Sorry, Re maar dat gesprek met Elvi leek redelijk ontopic dacht ik zo..quote:Op maandag 3 maart 2014 19:06 schreef Re het volgende:
willen jullie nou echt dat ik ga noten voor SC?... doe dat in die andere 2 SC topics, het is toch niet zo moeilijk?
Beter voor de mods, hoeven ze minder te modden. Wel slecht voor het aantal page views though. Maarja boeiend dat levert alleen maar geld op. Ow wacht....quote:Op maandag 3 maart 2014 20:20 schreef Weissman het volgende:
Nu durft niemand meer iets neer te zetten
Waarom wil je dit weten?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:02 schreef Paganitzu het volgende:
Ach jammer. Ze is echt knap dus in elk geval een ego boost gekregen en weer geleerd. Zo maar eens vissen naar wat zij er van vond.
Ik was eigenlijk wel serieus maar het was idd een zwakke poging om weer ontopic te komen dus ik kan me voorstellen dat het als SC gezien werd.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sorry, Re maar dat gesprek met Elvi leek redelijk ontopic dacht ik zo..
Of Elvi serieus was, weet ik niet, maar wat ze besprak ging helemaal over "moeite met versieren "...
Dus?
Oké Elvi, vertel.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk wel serieus maar het was idd een zwakke poging om weer ontopic te komen dus ik kan me voorstellen dat het als SC gezien werd.
Hoe ging het gesprek?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:29 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Oké, ik heb een whatsapp gesprek gestart met dat meisje (zie eventueel 2 of 3 topics terug ofzo, op pagina's 11 en 12) en er kwam wel een leuk gesprekje uit. Totdat het gesprekje klaar was.
Hoe werkt dat nou, moet ik haar morgen gewoon weer een bericht sturen, of wachten of zij iets stuurt? Ik denk al snel dat ik stalkerig of wanhopig overkom en wil dit koste wat het kost vermijden omdat dit een valkuil van velen is. Het feit dat ik haar überhaupt persoonlijk op whatsapp aansprak moet al wel een hint zijn denk ik.
Het ging over koetjes en kalfjes maar het was wel een soepel gesprek van twee kanten.quote:
Ik zou zeggen: probeer het nog een keer. Maar niet per se gelijk de dag erna, kan ook een paar dagen later of zelfs een week. Als je maar wel een aanleiding hebt en niet heel droog: "Hey, hoe gaat het?" gaat vragen, want daar kennen jullie elkaar niet goed genoeg voor zeg maar. Lijkt mij teveel op te vallen.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:51 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Het ging over koetjes en kalfjes maar het was wel een soepel gesprek van twee kanten.
Morgen heb ik enigszins een aanleiding, volgende week niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:56 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: probeer het nog een keer. Maar niet per se gelijk de dag erna, kan ook een paar dagen later of zelfs een week. Als je maar wel een aanleiding hebt en niet heel droog: "Hey, hoe gaat het?" gaat vragen, want daar kennen jullie elkaar niet goed genoeg voor zeg maar. Lijkt mij teveel op te vallen.
Ik bedoel meer in het algemeen. Expres elke dag gaan praten omdat het logisch lijkt werkt niet echt, is mijn ervaring. Dan is het zo geforceerd.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:58 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Morgen heb ik enigszins een aanleiding, volgende week niet.
Dat is waar, ik snap het. Misschien morgen iets proberen, dan volgende week en als zij nooit begint met praten dan kap ik er zelf ook mee denk ik.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:02 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik bedoel meer in het algemeen. Expres elke dag gaan praten omdat het logisch lijkt werkt niet echt, is mijn ervaring. Dan is het zo geforceerd.
En van te voren afspreken met jezelf wanneer je weer gaat praten is ook zoiets... praat gewoon wanneer je denkt: "Hé, dit vindt ze leuk om te horen"quote:Op maandag 3 maart 2014 23:04 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Dat is waar, ik snap het. Misschien morgen iets proberen, dan volgende week en als zij nooit begint met praten dan kap ik er zelf ook mee denk ik.
Aha. Ik zal het proberen, thx!quote:Op maandag 3 maart 2014 23:05 schreef rolklem het volgende:
[..]
En van te voren afspreken met jezelf wanneer je weer gaat praten is ook zoiets... praat gewoon wanneer je denkt: "Hé, dit vindt ze leuk om te horen"
Beter is het je huis te verlaten en haar echt spreken. Of wonen jullie kilometers van elkaar vandaan?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:06 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Aha. Ik zal het proberen, thx!
Haha, ze ziet me aankomen zeg. Als ik haar spreek is het omdat ik haar toevallig op de uni zie. En dat gebeurt niet vaak.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Beter is het je huis te verlaten en haar echt spreken. Of wonen jullie kilometers van elkaar vandaan?
Stel een date voor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:38 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Haha, ze ziet me aankomen zeg. Als ik haar spreek is het omdat ik haar toevallig op de uni zie. En dat gebeurt niet vaak.
Waarom niet? Wel spreken op Whatsapp maar niet met elkaar?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:38 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Haha, ze ziet me aankomen zeg. Als ik haar spreek is het omdat ik haar toevallig op de uni zie. En dat gebeurt niet vaak.
Zeg dat ze je een leuke meid lijkt en stel gewoon voor om een keer een koffie/thee te drinken op de uni. Zolang het niet meteen op een date lijkt zullen de meeste vrouwen hier mee instemmen. Maak het niet te lang en hou het casual. Als het bij de koffie/thee gezellig is en zij geen signalen uitstraalt met 'wat doe ik hier' kun je via app op het koffie/thee-moment terugkeren met dat je het gezellig vond om eens wat uitgebreider face to face te kletsen. Dan kan het zo zijn dat zij meteen een date voorstelt, en zo niet vraag je gewoon zelf of ze daar zin in heeft.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:38 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom niet? Wel spreken op Whatsapp maar niet met elkaar?
Als je haar ooit in je bed wil hebben, gaat de communicatie toch ook niet per Whatsapp in bed?
Wat is het bezwaar? Zeg hoi, en haal aan wat je besproken hebt in Whatsapp. Geef haar een koffie en na 10 minuten ga je weer verder. Daarbij vraag je haar of ze wil nadenken om met jou over 1 a 2 weken naar de bios/kroeg/pretpark/het bos of wat dan ook te gaan, antwoord geeft ze dan wel via Whatsapp
quote:
Oké, in een vorig topic vroeg ik advies en dat was: app een aantal keer met haar en als de gesprekken goed lopen regel je na een week ofzo een date. Als jullie het hier niet mee eens zijn hoor ik het graag.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:23 schreef yats het volgende:
[..]
Zeg dat ze je een leuke meid lijkt en stel gewoon voor om een keer een koffie/thee te drinken op de uni. Zolang het niet meteen op een date lijkt zullen de meeste vrouwen hier mee instemmen. Maak het niet te lang en hou het casual. Als het bij de koffie/thee gezellig is en zij geen signalen uitstraalt met 'wat doe ik hier' kun je via app op het koffie/thee-moment terugkeren met dat je het gezellig vond om eens wat uitgebreider face to face te kletsen. Dan kan het zo zijn dat zij meteen een date voorstelt, en zo niet vraag je gewoon zelf of ze daar zin in heeft.
Klopt, maar als je haar al in het echt ziet, heeft haar echt spreken de voorkeur (zonder dat het meteen een date is). Weet je meteen ook of ze echt wel zo leuk is (en geen afgrijselijke geur om haar heen heeft hangen, stom giechelt of andere voor jou relevante afknappers heeft). Daarna kan je haar in het echt (of via whatsapp) voorstellen om elkaar uitgebreider te leren kennenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oké, in een vorig topic vroeg ik advies en dat was: app een aantal keer met haar en als de gesprekken goed lopen regel je na een week ofzo een date. Als jullie het hier niet mee eens zijn hoor ik het graag.
Ik zou van het appen zo kort mogelijk naar een echte date toewerken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Oké, in een vorig topic vroeg ik advies en dat was: app een aantal keer met haar en als de gesprekken goed lopen regel je na een week ofzo een date. Als jullie het hier niet mee eens zijn hoor ik het graag.
Uiteraard, alleen ik zie haar te weinig in het echt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Klopt, maar als je haar al in het echt ziet, heeft haar echt spreken de voorkeur (zonder dat het meteen een date is). Weet je meteen ook of ze echt wel zo leuk is (en geen afgrijselijke geur om haar heen heeft hangen, stom giechelt of andere voor jou relevante afknappers heeft). Daarna kan je haar in het echt (of via whatsapp) voorstellen om elkaar uitgebreider te leren kennen
Dat ben ik ook niet, maar toch zou ik wat ik hier op de vorige pagina postte gewoon daadwerkelijk zo doen. Als je toch al een leuk contact hebt via de app is afspreken toch niet zo'n rare stap?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:30 schreef rolklem het volgende:
Ik denk dat BeyondTheGreen ook geen persoon is om zomaar op mensen af te stappen zoals jullie denken dat het beste werkt. Dat werkt misschien voor een enkeling heel goed, maar écht niet voor iedereen.
Ja, op de universiteit. Weten jullie wel van elkaar hoe jullie eruitzien?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:27 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Uiteraard, alleen ik zie haar te weinig in het echt.Ik dacht dat je bedoelde dat ik haar helemaal op moest gaan zoeken ofzo.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, op de universiteit. Weten jullie wel van elkaar hoe jullie eruitzien?
Ja, geef ze nog een smoes om lekker in hun comfortzone te blijvenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:30 schreef rolklem het volgende:
Ik denk dat BeyondTheGreen ook geen persoon is om zomaar op mensen af te stappen zoals jullie denken dat het beste werkt. Dat werkt misschien voor een enkeling heel goed, maar écht niet voor iedereen.
Ja, zorg dat ze gelijk van het één soort mens het anders soort mens wordtquote:Op woensdag 5 maart 2014 06:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja, geef ze nog een smoes om lekker in hun comfortzone te blijven
Wat een bullshit "advies"
Dit vind ik een heel strak plan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:23 schreef yats het volgende:
[..]
Zeg dat ze je een leuke meid lijkt en stel gewoon voor om een keer een koffie/thee te drinken op de uni. Zolang het niet meteen op een date lijkt zullen de meeste vrouwen hier mee instemmen. Maak het niet te lang en hou het casual. Als het bij de koffie/thee gezellig is en zij geen signalen uitstraalt met 'wat doe ik hier' kun je via app op het koffie/thee-moment terugkeren met dat je het gezellig vond om eens wat uitgebreider face to face te kletsen. Dan kan het zo zijn dat zij meteen een date voorstelt, en zo niet vraag je gewoon zelf of ze daar zin in heeft.
Niks moeilijks aan. Gek wel, als je naast je moeder en zusjes aanspreken geen enkele andere vrouw aanspreekt...quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:29 schreef ook_gek het volgende:
Als je leuk contact heb gewoon voorstellen samen te lunchen. Niks moeilijks of geks aan. Zo eng is dat niet.
Als ik haar überhaupt in rl zag zou ik misschien wel op haar afstappen als die gelegenheid er is. Maar ik probeer juist contact te houden via whatsapp. En als dat contact elke keer van mij af komt, dan denk ik niet dat zij interesse heeft en dan regel ik ook geen date. Stel dat zij mij deze week een keer zelf benaderd in plaats van de twee keer dat ik haar aansprak via whatsapp dan regel ik een date.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:45 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ben ik ook niet, maar toch zou ik wat ik hier op de vorige pagina postte gewoon daadwerkelijk zo doen. Als je toch al een leuk contact hebt via de app is afspreken toch niet zo'n rare stap?
Je kan natuurlijk afwachten.......quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:10 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Als ik haar überhaupt in rl zag zou ik misschien wel op haar afstappen als die gelegenheid er is. Maar ik probeer juist contact te houden via whatsapp. En als dat contact elke keer van mij af komt, dan denk ik niet dat zij interesse heeft en dan regel ik ook geen date. Stel dat zij mij deze week een keer zelf benaderd in plaats van de twee keer dat ik haar aansprak via whatsapp dan regel ik een date.
Dus ik heb nog geen leuk contact via de app. Zo voelt het niet echt en zij begint zelf ook (nog?) geen gesprekken.
Strak actieplan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:36 schreef habitue het volgende:
Dus pak nu je telefoon, open WhatsApp en typ het volgende naar haar:
"Heb je zin om deze week na college wat te drinken samen op de campus?"
Of gewoon nu. Het is nu mooi weer.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:36 schreef habitue het volgende:
Dus pak nu je telefoon, open WhatsApp en typ het volgende naar haar:
"Heb je zin om deze week na college wat te drinken samen op de campus?"
Idd hoe moeilijk kan het zijn,quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of gewoon nu. Het is nu mooi weer.
"Hey ga je mee wat drinken op terras om van de eerste lente dag te genieten?"
Gohquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Er is wel veel haat op de comfortzone op fok. Gewoon iets wat me opvalt.
Als ik in de buurt kom van een pc, waarom niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik gehoopt op een wat diepere discussie mbt dit onderwerp
Geprobeerd dusquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:50 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Oké dan, ik heb geen problemen met de comfort zone hoor.
Ze zei trouwens "nee".
Ze zei eerst dat ze niet op die vraag had gerekend. Vervolgens zei ze iets als "maar nee, geen interessequote:Op woensdag 5 maart 2014 19:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geprobeerd dus
Mooi. Gaf ze nog een reden?
Jammer, next!quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ze zei eerst dat ze niet op die vraag had gerekend. Vervolgens zei ze iets als "maar nee, geen interesse".
Nou ja in ieder goed dat je het gevraagd hebt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ze zei eerst dat ze niet op die vraag had gerekend. Vervolgens zei ze iets als "maar nee, geen interesse".
quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:04 schreef habitue het volgende:
De comfortzone, mits de zone een beetje ruim is dan.
Nou top! Trots zijn op het gevraagd hebben en lekker door gaan! Meer dan dit kon je niet doenquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Jammer maar helaas. Je hebt het in ieder geval geprobeerd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Je zou de dobbelsteen toch laten bepalen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:05 schreef kingtoppie het volgende:
Ist raar dat ik me er niet heel gemakkelijk bij voel om steeds een approach naar 1 meisje te maken? Tis niet dat we naast elkaar staan maar ik moet er echt op af steeds(komt door de situatie)
Pff keb al gedobbeld anders had ik haar toch niet aangesproken joh!quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je zou de dobbelsteen toch laten bepalen?
Maar daar is blijkbaar niks van terecht gekomen...zoals ik al verwacht had
*applaus*quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Pff keb al gedobbeld anders had ik haar toch niet aangesproken joh!
Deze vraag gaat overigens om mijn denkbeelden en niet om mijn acties.. Hoewel die 2 uiteraard in verband staan met elkaar.
Kan altijd nog dobbelen als ik er niet uitkom![]()
Overigens waren de dobbelstenen 50 cent ipv 30 cent.
Ik heb haar wel aangesproken, en ja dat ging wel, alleen zijn we beiden aan het sporten dus nee ik ga der niet van der training afhoudenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
*applaus*
Alleen jammer dat je het alsnog niet aandurfde?
Maar je durft toch wel vrouwen aan de praat te houden? Dus ik snap jouw probleem eigenlijk niet zo
quote:Ist raar dat ik me er niet heel gemakkelijk bij voel om steeds een approach naar 1 meisje te maken? Tis niet dat we naast elkaar staan maar ik moet er echt op af steeds
Gewoon een vrouw vragen die wel niet met iets bezig isquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb haar wel aangesproken, en ja dat ging wel, alleen zijn we beiden aan het sporten dus nee ik ga der niet van der training afhouden
Ja maar deze ziet er ook leuk uitquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon een vrouw vragen die wel niet met iets bezig is
Kgeef al antwoord op mezelf, meer schijt hebben...quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja maar deze ziet er ook leuk uit
uhm, dan vraag je gewoon deze vrouw die er ook leuk uit ziet wanneer ze wel niet met iets bezig is?...quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja maar deze ziet er ook leuk uit
Das jammer, maar bon.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Al naar de dansschool geweest Yats?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:58 schreef yats het volgende:
[..]
Jammer maar helaas. Je hebt het in ieder geval geprobeerd.
quote:Op maandag 9 december 2013 01:15 schreef complicate het volgende:
Dansles volgen is ook een manier om "connectie" te maken zonder rechtsreeks te versieren.
Voordelen:
1. Je krijgt meteen een danspartner (meestal om de 3 maanden een nieuwe partner)
2. Je krijgt meer zelfvertrouwen
3. En je leert leuke meiden kennen
Tango, Salsa, ........
P.S. Het is niet de bedoeling dat het je passie wordt ofzo, maar je leert heel veel tijdens de les , zeker qua 'connectie' , manier van aankijken tijdens de dans etc. etc.
Comfortzone is -in mijn opinie- niet het "probleem" . Ik denk dat de meeste mensen niet weten wanneer ze precies gas kunnen geven en wanneer ze moeten remmen. Zo zijn er ook een aantal mensen die niet kunnen omgaan met hints/signalen etc., terwijl het voor anderen juist een deel van het spel is. Afhankelijk van wat men zoekt en hoe graag men iets wilt, zal iemand resultaat bereiken, maar van niets doen heeft niemand ooit iets bereikt, laat staan succesvol. Allee zo zie ik het. En wie niet waagt niet wint he.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Er is wel veel haat op de comfortzone op fok. Gewoon iets wat me opvalt.
Nee, ik ben nog niet geweest. Maar de lessen beginnen ook pas in april.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Al naar de dansschool geweest Yats?![]()
Ik heb even een oude quote voor u opgehaald met de voordelen van dansles volgen (en versieren), om u extra te motiveren
[..]
Dat klinkt bekend ja, ik ben ook niet echt een held met hints.quote:Comfortzone is -in mijn opinie- niet het "probleem" . Ik denk dat de meeste mensen niet weten wanneer ze precies gas kunnen geven en wanneer ze moeten remmen. Zo zijn er ook een aantal mensen die niet kunnen omgaan met hints/signalen etc., terwijl het voor anderen juist een deel van het spel is. Afhankelijk van wat men zoekt en hoe graag men iets wilt, zal iemand resultaat bereiken, maar van niets doen heeft niemand ooit iets bereikt, laat staan succesvol. Allee zo zie ik het. En wie niet waagt niet wint he
Hints zijn dan ook stom. April is niet meer lang wachtenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 04:07 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog niet geweest. Maar de lessen beginnen ook pas in april.
[..]
Dat klinkt bekend ja, ik ben ook niet echt een held met hints.
Ze bestaan dus echt, vrouwen die niet aan hints doen maar gewoon duidelijk zijn! Top complicate!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Hints zijn dan ook stom. April is niet meer lang wachten
Elke vrouw doet daaraan.. Bewust of onbewust. Maar het gebeurd sowieso.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:13 schreef yats het volgende:
Ze bestaan dus echt, vrouwen die niet aan hints doen maar gewoon duidelijk zijn! Top complicate!
Maar mannen toch ook? Dat heette toch flirten?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Elke vrouw doet daaraan.. Bewust of onbewust. Maar het gebeurd sowieso.
Ik zei ook niet dat mannen t niet deden..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar mannen toch ook? Dat heette toch flirten?
Was meer een toevoeging van wat jij zei, niet om wat jij zei te ondergravenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat mannen t niet deden..
Hints geven bedoel je?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Elke vrouw doet daaraan.. Bewust of onbewust. Maar het gebeurd sowieso.
Ah, dus dat doe ik verkeerd.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:40 schreef habitue het volgende:
Dat doet iedereen. Als je een meid meevraagt naar huis vraag je toch ook iets van heb je zin om bij mij thuis nog wat te drinken en niet: zullen we nu bij mij thuis de avond afsluiten met wat ruige seks.
Op vakantie in Thailand deze zomer liep ik met een amerikaanse meid naar haar hotelkamer om wat te "drinken" Ik was dronken en riep iets van were going to have amazing sex tonight.quote:
Dus toen ben je terug de kroeg in gegaan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:47 schreef habitue het volgende:
[..]
Op vakantie in Thailand deze zomer liep ik met een amerikaanse meid naar haar hotelkamer om wat te "drinken" Ik was dronken en riep iets van were going to have amazing sex tonight.
Toen wilde ze niet meer omdat ik te direct was.
Toen heb ik ergens in een hangmat geslapen aangezien mn maat de hotelkamersleutel had en nergens te bekennen of te bereiken was.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:58 schreef yats het volgende:
[..]
Dus toen ben je terug de kroeg in gegaan?
Dan overdonder je diegene toch enorm? Je zet iemand dan wel stevig voor het blok denk ikquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Das jammer, maar bon.
Volgende keer als je een meisje leuk vindt, maak gebruik van het moment. Probeer dus bijvoorbeeld een meisje te trakteren voor een drankje ter plaatse om een gesprek te beginnen. Op dat moment kan je zelfs een date regelen in plaats van te wachten op haar "call". Bovendien weet je snel hoe laat het is.
weet ik maar word een beetje moe van dat als er ioets over t ene geslacht wordt gezegd er altid wel iemand moet vertellen dat het andere geslacht dat ook wel of niet doetquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was meer een toevoeging van wat jij zei, niet om wat jij zei te ondergraven
Er zijn slechtere opties te bedenken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:03 schreef habitue het volgende:
[..]
Toen heb ik ergens in een hangmat geslapen aangezien mn maat de hotelkamersleutel had en nergens te bekennen of te bereiken was.
Maar dat is toch een beetje hetzelfde als zeggen "Vrouwen liegen 30 keer per dag!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
weet ik maar word een beetje moe van dat als er ioets over t ene geslacht wordt gezegd er altid wel iemand moet vertellen dat het andere geslacht dat ook wel of niet doet
Zeg dat. Uitzicht op blauwe zee alles. Nu heb ik weer zin in vak.quote:
Ik heb een keer in een smerige gang geslapen omdat mijn beste maat in onze kamer bezig was met een vrouw die ik voor hem geregeld had. En ja, het is inderdaad tijd om weer een reis te maken. Liever vandaag dan morgen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:38 schreef habitue het volgende:
[..]
Zeg dat. Uitzicht op blauwe zee alles. Nu heb ik weer zin in vak.
Versieren is op vak ook een stuk makkelijker dan in NL vind ik. Ervaren jullie dat ook?
Nee, op de laatste vakantie kwam ik geen enkele leuke vrijgezelle vrouw tegen (ja echt, geen enkele)quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:38 schreef habitue het volgende:
[..]
Zeg dat. Uitzicht op blauwe zee alles. Nu heb ik weer zin in vak.
Versieren is op vak ook een stuk makkelijker dan in NL vind ik. Ervaren jullie dat ook?
Kies dan ook niet Benidormquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, op de laatste vakantie kwam ik geen enkele leuke vrijgezelle vrouw tegen (ja echt, geen enkele)
Typisch. Ik vind het lastig te geloven.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zanzibar. De vrouwen die ik tegen kwam waren allemaal bezet.
Story of my life.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:01 schreef habitue het volgende:
[..]
Typisch. Ik vind het lastig te geloven.
Verkeerde land, verkeerde regio, verkeerde periode. Heb ik weer.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:08 schreef habitue het volgende:
Ik tel stuk of 6 vrouwen? Ga je savonds nooit weg?
En Thailand
Das jammer ergens, dat er dus vrouwen zijn die niet gewoon openlijk durven toe te geven dat ze zin hebben in een potje seks want dan zijn ze een slet ofzo dunno.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:47 schreef habitue het volgende:
[..]
Op vakantie in Thailand deze zomer liep ik met een amerikaanse meid naar haar hotelkamer om wat te "drinken" Ik was dronken en riep iets van were going to have amazing sex tonight.
Toen wilde ze niet meer omdat ik te direct was.
Oost Europa in de zomer? Alleen zou ik Oekraine even vermijden.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verkeerde land, verkeerde regio, verkeerde periode. Heb ik weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |