik snap je, maar in principe als een hint of iemand niet duidelijk genoeg is, dan vraag je het gewoon. En als de persoon vaag blijft dan weet je hoe laat het is. Bovendien is het de bedoeling dat je elkaar aanvoelt en bij verkeerde interpretatie van hints, heb je vaak te maken met iemand waarmee je niet op dezelfde golflengte bent. Vandaar dat je uw gevoel zo veel mogelijk moet proberen te vertrouwen én te volgen.![]()
Maar, volgens mij val je op type "duidelijke, sensuele" vrouw dan op een speelse vrouw. Allee denk ik he.
Dat geloof je toch zelf niet he. Uw geluk mag je niet laten afhangen van vrouwen versieren of seks hebben. Al kan ik wel begrijpen dat het voor u frustrerend kan werken als het u echt niet lukt.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:11 schreef Faxie het volgende:
Maar in Oktober ga ik misschien naar Cumbuco.
Jij hebt geen probleem toch Jel?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:30 schreef jelfrikandel het volgende:
Morgen weer stappen met m'n maten. Vaste scharrel heeft er een eind aan gebreid dus ik zie t wel weer.
wadde?quote:
quote:
Precies, jij wilt een speelse (ik denk eerder sensuele) vrouw maar die wel heel duidelijk communiceert. Maar Yats, jij lijkt een doorzetter, ik heb er veel vertrouwen in dat het goed komt met u.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan wat speelsheid best waarderen. Maar als het op actie aan komt denk ik dat ik met een duidelijke vrouw toch het verste kom. Toch jammer, want dat sluit veel vrouwen uit. Om er dan achteraf achter te komen dat iemand wel degelijk interesse in me had.
De handdoek gooien is sowieso nooit een optie voor mij. Zo zit ik niet in elkaar.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Precies, jij wilt een speelse (ik denk eerder sensuele) vrouw maar die wel heel duidelijk communiceert. Maar Yats, jij lijkt een doorzetter, ik heb er veel vertrouwen in dat het goed komt met u.
Je geluk er vanaf laten hangen gaat veel te ver, al snap ik heel goed dat het frustrerend is. Maar ik kan fax alleen maar aanraden om dat niet teveel te tonen en gewoon verder te blijven kijken. Er loopt ook voor hem een vrouw rond die met hem wil settelen.quote:Dat geloof je toch zelf niet he. Uw geluk mag je niet laten afhangen van vrouwen versieren of seks hebben. Al kan ik wel begrijpen dat het voor u frustrerend kan werken als het u echt niet lukt.
That's the spiritquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:43 schreef yats het volgende:
[..]
De handdoek gooien is sowieso nooit een optie voor mij. Zo zit ik niet in elkaar.
Fax kan daar geen afstand van nemenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:43 schreef yats het volgende:
Je geluk er vanaf laten hangen gaat veel te ver, al snap ik heel goed dat het frustrerend is. Maar ik kan fax alleen maar aanraden om dat niet teveel te tonen en gewoon verder te blijven kijken. Er loopt ook voor hem een vrouw rond die met hem wil settelen.
Je kunt moeilijk huilend op de bank/in bed blijven wachten tot er ineens een leuke vrouw uit de lucht komt vallen. Alleen merk ik wel dat de kosten om steeds uit te gaan in de hoop iemand te treffen een beetje op beginnen te lopen.quote:That's the spirit![]()
Dat begrijp ik dan weer niet. Ik ben ook geen rasversierder, maar toch is het mij tot drie keer toe gelukt om een vrouw tot een relatie met mij te verleiden. En om nou te zeggen dat ik daar iets speciaals voor gedaan heb? Het liep eigenlijk vrij automatisch zo. Misschien is dat ook het probleem van fax, dat hij er teveel moeite in steekt?quote:Fax kan daar geen afstand van nemen
Kwenie zo goed wat zijn probleem is maar ik geloof wel dat hij een relatie wil en dat lukt hem niet. Maar bon soit, ik laat het woord aan hem.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:54 schreef yats het volgende:
Dat begrijp ik dan weer niet. Ik ben ook geen rasversierder, maar toch is het mij tot drie keer toe gelukt om een vrouw tot een relatie met mij te verleiden. En om nou te zeggen dat ik daar iets speciaals voor gedaan heb? Het liep eigenlijk vrij automatisch zo. Misschien is dat ook het probleem van fax, dat hij er teveel moeite in steekt?
Dan moet kan je dit vanavond eens proberen:quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:54 schreef yats het volgende:
Je kunt moeilijk huilend op de bank/in bed blijven wachten tot er ineens een leuke vrouw uit de lucht komt vallen. Alleen merk ik wel dat de kosten om steeds uit te gaan in de hoop iemand te treffen een beetje op beginnen te lopen.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:32 schreef complicate het volgende:
Je komt binnen met uw vrienden of alleen, voelt een beetje de sfeer aan. Als je dan een groep vriendinnen (of 1 meisje) ziet, dan trakteer je door aan de ober te vragen dat hij haar een drankje brengt onder uw naam, dus eigenlijk doe je niet veel, maar dan moet de ober wel zeggen dat het van u komt. Dat gebeurt eigenlijk heel vaak in bars, disco's, festivals etc.
En meeste gesprekken beginnen dan op die manier....
1 ding moet je dan wel oppassen dat je niet de hele avond trakteert en dat het gesprek gewoon normaal verloopt zonder veel te domineren. Maar hoe dan ook, alles wat je doet, komt over als een echte gentleman, omdat je dan joviaal bent én laat zien dat je ballen hebt!
Nee helemaal niet compliquote:
Ow dat ga je vanzelf geloven op een gegeven moment hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zelf niet he. Uw geluk mag je niet laten afhangen van vrouwen versieren of seks hebben. Al kan ik wel begrijpen dat het voor u frustrerend kan werken als het u echt niet lukt.
[..]MAAR wat je ook doet, geniet van alles en laat het niet allemaal afhangen van dat 1 ding.
Inderdaad Jelquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:04 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Nee helemaal niet complivermaak me prima. Maar ik lees hier wel eens mee en je gaat mensen dan toch volgen met hun problemen enzo. Heb jij ook denk ik wel
Ah ok, dan morgen maar hequote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:04 schreef yats het volgende:
Vanavond probeer ik niets meer. Gisteren was het 4 uur voordat ik thuis was en was ik weer iets armer. Misschien dat ik morgen weer ga stappen, maar dat hangt een beetje van mijn vrienden af.
p.s. Het lijkt me wel handig als ik jouw tips uitvoer bij een meisje dat daadwerkelijk interesse heeft. Dus eerst moet ik die signalen leren herkennen.
Ik heb horen zeggen dat er mannen zijn die onbewust de kunst hebben om "foute" vrouwen aan te trekken. Misschien zit je in een soort patroonquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dat ga je vanzelf geloven op een gegeven moment hoor
En ik doe nooit iets met als eerste doel vrouwen tegenkomen. Wat dat betreft slaag ik daar dus wel in.
Gek genoeg is dat nou juist wat je altijd schijn te moeten doen om iemand tegen te komen
quote:Herken de foute vrouw
Door haar te herkennen begin je de bewustwording; de eerste stap naar een blijvend beter liefdesleven…
Hier herken je de foute vrouw onder andere aan:
Je hebt haar ontmoet op het moment dat ze in de problemen zat. Een relatieprobleem, pijnlijke scheiding, een mislukte opvoeding van haar kinderen, financiėle kwesties, of zelfs een verslaving. Vaak heeft ze ook psychische problemen.
Ze is egocentrisch: ‘ik, ik en nog eens ik’. Ze zal wel eens vragen hoe het met jou gaat, maar dat is slechts een formaliteit, geen oprechte interesse. Ze is simpelweg niet echt betrokken bij jouw behoeften en wat werkelijk belangrijk is voor jou…
Ze irriteert je. Ze is jaloers, ze klaagt veel, heeft nergens zin in, liegt of vertoont vervelend, onvoorspelbaar gedrag.
Ze heeft weinig (seksuele) zelfbeheersing. Vrijwel alles wat ze ziet wil ze meteen hebben. Ze doet aan snelle behoeftebevrediging en handelt niet vanuit een langetermijnvisie.
Zeker het laatste punt kan een valkuil zijn voor de man die verslingerd is aan een foute vrouw. Bijvoorbeeld, hij is een of meerdere keren met de foute vrouw naar bed gegaan. Hij trekt de conclusie dat zij eigenlijk, in principe, wel voor hem kiest. (Eigenlijk en principe zijn woorden die vaak terugkomen in de e-mails die ik van deze mannen ontvang!).
Seks met een foute vrouw hoeft weinig te beteken, ze heeft zich simpelweg niet kunnen inhouden. Ze had op dat moment zin om met je naar bed te gaan, maar op de lange termijn is er nog steeds geen relatiepotentieel.
Foute vrouw? Foute relatie!
De foute vrouw is géén vrouw om een goede en blijvende relatie mee te beginnen. Ga maar na, ze is egocentrisch en heeft weinig zelfbeheersing. De relatie kan geen stand houden, er zijn immers al meer dan genoeg andere uitdagingen in het leven om te overwinnen.
K vind je echt een toffe chick, compli. Hoe je de moeite neemt iedereen te helpen enzo. Toppertje ben je!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Inderdaad Jel
[..]
Ah ok, dan morgen maar he
Amai zeg, wat een warmte! Dank jequote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:26 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
K vind je echt een toffe chick, compli. Hoe je de moeite neemt iedereen te helpen enzo. Toppertje ben je!![]()
Ik heb het idee dat zo'n beetje elke vrouw dan een foute vrouw isquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Inderdaad Jel
[..]
[..]
Ik heb horen zeggen dat er mannen zijn die onbewust de kunst hebben om "foute" vrouwen aan te trekken. Misschien zit je in een soort patroonMisschien ben je onbewust aangetrokken tot "foute" vrouwen oid.
Ik heb even snel nog de kenmerken van "foute" vrouwen voor u opgezocht :
[..]
Ja, zo snap ik wel dat je vrijgezel bent. Wat een bs zeg.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat zo'n beetje elke vrouw dan een foute vrouw is
Er zijn er wel heel veel die aan minstens 1 punt van dat lijstje voldoen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, zo snap ik wel dat je vrijgezel bent. Wat een bs zeg.
Vrouwen nooit op een voetstuk plaatsen! Het zijn ook maar mensen. En nee, we zijn niet perfect, maar dat is ook weer niet hetzelfde als een foute vrouw.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:34 schreef Faxie het volgende:
Trouwens, vroeger was ik een stuk naiever en was ik in de overtuiging dat elke knappe vrouw een aardig en lief prinsesje wasZe gingen ook gelijk op een voetstuk bij mij en moesten aanbeden worden.
M'n ogen zijn een stuk meer geopend tegenwoordig (inb4 'nu nog dat bord ervoor weghalen')
Ja focus je vooral op de gebrekken van iemand, lekker oordelen enzo, als een soort keurmeester. Geef je mensen ook een goed gevoel mee, met zo'n houdingquote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:50 schreef Faxie het volgende:
Er zijn er wel heel veel die aan minstens 1 punt van dat lijstje voldoen.
Ik word altijd een btje verdrietig van zulke simplistische en generaliserende stukjes tekst.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Inderdaad Jel
[..]
[..]
Ik heb horen zeggen dat er mannen zijn die onbewust de kunst hebben om "foute" vrouwen aan te trekken. Misschien zit je in een soort patroonMisschien ben je onbewust aangetrokken tot "foute" vrouwen oid.
Ik heb even snel nog de kenmerken van "foute" vrouwen voor u opgezocht :
[..]
1 punt is genoeg om meteen 'fout' te zijn? Tja, zo snap ik wel dat je vrijgezel bent fax. Er zijn genoeg vrouwen die wel 1 of meer van die kenmerken heeft maar toch prima geschikt kan zijn om een relatie mee te hebben. Ga er gewoon eens met een open vizier in zonder meteen labeltjes of iets aan een vrouw te hangen. Begin met elkaar leren kennen, doe 1 of 2 dates weinig seksueels (hoogstens zoenen) en kijk dan of de klik er is. Dan weet je ook meteen een beetje hoe de vrouw in kwestie in elkaar zit. Ik heb bij jou het idee dat je onbewust te snel denkt dat een vrouw jou niet waard is en je het daarom niet echt probeert terwijl als je het wel zou proberen ik de kans groot acht dat je relatief snel een leuke relatie hebt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zijn er wel heel veel die aan minstens 1 punt van dat lijstje voldoen.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:09 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik word altijd een btje verdrietig van zulke simplistische en generaliserende stukjes tekst.
Omdat mensen er al snel naar toe neigen om er in vast zitten. Te snel naar mijn idee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het verschil is wel een beetje dat de activiteiten die je noemt (behalve het leren lopen dan, maar das geloof ik ook meer een reflex oid) is dat je die samen doet en versieren doe je meer op jezelf.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Omdat mensen er al snel naar toe neigen om er in vast zitten. Te snel naar mijn idee.
Je kan niet en aan je angst blijven vasthouden en verwachten dat je vooruit komt.
Helaas heb ik dat idee wel bij veel mensen hier.
Daarom walg ik zo van dat argument; ''jezelf verbeteren is hetzelfde als je anders voor doen''.
Het is een houding die veel mensen zichzelf hier aanpraten. Want als je er mee geboren was had je niet leren lopen, leren lezen en schrijven, auto rijden, koken etc. ''Beter'' worden met vrouwen is ook een vaardigheid zoals alle anderen. Heeft niks te maken met jezelf anders voor doen of introvert zijn of welke kutsmoes ze ook verzinnen.
Naja, dit zou inderdaad kunnen impliceren dat het daardoor moeilijker is.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:28 schreef Weissman het volgende:
Dus?![]()
Dat maakt het moeilijker ofzo? Het ging mij meer om het idee van weerstand tegen nieuwe dingen leren en je zelf ontwikkelen.
Ik heb hem maar geblokkeerd (al betwijfel ik of dat überhaubt wel werkt magoedquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom blijf je dan maar DM´s sturen, Weissman, als er meerdere keren wordt aangegeven dat het niet gewenst is?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik gehoopt op een wat diepere discussie mbt dit onderwerp
Ja Weissman, waarom niet?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als ik in de buurt kom van een pc, waarom niet.
Ze hebben mij in de jaren ook zo'n goed gevoel gegeven jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja focus je vooral op de gebrekken van iemand, lekker oordelen enzo, als een soort keurmeester. Geef je mensen ook een goed gevoel mee, met zo'n houding
Dat is al tijden zoquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:58 schreef perro. het volgende:
hoop foute wijven in dit topic zeg. hou es op met vitten dames.
Heeft dat iets met die comfortzone te maken?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze hebben mij in de jaren ook zo'n goed gevoel gegeven ja
Ik moet juist zo denken om niet weer in een val te trappenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:29 schreef yats het volgende:
[..]
1 punt is genoeg om meteen 'fout' te zijn? Tja, zo snap ik wel dat je vrijgezel bent fax. Er zijn genoeg vrouwen die wel 1 of meer van die kenmerken heeft maar toch prima geschikt kan zijn om een relatie mee te hebben. Ga er gewoon eens met een open vizier in zonder meteen labeltjes of iets aan een vrouw te hangen. Begin met elkaar leren kennen, doe 1 of 2 dates weinig seksueels (hoogstens zoenen) en kijk dan of de klik er is. Dan weet je ook meteen een beetje hoe de vrouw in kwestie in elkaar zit. Ik heb bij jou het idee dat je onbewust te snel denkt dat een vrouw jou niet waard is en je het daarom niet echt probeert terwijl als je het wel zou proberen ik de kans groot acht dat je relatief snel een leuke relatie hebt.
Neequote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heeft dat iets met die comfortzone te maken?
yats heeft het hier vooral over zichzelf, vermoed ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik moet juist zo denken om niet weer in een val te trappenAlles maar een kans geven ben ik allang klaar mee.
Ik ben daar na topic nr.100 maar mee opgehouden.quote:
nieuwe mensen, barb. die jouw tips nog niet kennen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben daar na topic nr.100 maar mee opgehouden.
Vooruit dan maar.....quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:24 schreef perro. het volgende:
[..]
nieuwe mensen, barb. die jouw tips nog niet kennen.
Ja, zorg voor een dikke wagen en een dikke bult in de zijkant van je broekquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:33 schreef perro. het volgende:
goed zo.
niet te lang geduld hebben. passiviteit en afwachten is geestdodend saai en dat vindt zij vast ook. vindt ze dat niet, dan is er wat anders aan de hand en kun je beter naar de volgende gaan.
meer vrouwen dan kerken.
meer vissen in de zee dan in de vijver.
beter 10 vrouwen in de buurt dan 1 op je schoot. heb je nog wat te kiezen.
meer nog iemand?
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, zorg voor een dikke wagen en een dikke bult in de zijkant van je broek
(aan de voorkant een dikke bult wordt door bepaalde vrouwen overigens ook wel gewaardeerd)
Aanvulling daarop: niet te oppervlakkig zijn. Je moet ook wat te vertellen hebben anders hebben we ook niks aan die bulten overalquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, zorg voor een dikke wagen en een dikke bult in de zijkant van je broek
(aan de voorkant een dikke bult wordt door bepaalde vrouwen overigens ook wel gewaardeerd)
Klopt wel ja. Sowieso kan ik niet zoveel met een leeghoofd zonder eigen meningquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Aanvulling daarop: niet te oppervlakkig zijn. Je moet ook wat te vertellen hebben anders hebben we ook niks aan die bulten overal
nou, vertel eens iets dan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Aanvulling daarop: niet te oppervlakkig zijn. Je moet ook wat te vertellen hebben anders hebben we ook niks aan die bulten overal
Vanalles maar ik wil geen note van Re hebben voor slowchattenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:48 schreef perro. het volgende:
[..]
wat jij zoal te vertellen hebt natuurlijk.
pm me je verhaal!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Vanalles maar ik wil geen note van Re hebben voor slowchatten
Gelukkig hebben we altijd nog de comfortzonequote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:17 schreef perro. het volgende:
haha
nu is mijn leven nooit meer hetzelfde.
Welke 'val'? Denk eens in kansen i.p.v. in onmogelijkheden. Een relatie is geen val, maar een heerlijk iets mits het met een persoon is die jouw 'mindere punten' accepteert zoals jij die ook van haar accepteert. Iedereen heeft immers wel 'iets', maar om nou daarom iedereen af te wijzen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik moet juist zo denken om niet weer in een val te trappenAlles maar een kans geven ben ik allang klaar mee.
Nope. Mijn probleem ligt op een ander vlak dan dat van faxie. Ik geloof te weinig in mezelf, waardoor je dus ook kansen laat liggen. Bij fax is het geen zelfvertrouwen-kwestie, maar vooral een 'twijfelen aan anderen'.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:19 schreef perro. het volgende:
[..]
yats heeft het hier vooral over zichzelf, vermoed ik.
uhu. twijfelen aan anderen, das lekker makkelijk. die anderen ken je vaak nog niet eens. ik denk dat twijfelen aan anderen gewoon twijfelen aan jezelf is, om wat voor reden dan ook. maar mensen gaan confrontaties liever uit de weg, vooral die met zichzelf.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:32 schreef yats het volgende:
[..]
Nope. Mijn probleem ligt op een ander vlak dan dat van faxie. Ik geloof te weinig in mezelf, waardoor je dus ook kansen laat liggen. Bij fax is het geen zelfvertrouwen-kwestie, maar vooral een 'twijfelen aan anderen'.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Veel adviezen aan Fax zou je uitstekend op jezelf kunnen toepassen, Yatsquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:08 schreef yats het volgende:
Heb je het nu tegen mij of tegen fax perro?
En daarom ga ik ook niet naar de kroeg om iemand te versierenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Op een gemiddelde avond in de kroeg zie je zoveel oppervlakkige mensen met elkaar zoenen.
De gesprekken gaan echt niet over de zin van het leven, maar of de kroeg gezellig is, over vrienden en kennisen en de Voice of Holland. En daarna zoenen natuurlijk
Tuurlijk schat.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
En daarom ga ik ook niet naar de kroeg om iemand te versieren
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tuurlijk schat.
"Kijk mij eens zo intelligent zijn"
Morgen dan maar koffie doen in de Universiteitsbieb? Gaan we het hebben over het wel of niet bestaan van anti-deeltjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
Niet geloven in antideeltjes
Ik wou net zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik wou net zeggenJa precies, waar komt anders het gezegde "opposites attract" vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deels heb je gelijk. Alleen ben ik in tegenstelling tot fax niet bang voor een relatie of om een poging daartoe te wagen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Veel adviezen aan Fax zou je uitstekend op jezelf kunnen toepassen, YatsMany persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]![]()
Btw, "Never regret missed chances" betekent zoveel als "Nooit spijt hebben van dingen die je nooit gedaan hebt"quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:39 schreef yats het volgende:
[..]
Deels heb je gelijk. Alleen ben ik in tegenstelling tot fax niet bang voor een relatie of om een poging daartoe te wagen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |