abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:44:01 #181
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137485877
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:40 schreef habitue het volgende:
Dat doet iedereen. Als je een meid meevraagt naar huis vraag je toch ook iets van heb je zin om bij mij thuis nog wat te drinken en niet: zullen we nu bij mij thuis de avond afsluiten met wat ruige seks.
Ah, dus dat doe ik verkeerd.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_137485991
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:44 schreef yats het volgende:

[..]

Ah, dus dat doe ik verkeerd.
Op vakantie in Thailand deze zomer liep ik met een amerikaanse meid naar haar hotelkamer om wat te "drinken" Ik was dronken en riep iets van were going to have amazing sex tonight.

Toen wilde ze niet meer omdat ik te direct was. :P
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:58:25 #183
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137486295
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:47 schreef habitue het volgende:

[..]

Op vakantie in Thailand deze zomer liep ik met een amerikaanse meid naar haar hotelkamer om wat te "drinken" Ik was dronken en riep iets van were going to have amazing sex tonight.

Dus toen ben je terug de kroeg in gegaan?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_137486420
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:58 schreef yats het volgende:

[..]

Dus toen ben je terug de kroeg in gegaan?
Toen heb ik ergens in een hangmat geslapen aangezien mn maat de hotelkamersleutel had en nergens te bekennen of te bereiken was.
pi_137486551
quote:
7s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:51 schreef complicate het volgende:

[..]

Das jammer, maar bon.
Volgende keer als je een meisje leuk vindt, maak gebruik van het moment. Probeer dus bijvoorbeeld een meisje te trakteren voor een drankje ter plaatse om een gesprek te beginnen. Op dat moment kan je zelfs een date regelen in plaats van te wachten op haar "call". Bovendien weet je snel hoe laat het is. :)
Dan overdonder je diegene toch enorm? Je zet iemand dan wel stevig voor het blok denk ik
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:17:32 #186
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_137486885
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Was meer een toevoeging van wat jij zei, niet om wat jij zei te ondergraven :P
weet ik maar word een beetje moe van dat als er ioets over t ene geslacht wordt gezegd er altid wel iemand moet vertellen dat het andere geslacht dat ook wel of niet doet :')
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:33:59 #187
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137487473
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:03 schreef habitue het volgende:

[..]

Toen heb ik ergens in een hangmat geslapen aangezien mn maat de hotelkamersleutel had en nergens te bekennen of te bereiken was.
Er zijn slechtere opties te bedenken.
pi_137487596
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

weet ik maar word een beetje moe van dat als er ioets over t ene geslacht wordt gezegd er altid wel iemand moet vertellen dat het andere geslacht dat ook wel of niet doet :')
Maar dat is toch een beetje hetzelfde als zeggen "Vrouwen liegen 30 keer per dag! :o "
...terwijl dat nogal irrelenant is als blijkt dat mannen zelf ook 30x per dag liegen ;)
Waarom noem je dan alleen maar die vrouwen? Daarmee geef je toch een vertekend beeld? :)

Even een hypothetisch voorbeeldje :)
pi_137487607
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:33 schreef yats het volgende:

[..]

Er zijn slechtere opties te bedenken.
Zeg dat. Uitzicht op blauwe zee alles. Nu heb ik weer zin in vak. -O-

Versieren is op vak ook een stuk makkelijker dan in NL vind ik. Ervaren jullie dat ook?
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:45:06 #190
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137487838
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:38 schreef habitue het volgende:

[..]

Versieren is op vak ook een stuk makkelijker dan in NL vind ik. Ervaren jullie dat ook?
Ik heb een keer in een smerige gang geslapen omdat mijn beste maat in onze kamer bezig was met een vrouw die ik voor hem geregeld had. En ja, het is inderdaad tijd om weer een reis te maken. Liever vandaag dan morgen.
pi_137488113
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:38 schreef habitue het volgende:

[..]

Nee, op de laatste vakantie kwam ik geen enkele leuke vrijgezelle vrouw tegen (ja echt, geen enkele)
pi_137488183
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee, op de laatste vakantie kwam ik geen enkele leuke vrijgezelle vrouw tegen (ja echt, geen enkele)
Kies dan ook niet Benidorm o|O
pi_137488222
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:54 schreef habitue het volgende:

[..]

Kies dan ook niet Benidorm o|O
Zanzibar. De vrouwen die ik tegen kwam waren allemaal bezet.
pi_137488480
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:55 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zanzibar. De vrouwen die ik tegen kwam waren allemaal bezet.
Typisch. Ik vind het lastig te geloven. :P
pi_137488636
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 17:01 schreef habitue het volgende:

[..]

Typisch. Ik vind het lastig te geloven. :P
Story of my life.

Er werkten een paar leuke dames op het surfcentrum, maar die hadden ook een vriend die daar werkte. (typisch)

Verder op de trips 1 keer leuke vrouw gezien, die was daar met d'r vriendin (als in, lesbo)

En dat was het.

Volgend jaar toch maar naar Thailand ;(
pi_137488716
Ik tel stuk of 6 vrouwen? Ga je savonds nooit weg?

En Thailand O+
pi_137489069
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 17:08 schreef habitue het volgende:
Ik tel stuk of 6 vrouwen? Ga je savonds nooit weg?

En Thailand O+
Verkeerde land, verkeerde regio, verkeerde periode. Heb ik weer.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 17:20:56 #198
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_137489162
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 17:08 schreef habitue het volgende:

En Thailand O+
Kan je in ieder geval je zakken legen :7
pi_137489593
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:47 schreef habitue het volgende:

[..]

Das jammer ergens, dat er dus vrouwen zijn die niet gewoon openlijk durven toe te geven dat ze zin hebben in een potje seks want dan zijn ze een slet ofzo dunno.
Rustig aan.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 17:38:04 #200
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137489733
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 17:17 schreef Faxie het volgende:

[..]

Oost Europa in de zomer? Alleen zou ik Oekraine even vermijden.
pi_137489910
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 17:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Das jammer ergens, dat er dus vrouwen zijn die niet gewoon openlijk durven toe te geven dat ze zin hebben in een potje seks want dan zijn ze een slet ofzo dunno.
Ja, jammer dat dat etiket daar al snel aan kleeft. Wat ik in een ander topic las: als je als vrouw initiatief neemt in contact met een man, ben je een slet of wanhopig. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_137489971
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 17:43 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, jammer dat dat etiket daar al snel aan kleeft. Wat ik in een ander topic las: als je als vrouw initiatief neemt in contact met een man, ben je een slet of wanhopig. :')
Niet gelijk alles geloven wat een 1 of andere dildo geschreven heeft he? :P
  vrijdag 7 maart 2014 @ 17:46:29 #203
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137489996
quote:

[..]

Wat mij betreft schaffen we die labeltjes af.
pi_137490015
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 17:46 schreef yats het volgende:

[..]

Wat mij betreft schaffen we die labeltjes af.
Ja, uitroeien die hap! })
pi_137490180
quote:

[..]

Ligt eraan op welke manier initiatief hoop ik? Als iemand je 2x aangesproken heeft en je denkt er nog steeds zo over ben je gewoon een domme doos :P
Als je vind dat de man ''het initiatief'' moet nemen is een ander verhaal... Vrouwen willen ook gewoon lekker vrouw zijn en versierd worden.

Denk dat die soeplesse ook gewoon erg aantrekkelijk is van dat verhaal... Tis gelijk niet subtiel meer als je zegt dat je gaat neuken natuurlijk..
Anderzijds... ''Ik heb zin in je'' kan volgens mij weer wel.
Rustig aan.
pi_137490547
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 17:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ligt eraan op welke manier initiatief hoop ik? Als iemand je 2x aangesproken heeft en je denkt er nog steeds zo over ben je gewoon een domme doos :P
Als je vind dat de man ''het initiatief'' moet nemen is een ander verhaal... Vrouwen willen ook gewoon lekker vrouw zijn en versierd worden.

Denk dat die soeplesse ook gewoon erg aantrekkelijk is van dat verhaal... Tis gelijk niet subtiel meer als je zegt dat je gaat neuken natuurlijk..
Anderzijds... ''Ik heb zin in je'' kan volgens mij weer wel.
Snap je eerste zin niet echt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_137490726
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 18:02 schreef Fascination het volgende:

[..]

Snap je eerste zin niet echt.
Nouja initiatief waartoe?

Een eerste keer een gesprek beginnen is heel iets anders dan na 2x aangesproken te zijn zelf de 3e keer de ander aan te spreken.
Rustig aan.
pi_137500343
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:13 schreef yats het volgende:

[..]

Ze bestaan dus echt, vrouwen die niet aan hints doen maar gewoon duidelijk zijn! Top complicate!
Soms is het niet zo complicated he :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:06 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Dan overdonder je diegene toch enorm? Je zet iemand dan wel stevig voor het blok denk ik
Neen hoor, dat hangt eigenlijk af van hoe je het aanpakt. Je komt binnen met uw vrienden of alleen, voelt een beetje de sfeer aan. Als je dan een groep vriendinnen (of 1 meisje) ziet, dan trakteer je door aan de ober te vragen dat hij haar een drankje brengt onder uw naam, dus eigenlijk doe je niet veel, maar dan moet de ober wel zeggen dat het van u komt. Dat gebeurt eigenlijk heel vaak in bars, disco's, festivals etc.

En meeste gesprekken beginnen dan op die manier....
1 ding moet je dan wel oppassen dat je niet de hele avond trakteert en dat het gesprek gewoon normaal verloopt zonder veel te domineren. Maar hoe dan ook, alles wat je doet, komt over als een echte gentleman, omdat je dan joviaal bent én laat zien dat je ballen hebt!

Om een lang verhaal kort te maken: je overdondert niemand door zo te doen :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_137500706
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 17:17 schreef Faxie het volgende:

[..]

Niet als je naar Brazilië, Italië , Spanje of Parijs gaat O+ , dan heb je gegarandeerd een vakantieliefje. Trust me ;) Bereid je dan wel goed op afscheid nemen enz. :{

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar dat is toch een beetje hetzelfde als zeggen "Vrouwen liegen 30 keer per dag! :o "
...terwijl dat nogal irrelenant is als blijkt dat mannen zelf ook 30x per dag liegen ;)
Waarom noem je dan alleen maar die vrouwen? Daarmee geef je toch een vertekend beeld? :)

Even een hypothetisch voorbeeldje :)
Hehe ik snap wat je bedoelt :D
pi_137501859
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:42 schreef complicate het volgende:

[..]

Niet als je naar Brazilië, Italië , Spanje of Parijs gaat O+ , dan heb je gegarandeerd een vakantieliefje. Trust me ;) Bereid je dan wel goed op afscheid nemen enz. :{

[..]

Hehe ik snap wat je bedoelt :D
Dan ken je mijn geluk nog niet....

Maar in Oktober ga ik misschien naar Cumbuco.
pi_137501970
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:11 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dan ken je mijn geluk nog niet....

Maar in Oktober ga ik misschien naar Cumbuco.
Geluk is voor vrouwen, mannen regelen het zelf.
Tenminste, we gaan kijken hoe dat gaat uitpakken *O*
Rustig aan.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 23:17:58 #212
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137502100
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:32 schreef complicate het volgende:

[..]

Soms is het niet zo complicated he :P

[..]

Neen hoor, dat hangt eigenlijk af van hoe je het aanpakt. Je komt binnen met uw vrienden of alleen, voelt een beetje de sfeer aan. Als je dan een groep vriendinnen (of 1 meisje) ziet, dan trakteer je door aan de ober te vragen dat hij haar een drankje brengt onder uw naam, dus eigenlijk doe je niet veel, maar dan moet de ober wel zeggen dat het van u komt. Dat gebeurt eigenlijk heel vaak in bars, disco's, festivals etc.

En meeste gesprekken beginnen dan op die manier....
1 ding moet je dan wel oppassen dat je niet de hele avond trakteert en dat het gesprek gewoon normaal verloopt zonder veel te domineren. Maar hoe dan ook, alles wat je doet, komt over als een echte gentleman, omdat je dan joviaal bent én laat zien dat je ballen hebt!

Om een lang verhaal kort te maken: je overdondert niemand door zo te doen :)
Ik vind het soms toch nog best lastig om signalen juist in te schatten.
pi_137502434
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:17 schreef yats het volgende:

[..]

Ik vind het soms toch nog best lastig om signalen juist in te schatten.
Ik snap je, maar in principe als een hint of iemand niet duidelijk genoeg is, dan vraag je het gewoon. En als de persoon vaag blijft dan weet je hoe laat het is. Bovendien is het de bedoeling dat je elkaar aanvoelt en bij verkeerde interpretatie van hints, heb je vaak te maken met iemand waarmee je niet op dezelfde golflengte bent. Vandaar dat je uw gevoel zo veel mogelijk moet proberen te vertrouwen én te volgen. ;)

Maar, volgens mij val je op type "duidelijke, sensuele" vrouw dan op een speelse vrouw. Allee denk ik he.
pi_137502525
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:26 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik snap je, maar in principe als een hint of iemand niet duidelijk genoeg is, dan vraag je het gewoon. En als de persoon vaag blijft dan weet je hoe laat het is. Bovendien is het de bedoeling dat je elkaar aanvoelt en bij verkeerde interpretatie van hints, heb je vaak te maken met iemand waarmee je niet op dezelfde golflengte bent. Vandaar dat je uw gevoel zo veel mogelijk moet proberen te vertrouwen én te volgen. ;)

Maar, volgens mij val je op type "duidelijke, sensuele" vrouw dan op een speelse vrouw. Allee denk ik he.
Tis beide duidelijk joh.
Rustig aan.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 23:30:49 #215
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_137502642
Morgen weer stappen met m'n maten. Vaste scharrel heeft er een eind aan gebreid dus ik zie t wel weer.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 23:31:03 #216
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137502650
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:26 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik kan wat speelsheid best waarderen. Maar als het op actie aan komt denk ik dat ik met een duidelijke vrouw toch het verste kom. Toch jammer, want dat sluit veel vrouwen uit. Om er dan achteraf achter te komen dat iemand wel degelijk interesse in me had. |:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')