abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137489910
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 17:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Das jammer ergens, dat er dus vrouwen zijn die niet gewoon openlijk durven toe te geven dat ze zin hebben in een potje seks want dan zijn ze een slet ofzo dunno.
Ja, jammer dat dat etiket daar al snel aan kleeft. Wat ik in een ander topic las: als je als vrouw initiatief neemt in contact met een man, ben je een slet of wanhopig. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_137489971
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 17:43 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, jammer dat dat etiket daar al snel aan kleeft. Wat ik in een ander topic las: als je als vrouw initiatief neemt in contact met een man, ben je een slet of wanhopig. :')
Niet gelijk alles geloven wat een 1 of andere dildo geschreven heeft he? :P
  vrijdag 7 maart 2014 @ 17:46:29 #203
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137489996
quote:

[..]

Wat mij betreft schaffen we die labeltjes af.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_137490015
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 17:46 schreef yats het volgende:

[..]

Wat mij betreft schaffen we die labeltjes af.
Ja, uitroeien die hap! })
pi_137490180
quote:

[..]

Ligt eraan op welke manier initiatief hoop ik? Als iemand je 2x aangesproken heeft en je denkt er nog steeds zo over ben je gewoon een domme doos :P
Als je vind dat de man ''het initiatief'' moet nemen is een ander verhaal... Vrouwen willen ook gewoon lekker vrouw zijn en versierd worden.

Denk dat die soeplesse ook gewoon erg aantrekkelijk is van dat verhaal... Tis gelijk niet subtiel meer als je zegt dat je gaat neuken natuurlijk..
Anderzijds... ''Ik heb zin in je'' kan volgens mij weer wel.
Rustig aan.
pi_137490547
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 17:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ligt eraan op welke manier initiatief hoop ik? Als iemand je 2x aangesproken heeft en je denkt er nog steeds zo over ben je gewoon een domme doos :P
Als je vind dat de man ''het initiatief'' moet nemen is een ander verhaal... Vrouwen willen ook gewoon lekker vrouw zijn en versierd worden.

Denk dat die soeplesse ook gewoon erg aantrekkelijk is van dat verhaal... Tis gelijk niet subtiel meer als je zegt dat je gaat neuken natuurlijk..
Anderzijds... ''Ik heb zin in je'' kan volgens mij weer wel.
Snap je eerste zin niet echt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_137490726
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 18:02 schreef Fascination het volgende:

[..]

Snap je eerste zin niet echt.
Nouja initiatief waartoe?

Een eerste keer een gesprek beginnen is heel iets anders dan na 2x aangesproken te zijn zelf de 3e keer de ander aan te spreken.
Rustig aan.
pi_137500343
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:13 schreef yats het volgende:

[..]

Ze bestaan dus echt, vrouwen die niet aan hints doen maar gewoon duidelijk zijn! Top complicate!
Soms is het niet zo complicated he :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:06 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Dan overdonder je diegene toch enorm? Je zet iemand dan wel stevig voor het blok denk ik
Neen hoor, dat hangt eigenlijk af van hoe je het aanpakt. Je komt binnen met uw vrienden of alleen, voelt een beetje de sfeer aan. Als je dan een groep vriendinnen (of 1 meisje) ziet, dan trakteer je door aan de ober te vragen dat hij haar een drankje brengt onder uw naam, dus eigenlijk doe je niet veel, maar dan moet de ober wel zeggen dat het van u komt. Dat gebeurt eigenlijk heel vaak in bars, disco's, festivals etc.

En meeste gesprekken beginnen dan op die manier....
1 ding moet je dan wel oppassen dat je niet de hele avond trakteert en dat het gesprek gewoon normaal verloopt zonder veel te domineren. Maar hoe dan ook, alles wat je doet, komt over als een echte gentleman, omdat je dan joviaal bent én laat zien dat je ballen hebt!

Om een lang verhaal kort te maken: je overdondert niemand door zo te doen :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_137500706
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 17:17 schreef Faxie het volgende:

[..]

Verkeerde land, verkeerde regio, verkeerde periode. Heb ik weer.
Niet als je naar Brazilië, Italië , Spanje of Parijs gaat O+ , dan heb je gegarandeerd een vakantieliefje. Trust me ;) Bereid je dan wel goed op afscheid nemen enz. :{

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar dat is toch een beetje hetzelfde als zeggen "Vrouwen liegen 30 keer per dag! :o "
...terwijl dat nogal irrelenant is als blijkt dat mannen zelf ook 30x per dag liegen ;)
Waarom noem je dan alleen maar die vrouwen? Daarmee geef je toch een vertekend beeld? :)

Even een hypothetisch voorbeeldje :)
Hehe ik snap wat je bedoelt :D
pi_137501859
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:42 schreef complicate het volgende:

[..]

Niet als je naar Brazilië, Italië , Spanje of Parijs gaat O+ , dan heb je gegarandeerd een vakantieliefje. Trust me ;) Bereid je dan wel goed op afscheid nemen enz. :{

[..]

Hehe ik snap wat je bedoelt :D
Dan ken je mijn geluk nog niet....

Maar in Oktober ga ik misschien naar Cumbuco.
pi_137501970
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:11 schreef Faxie het volgende:

[..]

Geluk is voor vrouwen, mannen regelen het zelf.
Tenminste, we gaan kijken hoe dat gaat uitpakken *O*
Rustig aan.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 23:17:58 #212
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137502100
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:32 schreef complicate het volgende:

[..]

Soms is het niet zo complicated he :P

[..]

Neen hoor, dat hangt eigenlijk af van hoe je het aanpakt. Je komt binnen met uw vrienden of alleen, voelt een beetje de sfeer aan. Als je dan een groep vriendinnen (of 1 meisje) ziet, dan trakteer je door aan de ober te vragen dat hij haar een drankje brengt onder uw naam, dus eigenlijk doe je niet veel, maar dan moet de ober wel zeggen dat het van u komt. Dat gebeurt eigenlijk heel vaak in bars, disco's, festivals etc.

En meeste gesprekken beginnen dan op die manier....
1 ding moet je dan wel oppassen dat je niet de hele avond trakteert en dat het gesprek gewoon normaal verloopt zonder veel te domineren. Maar hoe dan ook, alles wat je doet, komt over als een echte gentleman, omdat je dan joviaal bent én laat zien dat je ballen hebt!

Om een lang verhaal kort te maken: je overdondert niemand door zo te doen :)
Ik vind het soms toch nog best lastig om signalen juist in te schatten.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_137502434
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:17 schreef yats het volgende:

[..]

Ik vind het soms toch nog best lastig om signalen juist in te schatten.
Ik snap je, maar in principe als een hint of iemand niet duidelijk genoeg is, dan vraag je het gewoon. En als de persoon vaag blijft dan weet je hoe laat het is. Bovendien is het de bedoeling dat je elkaar aanvoelt en bij verkeerde interpretatie van hints, heb je vaak te maken met iemand waarmee je niet op dezelfde golflengte bent. Vandaar dat je uw gevoel zo veel mogelijk moet proberen te vertrouwen én te volgen. ;)

Maar, volgens mij val je op type "duidelijke, sensuele" vrouw dan op een speelse vrouw. Allee denk ik he.
pi_137502525
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:26 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik snap je, maar in principe als een hint of iemand niet duidelijk genoeg is, dan vraag je het gewoon. En als de persoon vaag blijft dan weet je hoe laat het is. Bovendien is het de bedoeling dat je elkaar aanvoelt en bij verkeerde interpretatie van hints, heb je vaak te maken met iemand waarmee je niet op dezelfde golflengte bent. Vandaar dat je uw gevoel zo veel mogelijk moet proberen te vertrouwen én te volgen. ;)

Maar, volgens mij val je op type "duidelijke, sensuele" vrouw dan op een speelse vrouw. Allee denk ik he.
Tis beide duidelijk joh.
Rustig aan.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 23:30:49 #215
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_137502642
Morgen weer stappen met m'n maten. Vaste scharrel heeft er een eind aan gebreid dus ik zie t wel weer.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 23:31:03 #216
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137502650
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:26 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik kan wat speelsheid best waarderen. Maar als het op actie aan komt denk ik dat ik met een duidelijke vrouw toch het verste kom. Toch jammer, want dat sluit veel vrouwen uit. Om er dan achteraf achter te komen dat iemand wel degelijk interesse in me had. |:(
pi_137502679
quote:

Dat geloof je toch zelf niet he. Uw geluk mag je niet laten afhangen van vrouwen versieren of seks hebben. Al kan ik wel begrijpen dat het voor u frustrerend kan werken als het u echt niet lukt.
quote:

^O^ MAAR wat je ook doet, geniet van alles en laat het niet allemaal afhangen van dat 1 ding. :P
pi_137502731
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:30 schreef jelfrikandel het volgende:
Morgen weer stappen met m'n maten. Vaste scharrel heeft er een eind aan gebreid dus ik zie t wel weer.
Jij hebt geen probleem toch Jel? :P
pi_137502751
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tis beide duidelijk joh.
wadde?
pi_137502762
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:33 schreef complicate het volgende:

[..]

wadde?
Dadde
Rustig aan.
pi_137502781
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dadde
:X
pi_137502928
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:31 schreef yats het volgende:

[..]

Ik kan wat speelsheid best waarderen. Maar als het op actie aan komt denk ik dat ik met een duidelijke vrouw toch het verste kom. Toch jammer, want dat sluit veel vrouwen uit. Om er dan achteraf achter te komen dat iemand wel degelijk interesse in me had. |:(
Precies, jij wilt een speelse (ik denk eerder sensuele) vrouw maar die wel heel duidelijk communiceert. Maar Yats, jij lijkt een doorzetter, ik heb er veel vertrouwen in dat het goed komt met u. :Y
  vrijdag 7 maart 2014 @ 23:43:38 #223
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137503129
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:38 schreef complicate het volgende:

[..]

Precies, jij wilt een speelse (ik denk eerder sensuele) vrouw maar die wel heel duidelijk communiceert. Maar Yats, jij lijkt een doorzetter, ik heb er veel vertrouwen in dat het goed komt met u. :Y
De handdoek gooien is sowieso nooit een optie voor mij. Zo zit ik niet in elkaar.

quote:
Dat geloof je toch zelf niet he. Uw geluk mag je niet laten afhangen van vrouwen versieren of seks hebben. Al kan ik wel begrijpen dat het voor u frustrerend kan werken als het u echt niet lukt.
Je geluk er vanaf laten hangen gaat veel te ver, al snap ik heel goed dat het frustrerend is. Maar ik kan fax alleen maar aanraden om dat niet teveel te tonen en gewoon verder te blijven kijken. Er loopt ook voor hem een vrouw rond die met hem wil settelen.
pi_137503398
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:43 schreef yats het volgende:

[..]

De handdoek gooien is sowieso nooit een optie voor mij. Zo zit ik niet in elkaar.

That's the spirit :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:43 schreef yats het volgende:

Je geluk er vanaf laten hangen gaat veel te ver, al snap ik heel goed dat het frustrerend is. Maar ik kan fax alleen maar aanraden om dat niet teveel te tonen en gewoon verder te blijven kijken. Er loopt ook voor hem een vrouw rond die met hem wil settelen.
Fax kan daar geen afstand van nemen :P
  vrijdag 7 maart 2014 @ 23:54:41 #225
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137503655
quote:
That's the spirit :Y
Je kunt moeilijk huilend op de bank/in bed blijven wachten tot er ineens een leuke vrouw uit de lucht komt vallen. Alleen merk ik wel dat de kosten om steeds uit te gaan in de hoop iemand te treffen een beetje op beginnen te lopen.

quote:
Fax kan daar geen afstand van nemen :P
Dat begrijp ik dan weer niet. Ik ben ook geen rasversierder, maar toch is het mij tot drie keer toe gelukt om een vrouw tot een relatie met mij te verleiden. En om nou te zeggen dat ik daar iets speciaals voor gedaan heb? Het liep eigenlijk vrij automatisch zo. Misschien is dat ook het probleem van fax, dat hij er teveel moeite in steekt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')